Permalänk
Medlem

måste va rekord, beställde på torsdag eftermiddag, kom till utlämningsstället vid 10 tiden.
Störtskön telefon, ingen jäkla röd lampa som lyser vid videoinspelning heller som på c902.

Permalänk

En sak är klart och det är att denna telefon är ett betydligt smartare köp än c902.

Visa signatur

Sonyericsson Oldschool..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Harwey
måste va rekord, beställde på torsdag eftermiddag, kom till utlämningsstället vid 10 tiden.
Störtskön telefon, ingen jäkla röd lampa som lyser vid videoinspelning heller som på c902.
http://img253.imageshack.us/img253/8163/20080101383jl6.jpg

Då får du ge oss lite bedömning om telefon om en vecka eller så.

Visa signatur

|
|

Permalänk
Medlem

nej alltså kom igår, fredags, glömde skriva de :), sitter med den nu.
Inte så enormt mycket mer spännande än en c902, förutom fantastisk ljudkvalite och allmänt fint byggmaterial

Permalänk
Medlem

Denna är helt klart mer köp värt än C902.
Litet större display, Walkman spelare, 8GB på köpet, Annars är det ju samma telefon..
Och det medföljer mkt med bättre hörlurar cokså..

Visa signatur

------------

Permalänk
Medlem

Jag tycker c902 snyggare än w902 men om sagt en 2 tums skärm är aldelles för litet, 2,2" skärm duger väl. Får min w902 nästa vecka

Är det någon som har en w902 som har lust att testa telefonen med jbenchmark ?? Så man kan få info på cpu:n osv.

http://www.jbenchmark.com/phonedetails.jsp

Permalänk
Hedersmedlem

Kan någon som har denna telefon i sin ägo och "hårdkört" den lite komma med någon form av omdöme? Funderar på denna och orkar bara inte med min stenklump (M600i) längre!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Är det bara jag eller har ni andra också fått en w902 som batteriluckan glappar fram å tillbaka + vänster å höger bara lite grann men tillräckligt för att det ska kännas dumt för att vara en helt ny uppackad telefon för 4000 spänn??

Visa signatur

[ Intel Core i7 960 | Asus P6X58D-E Premium | Noctua NH-U12P ]
[ 12GB Kingston HyperX T1 2000MHz | Asus GeForce GTX 480 ]
[ Fractal Design R3 | Corsair 750w HX ]
[ Corsair 120GB F120 SSD, WD Caviar Black 2TB, WD 600GB ]
[ Asus VG236H 120Hz | Samsung P2450H ]

Permalänk

Min glappar lite grann men inte så att man stör sig på det. Gå och lämna tillbaka den om den glappar mycket.

Permalänk
Medlem

desamma för mig men inget jag tänkte på förrns nu

rör sig om ½mm, så vetefasiken om det ens är värtt att störa sig på, heller ingenting som med all säkerthet inte kommer återgärdas

Permalänk
Medlem

vek en pappersbit lika lång som en cigg typ å la den bakom luckan.
Nu försvann allt glapp iaf jag höll på att bli galen, man kände det hela tiden när man höll i den, prata i den. och varje gång den rörde sig åt nåt håll så hörde man tom klick klack osv
Man behövde alltså knappt nudda luckan så rörde den sig.
Är det så för er att den sitter mer fast så märker ni nog inte av glappet på samma sätt

Visa signatur

[ Intel Core i7 960 | Asus P6X58D-E Premium | Noctua NH-U12P ]
[ 12GB Kingston HyperX T1 2000MHz | Asus GeForce GTX 480 ]
[ Fractal Design R3 | Corsair 750w HX ]
[ Corsair 120GB F120 SSD, WD Caviar Black 2TB, WD 600GB ]
[ Asus VG236H 120Hz | Samsung P2450H ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaz
Denna är helt klart mer köp värt än C902.
Litet större display, Walkman spelare, 8GB på köpet, Annars är det ju samma telefon..
Och det medföljer mkt med bättre hörlurar cokså..

