Permalänk
Robot

Samsung T220 22" wide 16:10

Lite bilder på Samsung t220 22" med BLB och "dålig" svärta (enligt mig!). Denna skärmen har en panel tillverkad av CMO, en D-panel. Detta har avlästs från service menyn i enheten.

Förhoppningsvis är panelerna av Samsungs egna bättre, d.v.s A-panelen!

Besök albumet: Samsung T220 22" wide 16:10 av rosenlorden

Permalänk

Ehm.... ok?

Visa signatur

WS: GA-P35-DS3L, E7400 @ 3,36GHz, 4x2GB PC-8500, 9800GT 512MB GDDR3, OCZ SSD 30GB, 1TB SATAII
FS: Point of View ION 330, 2x1GB PC-6400, Adaptec RAID 2405, 12TB SATAII
FTP: D201GLY2, 1GB PC-5400, 4GB CF, 500GB SATA

Permalänk
Medlem

vad då.. är den dålig ?

Permalänk
Medlem

Kunde du inte använt en sida som ex www.photobucket.com eller pici.se?

Annars tycker jag du ska va nöjd finns mycket värre bildskärmar.
Dock är min IBM TFT skärm mycket bättre trots att den är 7 år gammal

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 9070
32Gb

Permalänk
Inaktiv

CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE

Permalänk

bättre än på min benq g2200w iaf.

Visa signatur

Stationär: E4500, HD4830, BenQ G2200W XP SP3
Bärbar: Acer Travelmate 5730 Ubuntu 9.04

Permalänk
Medlem

Fy fan och jag tyckte min Benq E2200HD hade mycket.

Visa signatur

i7 12700, 5080, 32gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk

Förstår att många tycker bilderna är ointressanta, men la mest upp dom p.g.a vi diskuterar skärmen i en tråd där det skiljer en hel del mellan dom olika panelerna i samma serie!
Sen fattar jag inte dom som orkar göra inlägg för att dryga sig bara. Jag har inte BETT er titta här..

Permalänk

köp t240 ist den är bra mkt bättre än den där kanske e lite dyrare men värt det

Visa signatur

-[ {AMD X4 955} {Crosshair III} {6870 2gb} {Corsiar 4Gb DDR3} ]-

Permalänk

Hehe, jag tror jag ska byta från Samsung helt efter detta. Har nu 2 samsungar hemma med paneler från andra tillverkare. Som i mina bägge fall är sämre än om man fått med samsungs egen tillverkade!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Kunde du inte använt en sida som ex www.photobucket.com eller pici.se?

Tänkte inte på att det skulle vara så många andra som kikar på gallerierna här på sweclockers, men det här är ju faktiskt lite till hjälp för oss som diskuterar skärmen i en tråd. Tror det är inom gränsen för att få ett litet album här? Annars får moderator givetvis fria händer att ta bort albumet..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rosenlorden
Tänkte inte på att det skulle vara så många andra som kikar på gallerierna här på sweclockers, men det här är ju faktiskt lite till hjälp för oss som diskuterar skärmen i en tråd. Tror det är inom gränsen för att få ett litet album här? Annars får moderator givetvis fria händer att ta bort albumet..

Tänkte mer att du kunnat ladda upp där och sedan [img]bildens länk[\img] i tråden så hade du sluppit alla komentarer osv:)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 9070
32Gb

Permalänk
Medlem

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Visa signatur

-=[ Asus M2N-SLI Deluxe ] - [ AMD x2 4200+ 65w ] - [ 4x1GB Kingston DDR2-667 ] - [ AMCC 3ware Escalade 8506-8 PCI-X ] - [ ~8 TiB HD ] - [ ATI Radeon HD 2600XT ]=-

Permalänk
Hedersmedlem

Galleri borttaget enl §1.2 http://www.sweclockers.com/gallery_rules.php
* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.