Vad ska ni önska i julklapp? :)

Permalänk

Guitar hero III
Keyboard

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

The Dark Knight på bluray

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem

Tredje boken i Eragon serien eller vad den nu kan heta. Känns på förhand som att det inte kommer vara en så vidare bra bok men hoppas på det bästa.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Grattis du har vunnit ett avgas system från Datsun! Det var väl roligt?
Har du dubbellott? Isf har du två.

<3 folk som kan referera saker till hassan...

Visa signatur

Deck me out

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rankko
Tredje boken i Eragon serien eller vad den nu kan heta. Känns på förhand som att det inte kommer vara en så vidare bra bok men hoppas på det bästa.

Brisingr heter den. Håller på och läsa den.

Permalänk
Medlem

Boken "Låt den rätte komma in", verkar bra och vill läsa den innan jag ser filmen. Vill även ha lite cash till en bärbar dator, har hälften behöver bara lite hjälp.

Visa signatur

rragon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laars
Kommer bero på hur mkt pengar jag kommer firra, men jag siktar på : http://www.thomann.de/se/yamaha_dfp880.htm

Har samma konstruktion som AXIS koncept med "Direct for drive System" som gör att det är ingen kedja eller annat som hindrar utan det går en direkt länk till pedalen, fast till halva priset än vad Axis kostar. Har dock inte prövat dom men hört att dom ska vara imba^.

Annars finns det billigare alternativ som jag funderat på :

http://www.thomann.de/se/yamaha_dfp780.htm
http://www.thomann.de/se/dw_doppelfussmaschine_4002p.htm
http://www.thomann.de/se/sonor_dp_472_r_doppelfussmaschine.ht...

Nån av dom läre bri ialf:)

Yamaha gör bra saker. Har själv provat en budget variant av Yamahas utbud. Den kändes rätt bra, så de dyrare kan inte vara sämre...

Det som Axis är känd för är ju deras longboard som sägs vara ett under att göra heel-toe. Det går dock att göra på alla pedaler...och det är sant. Har dock inte provat en Longboard, bara en kortare variant från Axis, den kändes minst sagt anorlunda.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Käftsmäll skulle ju behövas faktiskt, nån som ställer upp

Nä, kom på lite fler saker än det jag skrev tidigare:
Förbannat massa dvd-r/cd-r skivor bla, PS3an är ju annan grej och en nikon d80 eller d90 samt cash.

menmen är saker man får drömma om just nu^^

Permalänk
Medlem

Fred på jorden och att alla hungande och törstande som lider i världen får det bättre.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Avstängd

En Smith & Wesson revolver önskar jag mig. Har alltid velat haft en revolver. Är dock ganska osannolikt att jag får en tyvärr. :/

Får väl bli och spara ihop egna pengar och köpa en. Måste först hitta en schysst skytteklubb bara.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bogey
Fred på jorden och att alla hungande och törstande som lider i världen får det bättre.

Japp, Det är en bra grej, bara man inte köper via röda korset t.ex.. ska jag nånsin skänka pengar så ska jag resa ner själv

Röda korsets VD sitter ju med miljonlön.. vilket känns lite som dubbelmoral.. eller jävligt mycket..

Finns däremot några mindre organisationer som är vettiga där VDn har en normal lön.. För jobbar man inom detta borde man ju förstå att pengarna ska gå till dom som behöver, därav lägre lön.. inte för att göda deras feta VD-arsle!

Stör mig grymt mkt på detta.. och skänker därför aldrig pengar.. för pengarna hamnar inte där dom ska.

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

En Schweizisk Armékniv och boken "The old man and the sea" på engelska.

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bogey
Fred på jorden...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kimmeh
En Schweizisk Armékniv...

O_O

Visa signatur

LG OLED77CX • AMD 9800X3D @ 5.4GHz • Lian Li Galahad II Trinity 360 • GIGABYTE X870 Aorus Elite ICE • Corsair 32GB DDR5 CL30 6000MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Jag önskar:
En extern hårddisk 1tb
Kläder
Pengar