Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Naglmor
Mc, kan du testa 3.5mm-utgången lite och se om du också har interference i form av ett svagt "buzz", är lite besviken på detta om det inte går att hantera på något sätt.

Hör inga störningar när jag använder hörlurar.. har några billiga lurar från Clas Ohlsson så de e inga superlurar precis

Datorn fungerar bra, har inte varit några problem hittils.. lite trist bara att det inte är någon Bluetooth i datorn jag var för snål för att betala ~2000:- för att få Nox med bluetooth att leka med

Visa signatur

Desktop: Ryzen 9 3950x | RTX 2060 | 16Gb RAM | 512Gb + 256Gb SSD
NAS: HP Microserver Gen8 | 8GB Ram | 3x2Tb ZFS | FreeNAS
SRV: HP ML350p Gen8 | 64GB Ram | 2x E5-2630v2 | ESXI

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av McZ lite trist bara att det inte är någon Bluetooth i datorn

Å andra sidan kostar en bluetooth-plupp bara dryga hundringen på Clas Ohlson. Inte lika snyggt, men funkis..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gunteman
Å andra sidan kostar en bluetooth-plupp bara dryga hundringen på Clas Ohlson. Inte lika snyggt, men funkis..

Det finns Blåtands-USB-adaptrar som förutom själva USB-kontakten endast består av en några milimeter tjock platta. Köp en svart sådan så kommer den inte ens att synas.

Permalänk
Permalänk

Nu har jag äntligen fått min Nexus! Den ser riktigt bra ut, min bror tycker att den ser tråkig ut, men han förstår sig inte på "stilren, dansk design" heller.

Dock har jag inte något operativsystem förrän ikväll, så jag väntar spännt på uppstart och liknande.

Permalänk
Medlem

BUMB

Intel C2 DUO P7350 – 2,00Ghz, 1066Mhz FSB, 3MB Cache – 25Watts
4 GB (2x2GB) DDR2 PC6400 800MHZ
WXGA 1280x800 + NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3
Onlinerabatt Nexus A15 Power
9 Cell Nox/Nexus black
64GB HIGH-SPEED Solid State Disc SATA

Försäkring
Znote 2 års All-risk försäkring MED stöldskydd

10.584kr

Visa signatur

Utbildad datortekniker/elektriker.
Pluggat Optoteknik.
Eget företag under konstruktion.

Permalänk
Medlem

Tjena är det värt att köpa en nexus nu när man sparar 1860 kr på zepto. för 9600kr kan man få:
http://www.zepto.se/Shop/Config.aspx?configurationid=817&note...