Permalänk
Medlem

Jag har alltid varit ett fan, köpte det igår och jag är inte imponerad. Tyvärr

Permalänk
Medlem

jag är både imponerad och oimponerad, spelet känns väldigt stressat jämför med tidigare spel.

och hur fanken skapar man egna karaktärer? alltså inte editerar befintliga.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Inte så värst imponerad, dessa critical kills var ju helt usla. så fult gjorda. Känns som en försämrad 2a men med bättre grafik Jag lirar stolt vidare t5dr

Visa signatur

Intel i7 4770K@3.5ghz|Asus Sabertooth Z87|Gigabyte GTX 770 OC 2GB|Corsair Vengeance 1600mhz 8GB|Sandisk Ultra Plus 256GB|Seagate 7200rpm 1TB|Fractal Design R4 Windowed White|Corsair GS700W 2013 Edition|

Permalänk
Medlem

jaha, nu blir det genast uppenbart varför SC4 var så fattigt. för att några inte var rika nog..

# ladda ner gubbdekorationsset 1. ~ 2$

# ladda ner gammal musik som ni trogna redan har i de andra spelen. ~ 15$

där är det bara att invänta uppdateringar som fixar vapendemos och allt annat som borde vart med redan från början. tack Namco, tack för att ni lärt er nått av ert samarbete med Lucasfilm! och tack Lucas med för er förbannat irriterande lärljunge, nu ska jag absolut inte köpa Force Unleached för att jag hatar unge herrn redan innan spelet finns!

gaaaah!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX

aha, den anonyme figuren i mitten var det..

synd att möjligheterna var så begränsade, men det fixar nog uppdateringen. only 2$ sir, please come again!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Du får slänga ner några timmar i spelet för att låsa upp alla customgrejer om man är så kåt på att göra en "gubbe med fördefinerade movesets ifrån andra karaktärer som gör dem identiska".

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

Men vafan man ska ju lira det mot en polare, annars kan det vara

Permalänk

Fan va bittert att folk inte är imponerade...
Men om man har gillat SC2(?), körde det mycket till xbox, kommer man vara besviken om man införskaffar sig detta? Eller håller det måttet?

Visa signatur

Live now! Die later!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
kåt på att göra en "gubbe

jojo, men det känns ju ändå som det mesta blir ett mischmasch, det är inte direkt mycket som passar ihop. (iof får man väll vara delvis glad av det då det beror på bra designbredd..)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dougremer
Eller håller det måttet?

jadå det håller måttet mot allt vad slagsmål heter just nu, det är bara det att det inte kändes som ett särskilt stort steg rent tekniskt mot trean samt att det även känns lite fattigt jämfört med det. men från tvåan däremot är det betydligt större steg på båda plan, så har du inte spelat trean ska du köpa fyran givetvis.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tjena , har lite problem med att tilldela skills på Soul. Har inte lyckas med detta har testat men det kommer alltid något felmedd upp .

Vet ni vad man gör för något fel???
minns inte exakt vad det står men den anger att något inte stämmer och att den måste ta bort skillsen

Tacksam för svar, skulle verkligen underlätta en del ifall jag skulle kunna få till detta.

tack i för hand..

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drjens

Vet ni vad man gör för något fel???
minns inte exakt vad det står men den anger att något inte stämmer och att den måste ta bort skillsen

du är inte skillad nog för att få använda skills helt enkelt..

det är bara att spelal på och bygga upp dem, sen får du inte överbalansera heller i vilket fall. (se när HP-siffrorna blinkar rött så har du levt över dina begränsningar sas)

Visa signatur

Permalänk

Grejor som du slänger på din gubbe har ibland egenskapspoäng. Säg att du har kopplat på massa skit som tillsammans har 80 poäng i Power. DÅ kan du adda en powerskill som då inte får överskrida 80 poäng. Du kan ha fler powerskills men de för inte tillsammans överskrida 80. och du måste ha en viss lvl för bättre skills.

felmeddelandet säger att poängen överskrider? i så har du fläskat på med för mycket skills.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sister_the
Grejor som du slänger på din gubbe har ibland egenskapspoäng. Säg att du har kopplat på massa skit som tillsammans har 80 poäng i Power. DÅ kan du adda en powerskill som då inte får överskrida 80 poäng. Du kan ha fler powerskills men de för inte tillsammans överskrida 80. och du måste ha en viss lvl för bättre skills.

felmeddelandet säger att poängen överskrider? i så har du fläskat på med för mycket skills.

tack för svaret, Så skills kommer bara när man kör dvs ifall jag använder en viss gubbe så kommer han bara få ett antal skills?
Sedan undrar jag ifall ni vet ett bra sätt för att få upp skillsen så fort som möjligt

Visa signatur

Permalänk

Vart låser man upp secret apprentice ?

Permalänk
Medlem

Klara Arcade mode med Yoda/Darth Vader.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

okej tack !

Permalänk
Medlem

tjena fan vad svårt det är att klara acend o decend puhh har nästan klarat decend nu men puhh de är svårt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

har inte lirat denna serie sedan soul edge och jag har hitills spenderat 22 timmar framför det :), grymt roligt spel. Tycker inte alls att det är så farligt mycket knapp tryckande, sen så tycker jag det i övrigt är hyffsat balanserat :).

jag gillar inte ens denna typ av spel, DoA4 hatar jag fullständigt, totalt värdelöst i min mening, men men.

riktigt roligt spel må jag säga :). Dock rä det nästan roligare att lira singleplayer med polaren å turas om, än att köra versus..

Visa signatur

Ryzen 9800X3D | 64GB G.Skill Trident Z Royal | 7900 XTX | Asrock Nova X870E

Permalänk
Medlem

Bara testat demot, men något jag stör mig på är Star Wars gubbarna ävenom jag inte har fått använda någon eller ens kört mot någon av dom men tycker inte dom passar in, jag har dessutom aldrig varit något fan av Star Wars. Tyckte dock spelet kändes mycket bättre än 3an av det lilla jag har spelat, karaktärsmenyn var även den mycket bättre.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Tjena alla Xbox360 fans
jag köpte mitt xbox för några dagar sen, inklusive detta fantastiska spel.
Har en simpel fråga angående Soul Calibur IV, kan man spela multiplayer mot datorer, och sedan "byta" karaktär så att säga, så att man sitter med 2 kontroller, förhoppningsvis två spelare också, och sedan om en gubbe får lågt hp så hoppar den andra gubben in, som den andra personen spelar med med sin kontroll.. Är det möjligt? Tror den funktionen fanns på Dead or Alive spelen till PS2, isånnafall, hur kommer jag dit eller är det någon slags inställning?

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

garb: Du menar Tag? Ingen aning om det finns men fanns inte i dom förra spelen i alla fall så skulle inte förvåna mig om det inte finns, tyvärr.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

själv tyckte jag det var lite sämre än sc2, men mätbart med sc3, om man bortser från de funktioner som tagits bort, ändrats, etc

väntar spännt på 360 versionen av tekken 6, som ska släppas snart

kommer ihåg då jag och polarn satt och spelade tekken tag för länge sen, och klarade av att mangla ai's på ultimate, då vi spelade så man körde 1 char var, men ändå hade tag, och sammarbetade för att mangla mest effektivt

vore grymt om de kunde lägga in ett addon man kan köpa, eller köpa via xbox live som lägger in tag battle igen i tekken 6 sen

edit: sorry om det stör någon att jag drog upp tråden igen, ville inte starta en ny med samma syfte