Permalänk

hur e det med nyckeln??

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem

5% hemma men har inte fått något serial?

Får dom första 2,5miljoner som instalerar beta testa?

Lr kommer serial i tankningen?

Surt om man har seg lina att börja tanka och inte hinna först i mål!

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

jä....klar vad fort det går.. -)

Visa signatur

5800x -- 32Gb DDR4@3600 -- 3080Ti -- 500Gb M2+1Tb M2 +2x1Tb sata SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fraggel
Verkar vara släppt försöker tanka.

länk?

Visa signatur

Nu går det undan! Full fart mot Sherwood skogen.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Är 64 på något sätt att föredra framför 32bitars?
Några speciella krav på hårdvaran om man ska ta 64bitars?

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk

Ni kan ladda från torrent-sida om ni vill...samma release...

Visa signatur

Q6600 @ 3.2GHz | 2*4 Corsair XMS2 5-5-5-12 @ 1003 | Club3D HD4850 | Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem

Som alla andra:

Vad är det som gäller angående nycklar?

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk

Ja enligt denna sida så ska nycklarna vara släppta

http://forums.mydigitallife.info/showthread.php?t=4102

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Server is too busy iaf för mig

Permalänk

Samma här...

Visa signatur

Q6600 @ 3.2GHz | 2*4 Corsair XMS2 5-5-5-12 @ 1003 | Club3D HD4850 | Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem

Hoppas detta är rätt fil.

7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULXFRE_EN_DVD.ISO

12% hemma.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk

Körde en uppgradering på mitt Vista SP1. Precis på sista steget, när man startat om och allt, så tuggade den en stund och sa sedan att Win7 inte kunde installeras på den hårdvara jag har.

Det löste sig jävligt bra dock, den rullade tillbaka hela uppgraderingen och Vista är tillbaka i exakt samma skick som jag lämnade det i. Får väl testa en ren installation istället...

Visa signatur

I pledge to punch all switches, to never shoot where I could use grenades, to admit the existence of no level except Total Carnage, to never use caps lock as my "run" key, and to never, ever, leave a single BoB alive.

Permalänk
Medlem

då ska man bara hitta en nyckel..

70%..

Visa signatur

muh

Permalänk
Medlem

Laddar ner i hela 1,5Mb/Sekund!

Bara brummar ner i snigelfart!

Men riktigt förväntasfull! Därför det känns så lånsamt!

Permalänk
Medlem

Hittade ett par intressanta länkar ang. nycklar.

Först:
https://msdn.microsoft.com/en-us/subscriptions/securedownload...
Där det inte går att klicka på nycklar...

sedan:
http://arstechnica.com/journals/microsoft.ars/2009/01/08/wind...
Där microsoft säger:

"We've had some reports over the last few hours where customers have been receiving errors when requesting Windows 7 Beta product keys. We can confirm that we are having trouble distributing Windows 7 Beta product keys right now. Since Windows has a grace period built in before a product key is required, please don't hesitate to download and use the Beta without the product key. "

Edit: kan vara relaterat till den "stängda betan" och således inte påverka den officiella.

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk

Drog hem exakt samma iso från TPB den 7:e. Det är inte downloads utav W7 som e begränsad utan det är antalet nycklar ^^

Jag vill bara ha en " NYCKEL "

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Error
The site is currently experiencing technical difficulties, please check back in the next business day.

Permalänk

Vilken sida såg du det på?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag laddade ner build 7000 via torrent, verkar inte behöva använda mig av någon nyckel?

Hursomhelst. Någon annan som har problem med dålig ljudkvalité i W7?
Det sprakar ju ordentligt om man lyssnar noga!

Visa signatur

FT02B | Z68 Extreme7 | 2600K @ 4.6GHz + 212 Evo | HD7950 | 16GB 1866Mhz CL9 | SP-SS750M
Naos 7000, M65, 5K, MX518 | TK Blue + Rapid Black
Vaio Pro 13" (Mint) | Elitebook 2540p (Arch)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Matte Hedström
Vilken sida såg du det på?

Efter att jag hade fått fylla i namn och andra uppgfiter.

Permalänk

Länk där du fick fylla i dina uppgifter ?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mazk0
Error
The site is currently experiencing technical difficulties, please check back in the next business day.

samma här

Permalänk

de funkar inte för mig
ja fick i gång det men sen stanna de o nu får jag bara missmatch och server returned an error

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Matte Hedström
Högerklicka på den här länken, kopier adressen, klistra in i nytt fönster... Klickar ni bara kommer ni till fel ställe...

x64
http://wb.dlservice.microsoft.com/download/6/3/3/633118BD-6C3...

x32
http://wb.dlservice.microsoft.com/download/6/3/3/633118BD-6C3...

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Enligt ryktet skall det inte skilja så mycket från den slutliga versionen.

Det kommer ske mängder med småjusteringar & buggfixar iofs, men troligen inte särskilt mkt funktionella tillägg.
Men det ser lovande ut, jag skriver detta i Firefox 3.1 (beta 2) på Windows 7 x64 beta och det funkar bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ante_ante
Länk där du fick fylla i dina uppgifter ?

Sparade inte den.

Permalänk
Medlem

Blir till att testa detta senare när jag kommer hem. Kommer säkert vara som vilken annan Windows release som helst dock. :/

Permalänk

fungerar verkligen alla drivrutiner som finns till vista i windows 7? är de sant? också att allt annat som funkar i vista fungerar i windows 7?

kanske skulle våga mig på å köra det men vill inte förlora allt i burken i onödan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MattiasHoken
fungerar verkligen alla drivrutiner som finns till vista i windows 7? är de sant? också att allt annat som funkar i vista fungerar i windows 7?

kanske skulle våga mig på å köra det men vill inte förlora allt i burken i onödan.

Det är en beta inget är garanterat.

Permalänk
Medlem

Gah! Irriterande att jag inte får hem x64 versionen, eller x86 an Försöker dessutom få hem dem via https://msdn.microsoft.com där jag har ett konto, men "download" länkarna är gråtonade för att visa att de är inaktiva. Är deras servrar nere, eller har jag inte tillräckligt med rättighter?

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 32 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10