Era coolaste, snyggaste, häftigaste o roligaste filmklipp

Permalänk
Medlem

Tänkte liva upp den här tråden återigen typ. Spelade lite Grand Theft Auto IV o här är resultatet.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk
Avstängd

felpost

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk

http://www.youtube.com/watch?v=CrW1LpYSfXg

Inte jag som har gjort utan min kompis. Han gjorde den i högstadiet och nu går han media på gymnasiet konstigt nog

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Medlem

http://video.google.com/videosearch?q=go_USAma&emb=0&aq=f#
Video som jag gjorde för 2 år sedan när jag gick i 8:an. Vart helt okey.

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Tänkte liva upp den här tråden återigen typ. Spelade lite Grand Theft Auto IV o här är resultatet.

Var det meningen att klippet skulle vara utan ljud eller var det bara för mig det inte funkade? Roligt klipp från ett roligt spel.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Volvo_Jonas
Var det meningen att klippet skulle vara utan ljud eller var det bara för mig det inte funkade? Roligt klipp från ett roligt spel.

Testade att ladda upp klippet till Social Club. Allt gick smooth först, men när allt var klart fick jag ett ledsamt leende istället för ett glatt sådant - "Upload failed. Please try again!". Försökte 2 gånger varav varje gång tog nära 5 minuter. Svinigt ostabil server alltså.

Fick nog o spelade in skiten i Fraps istället som konstigt nog inte hittar ljudet trots rätt inställningar (kan inte ändra heller för den delen. Bara "Detect best sound input" och "Use Windows input". Har testat båda, men nono. "Record sound" är ikryssat). Därför finns det inget ljud i klippet :/ Testade även GameCam, men det drygade ännu mer än Social Club, så jag sket it.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

http://www.youtube.com/watch?v=5izF7xM_qQM

En film vi gjorde för ett gäng år sedan i BF2. Det var tänkt att vi skulle göra ett flertal episoder men det blev aldrig av.

Permalänk
Medlem

Kände jag att jag ville bidra med lite spelklipp till denna tråden. Men jag är inte så himla bra på detta, alltså att lägga ihop klippen till en längre film, och sen kanske lägga på musik till. Jag använder Fraps när jag spelar in, men jag får inte ljudet att funka. Men spelljudet kan jag ändå skita i då jag tänkte ha en låt till istället. Men nu till saken; ska man komprimera spelklippen innan man lägger ihop dem i t.ex. windows movie maker (som jag antar är det allra enklaste programmet för en nybörjare) eller ska man komprimera slutprodukten efteråt? Eller kan man skita i att komprimera klippen eller filmen? Alla Frapsklipp blir ju så himla stora, dem är bara ca 30 sekunder långa men blir ibland över 300Mb stora, så jag antar att man ska försöka förminska dem på nått sätt...

Hur har ni gjort?

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Camtasia är ett bra program för sådant

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har redan hittat ett program för komprimering, det heter Virtualdub och ska tydligen vara bra. Men tack i alla fall. Jaja, får väl komprimera klipp för klipp då, men då börjar jag med det imorrn, orkar inte ta itu med det nu. Lär väl ta hela dan, får bara hoppas att slutprodukten blir tillfredsställande nog.

Edit: Så, nu är den klar. Blev ganska nöjd och skulle gärna visa den för er, men tyvärr satte youtube stopp för det. Den blir nekad varje gång jag laddar upp den, vetef*n varför. Det är väl pga att Rockstar inte vill ha klipp på sina spel på youtube eller nått. Eller så är det pga nått annat skit. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det, så jag skiter i det istället.

Visa signatur

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Volvo_Jonas
Edit: Så, nu är den klar. Blev ganska nöjd och skulle gärna visa den för er, men tyvärr satte youtube stopp för det. Den blir nekad varje gång jag laddar upp den, vetef*n varför. Det är väl pga att Rockstar inte vill ha klipp på sina spel på youtube eller nått. Eller så är det pga nått annat skit. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det, så jag skiter i det istället.

SKicka klippet till mig över MSN så lägger jag den på min server så att du kan länka till filmklippet sen, precis som vad jag gjorde Min MSN är erik@edgren.nu.

