Permalänk
Medlem

Är striden vunnen?

Är striden mot virus, spionprogram och liknande vunnen?

Tidigare hade jag stora problem med sådant. Tracking cookies, reklam, trojaner, spyware, adware, allt möjligt. Men nu när jag kör Avast (gratis antivirus med updatering), Windows inbyggda brandvägg, Spywareblaster och spywareguard, så har jag inga som helst problem. Kör Opera som webläsare. Opera är säkert i sig, Spyware och Antivirus blockar dåliga sidor och attachements, Avast skyddar mot virus i Messenger, Mail och till och med i P2P som torrents. Om jag kör spybot någon gång, så hittar jag absolut ingenting. Kör Windows 7 Beta.

Upplever någon annan att Operativsystem, Antivirus, Brandväggar och Webläsare har blivit så bra att säkerheten vid normalt användande inte är något att oroa sig det minsta för?

Visa signatur

Blessed is the mind too small for doubt.

Permalänk
Medlem

Visst är det så, men sen har du Göran 50 som sitter hemma och ska ut och surfa på dumma sidor. Och då är ju chansen mycket större att han åker dit, ofta så är det ju också så att sådana som Göran 50 köper en HP dator eller något likande och får 3 månader gratis AV.

Och vad händer sen när de inte längre uppdaterar? Jo chansen för att Göran får sitt virus i datorn är mycket större. Så jag tror mer på att nu kommer nästa generation upp och vi vet hur man skall skydda sig lite bättre osv osv. Och givetvis har utvecklingen gått framåt

mvh

Visa signatur

Ingen är perfekt inte ens Najk!

Permalänk
Medlem

GG! it is all over

Citat:

Ursprungligen inskrivet av cLi
Visst är det så, men sen har du Göran 50 som sitter hemma och ska ut och surfa på dumma sidor. Och då är ju chansen mycket större att han åker dit, ofta så är det ju också så att sådana som Göran 50 köper en HP dator eller något likande och får 3 månader gratis AV.

Och vad händer sen när de inte längre uppdaterar? Jo chansen för att Göran får sitt virus i datorn är mycket större. Så jag tror mer på att nu kommer nästa generation upp och vi vet hur man skall skydda sig lite bättre osv osv. Och givetvis har utvecklingen gått framåt

mvh

HEHE, när man talar om trollen! Det här kan inte vara sant, min dator har blivit infekterad av Win32:Vitro. Och jag kan säga direkt, det är en jävligt otrevlig malware. Enda lösningen verkar vara att kopiera över alla filmer och musik till en separat hårddisk och nuka hela min systemdisk.

Börjar med ett citat från en antivirusblog:

"After you get this very bad Virus you are done for. You would need to install the Operating system from backups or even start a new."

Så enkelt är det. Det infekterar alla .exe-filer de kommer åt, även antivirusprogrammet i sig.

Det hela började med att jag hade låtit datorn stå på en längre tid, ett par timmar när jag inte var hemma, när jag kom tillbaka hade jag tre varningar om att antivirusprogrammet hade hittat virus. Jag tänkte gå ut på internet och läsa på innan jag tog någon åtgärd, men det gick inte att öppna något program, jag vet inte om det var mitt AV som spärrade, jag fick sätta dessa filer i karantän, sedan fick jag direkt nya varningar, denna gång på program jag kände igen, alla möjliga, opera.exe och firefox.exe kom upp, jag tänkte att antingen är det kört eller så har mitt antivirus fått fnatt. Det varnades för samma Win32.Vitro på alla filer, jag försökte starta System Restore men det blockades av mitt antivirus då det också var infekterat. Jag stängde av mitt AV, kanske var dumt, men... Och körde System restore, det hjälpte inte. När jag startade upp datorn fick jag samma varningar, jag körde igen till en äldre, långt innan problem uppstod, ingen skillnad. Messenger säger även att en ny version finns tillgänglig, men jag vet inte om det är ett sammanträffande eller inte, jag skaffade det nyaste nyligen så det kan ha med infektionen att göra

Det jag har gjort de senaste dagarna som kan vara orsaken är egentligen två saker jag kommer på:

1. Jag installerade Hamachi för första gången, gick in på ett nätverk utan att ha något lösen såg jag sen, dumt, men det var bara igång i 10 min sen loggade jag ut. Kan det ha varit en säkerhetsrisk???

