Permalänk

ACC stänger av skärmen!

när jag sätter ACC på auto så och klockar 3ghz 1.35 volt så funkar allt fint tills jag startar om datorn! då startar den upp men ingen bild! då måste jag bryta strömmen till nätagget och starta upp igen! då funkar allt fint!

men sen när jag avaktiverar acc och behåller samma multiplier och volt och startar om datorn då startar den upp fint!

kan nån med god kunskap om acc förklara vad som händer med acc när jag aktiverar den?

varför funkar inte skärmen när man startar om när acc är på?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem

Där sa du det!. Jag har samma problem & nu när jag stängde av ACCn så startar den upp varje gång precis som den ska.
Och det blev ingen förbättring med nya bioset (F3o)

Permalänk

Förstår fortfarande inte varför den gör så?
men jag har löst det genom att sätta på on knappen och direkt trycka på reset och då går det bra att starta upp

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//