Nice. Blev rätt sugen på o göra något fint hus i GMod bara för det xD

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

http://www.youtube.com/watch?v=RLKPj4i4bGM

Hehe ganska nöjd med filmen andra rundan som jag spelade

Visa signatur

AMD Athlon 64 x2 6400+ | Gigabyte GeForce 9600GT Dual-DVI 512MB | Asus M2N-SLI | Corsair XMS2 Xtreme DDR2 PC6400/800MHz CL5 1GB 2x | Corsair 550w | Zalman CNPS9700 NT | antec p182b + 5 nexusfläktar| hårddiskar 750 + 140 + 10 (interna) 500 + 500 + 400 (externa)

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem

Haha, sköna videoklipp

Spelade WC3Mod med några förra veckan eller så. Blev sjukt roligt Speciellt början! Blev dock rätt ägd i slutet av den rundan :/ Aja, njut.

Filarkivet på Koroth är dock inte klar, som ni kanske redan har sett

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Liten film från BF2 där jag knivar 7 st:
http://www.youtube.com/watch?v=lru6dp5eHxg
(Kolla i HD )

Mer filmer från spel på min channel:
http://www.youtube.com/user/v1lle3

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joelhoglund

Ratade upp klippet lite, det var ingen bra rating innan Riktigt najs klipp ju.

Permalänk
Medlem

Lyckades spara följande händelse i NFSU. Tyckte att det blev en så snygg manöver efter kraschen.

http://smg.photobucket.com/albums/v142/Zerox_no1/Video/?actio...

http://smg.photobucket.com/albums/v142/Zerox_no1/Video/?actio...

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joelhoglund

grym zombiemap

kanske kan bli bra film av den ^^

Permalänk
Medlem

Har lagt upp en del videoklipp på Koroth nu, men det klipp som jag blev sjukt nöjd med, är detta. Älskar verkligen timingen och situationen i sig! Men! Jag tycker slowmotion-scenen ska vara lite längre då när den andra polisbilden åker upp i luften i slutet. Tycker liksom det ska vara slowmotion tills bilen är typ påväg ner, eller vad tycker ni?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag berättade igår i "Visa din screenies!"-tråden om att jag lyckades göra så att en motorcykelförare flög upp på flaket på en pickup och stannade där. Här är videoklippet jag lovade med den händelsen

Se klippet här: Highscore!

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Devildoll: Well done.:D Inte illa:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Har lagt upp en del videoklipp på Koroth nu, men det klipp som jag blev sjukt nöjd med, är detta. Älskar verkligen timingen och situationen i sig! Men! Jag tycker slowmotion-scenen ska vara lite längre då när den andra polisbilden åker upp i luften i slutet. Tycker liksom det ska vara slowmotion tills bilen är typ påväg ner, eller vad tycker ni?

Det där var riktigt najs! (Vet att den var gammal).

Citat:

Jag berättade igår i "Visa din screenies!"-tråden om att jag lyckades göra så att en motorcykelförare flög upp på flaket på en pickup och stannade där. Här är videoklippet jag lovade med den händelsen

Se klippet här: Highscore!

Haha, coolt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av v1lle
Det där var riktigt najs! (Vet att den var gammal).

Oh, en som svarar på det där inlägget Det var på tiden xD Tack!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av v1lle
Haha, coolt!

Ja Helt oväntat liksom.

Visa signatur

Permalänk

Grymt rolig tråd, ska lägga upp någon/några filmer så fort jag kommer hem till min dator igen!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R3, PSU: Fractal DesignNewton R2 800W,
Moderkort: AsRock Z68 Extreme3 Gen 3, CPU: Intel® Core i5-2500K, (Noctua NH-U9B SE2)
GPU: Powercolor GeForce GTX 680 2GB Reference,
RAM: Corsair VENGANCE DDR3 16GB, HDD: Samsung SSD 830 Series
Ljudkort: Asus xonar Essence STX, Högtalare: Coirsair SP2500 Lurar: Denon AH D600

Permalänk
Medlem

lite dirt 2 demo på 360'n

lite bättre kvalle

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | SN850 2TB + MP600 1TB + 2x 4TB SSD RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Har DiRT 2 redan kommit ut?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Demot har kommit ut men inte hela Tyckte själv det var rätt mycket svårare än ettan att köra dock är det bra

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 9070
32Gb

Permalänk
Medlem

Och demot är till endast Xbox Live, inte till PC också?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det kom bara till xbox 360 o ps3 då spelet kommer redan 11/9 Till pc dröjer det pga att de ska implteteras DX11 (antar att det är derför iaf)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 9070
32Gb