Laggar telefonen lika mycket som c902 i menyerna? Gör den det skulle jag aldrig kunna tänka mig att köpa den. Jag köpte en c902 istf en k800 men det var verkligen ett misslyckat inköp. Bilderna blir nog fan bättre på k800n och k800n laggar inte alls lika mycket. Den enda förbättringen är att jag slipper joysticken på c902n.

Visa signatur

Kamera: Canon EOS 1000D, 20/1.8, 50/1.8, 70-200/4L
Flickr!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av j_
Laggar telefonen lika mycket som c902 i menyerna? Gör den det skulle jag aldrig kunna tänka mig att köpa den. Jag köpte en c902 istf en k800 men det var verkligen ett misslyckat inköp. Bilderna blir nog fan bättre på k800n och k800n laggar inte alls lika mycket. Den enda förbättringen är att jag slipper joysticken på c902n.

Den är nog likadan som c902, dvs laggar. (likt alla andra DB3150 telefoner)

Visa signatur

Sonyericsson Oldschool..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k1mzo
vek en pappersbit lika lång som en cigg typ å la den bakom luckan.
Nu försvann allt glapp iaf jag höll på att bli galen, man kände det hela tiden när man höll i den, prata i den. och varje gång den rörde sig åt nåt håll så hörde man tom klick klack osv
Man behövde alltså knappt nudda luckan så rörde den sig.
Är det så för er att den sitter mer fast så märker ni nog inte av glappet på samma sätt

Min glappar lite också, inte såpas mycket så jag blir oxtokig direkt men man vill ju helt klart att den itne ska glappa när den kostar så pass mycket..

Permalänk
Medlem

bara å vika en pappersbit så blir det bra

Visa signatur

[ Intel Core i7 960 | Asus P6X58D-E Premium | Noctua NH-U12P ]
[ 12GB Kingston HyperX T1 2000MHz | Asus GeForce GTX 480 ]
[ Fractal Design R3 | Corsair 750w HX ]
[ Corsair 120GB F120 SSD, WD Caviar Black 2TB, WD 600GB ]
[ Asus VG236H 120Hz | Samsung P2450H ]

Permalänk

Jag har inte märkt nått lagg på min telefon iaf.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SheepPowa
Jag har inte märkt nått lagg på min telefon iaf.

Lyssna på musik samtidigt som du är inne på internet/har en IM klient uppe.

Visa signatur

Sonyericsson Oldschool..

Permalänk
Medlem

Min lucka glappar inget köp från katshing. Ja, det hackar lite när man lyssnar på musik och surfar på nätet samtidigt.

Permalänk
Hedersmedlem

Rätt snygg mobil men står fan inte ut med att handsfree kontakten ligger på sidan, Blir ju svårt o hålla i telefonen när man lyssnar på musik.

Permalänk
Medlem

Kan man kanske jämföra den med Nokia 5310 som är betydligt billigare?

Visa signatur

|
|

Permalänk

Men med dvs saker som e sämre.

Permalänk
Medlem

Är den verkligen SÅ mkt mer sämre?

Visa signatur

|
|

Permalänk
Medlem

5310 hade bäst i test på ljudkvaliten som gsmarena gjorde så på den biten är den nog fortfarande på topp idag om inte ersättaren till den har blivit något försämrad.
Fast har inte kollat upp hur w902 ligger till ljudmässigt.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk

Jag fixade mig en W902a i onsdags. Angående kontakten så passar det mig perfekt eftersom jag går runt med mobilen i fickan hela dagarna, och med min w810i så slets mina handsfree's ut så jag köpte sammanlagt 4 hansfree och sen sket jag i att ha min mobil som Mp3 och köpte mig en budget Mp3 för 300 + hörlurar 250kr.

Jag älskar W902 pga kameran. Den spelar in med riktigt sjysst kvalité och det är skitkuöl att springa runt o filma på fester etc.

