Warhammer Online: Age of Reckoning del 1

Permalänk
Medlem

Jag kan inte heller se bilden. Damn flash

Visa signatur

[Intel Dual Core E6750 @ 3.6ghz][OCZ Gold 3GB] [PNY Geforce 8800GTX 768mb] [Gigabyte P35-DS4 iP35 4DDR2-DIMM 2PCI 5PCIe SATA Raid Audio GB-LAN Firewire Socket775 ATX ][Corsair HX Series Modular Power Supply 520W][Samsung HD160HJ] [Thermaltake Watercooling System] [Windows Vista Ultimate x64]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NightCrawler89
1 timma kvar, och man ska ladda ner patch osv också va, kommer inte lira förrens ikväll, kanske...

....and the world as we know it will end.

Btw, jag kom förbi bilden innan. Var inte förhoppningsfulla för man kan inte klicka på confirmation-steget än :).

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk

samma problem som Groom84 jag

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk
Medlem

(Code414)

Visa signatur

[Intel Dual Core E6750 @ 3.6ghz][OCZ Gold 3GB] [PNY Geforce 8800GTX 768mb] [Gigabyte P35-DS4 iP35 4DDR2-DIMM 2PCI 5PCIe SATA Raid Audio GB-LAN Firewire Socket775 ATX ][Corsair HX Series Modular Power Supply 520W][Samsung HD160HJ] [Thermaltake Watercooling System] [Windows Vista Ultimate x64]

Permalänk

Min gissning är att man inte kommer kunna börja spela först 17:00 i eftermiddag.

Permalänk
Medlem

Har en fråga, ifall man hade ett account på deras sida innan (beta registrering) måste man göra ett nytt account nu ändå, eller kan man bara logga in på sitt registreringsaccount och lägga till en beta nyckel?

Permalänk
Medlem

Ursakta okunskapen, men ar det open-beta start idag? Sitter i Thailand pa internetcafe, och detta ar forsta gangen jag drabbas av en smula hemlangtan!

Skulle nagon vanlig sjal ha en key till overs vore jag oerhort tacksam!

Lycka till allesammans!

Mvh

Permalänk
Medlem

Är det någon som ser den där bilden? I så fall vilken browser?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jerkan90
Har en fråga, ifall man hade ett account på deras sida innan (beta registrering) måste man göra ett nytt account nu ändå, eller kan man bara logga in på sitt registreringsaccount och lägga till en beta nyckel?

Om du inte hade ett closed beta account så behöver du göra ett nytt account.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Är det någon som inte får problem med registreringen ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jumi
Ursakta okunskapen, men ar det open-beta start idag? Sitter i Thailand pa internetcafe, och detta ar forsta gangen jag drabbas av en smula hemlangtan!

Skulle nagon vanlig sjal ha en key till overs vore jag oerhort tacksam!

Lycka till allesammans!

Mvh

Open beta idag 7:e september

CE Preorder Headstart 14:e september
SE Preorder Headstart 15:e september

Retail Live Start 18:e september

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Om du inte hade ett closed beta account så behöver du göra ett nytt account.

Men GAH vad drygt!
Måste göra en ny e-mail då det stod att min e-mail redan fanns (samt min gamla inloggning..)

Permalänk
Medlem

Samma här jävligt drygt faktiskt

Visa signatur

XBOX 360 gör livet lättare :-)

Permalänk
Medlem

Är det inte bättre om alla bara slutar försöker registrera så kanske GOA kan fixa problemet snabbare.

/ lAlAz0r

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jerkan90
Men GAH vad drygt!
Måste göra en ny e-mail då det stod att min e-mail redan fanns (samt min gamla inloggning..)

Prövat och logga in med din gamla? Själv är min gamla borta så jag behöver göra ett nytt, använder samma mail address.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Kunde logga in en ggn, dock blev jag utloggad direkt, nu blir det bara error 414

Permalänk
Medlem

Verkligen dåligt första intryck. Snart fyra timmar sedan de skulle ha öppnat kontoregistreringen och det fungerar fortfarande inte. Ta bort den där förbaskade flashbilden och lägg till en vanlig bild istället.

Permalänk
Medlem

alltså va är det för bild ni snackar om? Och hur kan vissa komma vidare?

När jag klickar på register kommer en liten ruta upp direkt utan att ladda där det står "The registration service is momentarily unavailable. We apologise for the inconvenience"

Permalänk
Medlem

Måste dock säga att på senaste tiden har sidan blivit sjuk stabil för mig i FF..Så jag är nöjd, nu ska de handlas snus och cigg

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten Kattskit
alltså va är det för bild ni snackar om? Och hur kan vissa komma vidare?

När jag klickar på register kommer en liten ruta upp direkt utan att ladda där det står "The registration service is momentarily unavailable. We apologise for the inconvenience"

Stäng ned browsern och starta om så slipper du det meddelandet i alla fall.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Men man måste ge GoA en bravad för att de var de som vill ha en samtidigt launch av spelet (18 sep) worldwide och inte som det var tänkt från början spelet släpps i usa först och sen inom 60 dagar i Europa.

Och sen att det är 2 företag som försöker kordinera med varandra är inte så lätt.

NÄ HÄR SKA VI INTE GE GOA NÅT. DE SKA GÖRA SITT JOBB DE HAR HAFT ÅRATAL PÅ SIG ATT FIXA DETTA!! HATA HATA HATA!!!!

Jag leker warhammer alliance om ni inte fattade.

Permalänk
Medlem

Jag är inte så stressad för jag hinner knappt spela något idag ändå.

Tycker det är synd bara att GOA visar upp samma gamla goda sidor som under Daoc-tiden.... Att lägga registreringen samma dag som open beta öppnar är inte särskilt smart. De borde naturligtvis räkna med att det blir problem, därför ser man till att ha gjort registreringar etc några dagar FÖRE servrar öppnar
Men men jag kanske har fel, om en timme kanske allt funkar perfekt och servrarna öppnar. Något säger mig dock att det inte kommer hända

Permalänk
Medlem

buhuu nu vill jag in och skapa mig en stackars dvärg:-)

Visa signatur

XBOX 360 gör livet lättare :-)

Permalänk
Medlem

Bara notering till er som kankse är frustrerade..de har 46 min på sig

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Skulle vara kul att se statistik över hur många Europeer som kommer spela NA

Kommer denna bli som CB? Att man får premade level 31 toons?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Bara notering till er som kankse är frustrerade..de har 46 min på sig

46 min till vad? De har inte angivit någon tid för när servrarna startar än vad jag har sett.

Permalänk
Medlem

Fast då nyheten på sidan var Irländsk tid, så kommer väl servrarna också upp 13:00 Irländsk tid, så 14:00 här...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChristofferC
46 min till vad? De har inte angivit någon tid för när servrarna startar än vad jag har sett.

http://www.fileplanet.com/

ca 43 minuter kvar

Permalänk
Medlem

Mja... eftersom det är open beta kanske det ingår ett stresstest i hanteringen av deras account servers?

Det här får man ju räkna med. Att folk tror att sånt här går smärtfritt är bara att vara naiv och dum. Även fast många tror att det här är en free play-period är det faktiskt inget annat än ett betatest fortfarande. *Upplyser*

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Croles
Mja... eftersom det är open beta kanske det ingår ett stresstest i hanteringen av deras account servers?

Det här får man ju räkna med. Att folk tror att sånt här går smärtfritt är bara att vara naiv och dum.

Det är skillnad på smärta och ren avrättning.