Visa signatur

I've... seen things

Permalänk

Blev tvungen att beställa en jag också Men funderar om den fixar 16GB minne vet att SE säger 8 som max

Visa signatur

Lycklig ägare till denna fattigmanslaptop. Nypris under 4000:-
Asus 1215B 500GB 4GB minne och W7 Ultimate tweakat
och nerbantat till max Så datorn är riktigt pigg

Permalänk
Medlem

Re: SE W902 !

Vad jag har hört av min tjejkompis ska den vara värdelös!

Hänger sig och startar om sig, precis som dom flesta nyare SE.

Nokia FTW!

Permalänk

Re: Re: SE W902 !

Citat:

Ursprungligen inskrivet av LillFredde
Vad jag har hört av min tjejkompis ska den vara värdelös!

Hänger sig och startar om sig, precis som dom flesta nyare SE.

Nokia FTW!

Ja, kanske dom gör. Men om man FORSKAR lite i ämnet så fixar det sig ganska snabbt, genom en fin flash av firmwaren i telefonen. Inga probs.

Och Nokia FTW??

Skämt lr? Nokia kan ju börja med att anställa en designer, kanske vara lite generösare när det gäller tillbehör. Till deras N96 får du tex urdåliga hörlurar, och till en telefon som ligger runt 6k kr snåret får du inte ens en robust telefon, näh, baksidan är helt i plast, liksom resten av telefonen. Bara på en budget modell ifrån SE tex så har du front och ram i borstad metall tex. W302.

Så nä tack, dessutom är ju deras system inte användarvänligt för 5 öre. :S

Visa signatur

_________________
Intel i5 9600k @ 4.0Ghz - Asus Z390A Prime -Corsair Vengeance RGB PRO 32GB - Gigabyte RTX3080 OC - Samsung NVMEs - Corsair RM1000W - Asus TUF Vq27A1

Permalänk

Re: Re: Re: SE W902 !

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silenceville
Ja, kanske dom gör. Men om man FORSKAR lite i ämnet så fixar det sig ganska snabbt, genom en fin flash av firmwaren i telefonen. Inga probs.

Och Nokia FTW??

Skämt lr? Nokia kan ju börja med att anställa en designer, kanske vara lite generösare när det gäller tillbehör. Till deras N96 får du tex urdåliga hörlurar, och till en telefon som ligger runt 6k kr snåret får du inte ens en robust telefon, näh, baksidan är helt i plast, liksom resten av telefonen. Bara på en budget modell ifrån SE tex så har du front och ram i borstad metall tex. W302.

Så nä tack, dessutom är ju deras system inte användarvänligt för 5 öre. :S

Men mjukvaruuppgraderingar till SE kan du ju glömma.

K850 har funnits i över ett år och den har inte fått en vettig uppgradering än..

Sedan skriver inte heller SE en lista på vad som är ändrat vid de nya mjukvarorna.

Visa signatur

Sonyericsson Oldschool..

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: SE W902 !

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ironghost
Men mjukvaruuppgraderingar till SE kan du ju glömma.

K850 har funnits i över ett år och den har inte fått en vettig uppgradering än..

Sedan skriver inte heller SE en lista på vad som är ändrat vid de nya mjukvarorna.

Du verkar ju vara ute och cyklar när det gäller angående K850 så är det som en ny telefon om man jämför med mjukvara som den kom med från R1CA029 > R1FA035.

Angående W902 så lär den ha samma firmware som W980, så ska den vara stabil, eftersom både e A200.

Visa signatur

------------

Permalänk

Tycker telefonen funkar riktigt bra det enda som stör mej är att volymen när man lyssnar på mp3:or är lite för låg även fast man har max på

Visa signatur

Lycklig ägare till denna fattigmanslaptop. Nypris under 4000:-
Asus 1215B 500GB 4GB minne och W7 Ultimate tweakat
och nerbantat till max Så datorn är riktigt pigg