*bort*

Under hela tiden, sedan långt tillbaka har jag kört AVAST ANTIVIRUS, med AUTO UPDATE, Jag har WINDOWS inbyggda BRANDVÄGG, SPYBOT brukar inte hitta något, jag kör 2 st olika antispyware som AKTIVT hindrar och blockar i webläsaren. DETTA HAR VARIT AKTIVT UPDATERAT HELA TIDEN UTAN UNDANTAG.

Det finns tyvärr ingen lösning som jag ser det, nu har jag avaktiverat mitt AV för att komma ut på internet och skriva detta, jag märker inga problem alls men hela mitt system är nog kört, infekterat rakt igenom. Jag får kopiera över alla filer jag behöver till en separat hårddisk, MEN får ej ta med några körbara filer då de kan vara infekterade oavsett vart de ligger på hårddisken.

Det lustiga är alltså att jag inte hade några problem alls, sedan efter några timmars frånvaro från burken så är det varningar överallt, även fast antivirus och övrigt har varit igång.

NÅGON SOM KÄNNER TILL DETTA VIRUS???

Visa signatur

Blessed is the mind too small for doubt.

Permalänk
Vila i frid

Spela roll. Det kommer ju nya virus/trojaner hela tiden så man kan aldrig vara säkrare än vad man själv gör sig. Du gjorde väl restore från din systembackup? Sånt kan man aldrig få för många av...

Permalänk
Medlem

Jag gjorde en Windows System Restore, jag kan inte bestämma mig för om din fråga är provokativ eller om jag är på dåligt humör, men nej jag har ingen ghost på mitt system bara windows egna system restore och det hjälpte ej.

Visa signatur

Blessed is the mind too small for doubt.

Permalänk
Medlem

Fan vad jag hatar antivirus det är ett elände att få bort det och segar ner datorn mer än det skräp det försöker stoppa. Jag har gratis mcaffe tror fan det var det första jag tog bort från autostart, ändå startade eländet upp titt som tätt, äntligen har det slutat. Har haft trojaner med adwares och skit en gång men det var en förhållandes lycklig histora jämfört med detta. Hade ett antivirus lyckats stoppa den adwaren? Inte en chans, det var min dumhet som var orsakaden

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Inaktiv

får man virus så formaterar man, bra att göra ändå ibland... se bara till att spara allt viktigt på en annan partition

Permalänk
Medlem

Man använder Linux *host host*

Visa signatur

WS: Asus P8Z77-I Deluxe mITX | Intel 3770K@4.6 | NH-U12P | Asus 780 GTX | Corsair 2x8GB 1600Mhz CL9 | Samsung 840 512GB | Ubuntu 16.04.3 x86_64 | Corsair AX750 | 2x Dell U2412M | Puppe.se | NAS: i7 860, 16GB DDR3, GA-P55M-UD4, FD Define R3, 8x2TB Samsung F4EG, Serveraid M1015, EVGA 750W G2 PSU, FreeBSD x64

Permalänk
Medlem

jag kör med Win XP firewall. Ingen antivirus eller liknande CRAP! aldrig haft virus/problem med datorn...

Visa signatur

Awesome stuff can be found @ www.demonshalo.com
follow us on twitter: www.twitter.com/demonshalo_com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wic
jag kör med Win XP firewall. Ingen antivirus eller liknande CRAP! aldrig haft virus/problem med datorn...

Hur vet du då om du har spyware/virus?

Visa signatur

pff

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Är striden vunnen?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av emil_fh
Upplever någon annan att Operativsystem, Antivirus, Brandväggar och Webläsare har blivit så bra att säkerheten vid normalt användande inte är något att oroa sig det minsta för?

Tyvärr är det väl inte mycket som tyder på att anti-sidan har eller kommer att introducera något som en gång för alla löser problemen. Världen blev lite bättre när microsoft införde en brandvägg som standard, men i övrigt får man nog leva med att virusskapare och antivirusfolk tävlar med varandra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Schrimp
Man använder Linux *host host*

host host där du !!!

Alla vi får ofta höra hur säkert Linux är med sitt arv från Unix världen och att dess inbyggda säkerhetsfunktioner skyddar användaren från dumheter samt att Windows är mycket mer sårbar för virus/malware. Det senare stämmer men man får inte glömma hur utspridd Windows är. Windows används av alla, från nybörjare till nördar medan Linuxanvändare är oftast rätt kunniga inom datorområdet. Nu verkar inte ens kära Linux gå säker längre. En bloggare som går under namner "Fubar" har lagt upp en liten "how-to" där han utan att visa själva malwarekoden beskriver hur man kan gå tillväga för infektera Linux med malware i 5 relativt enkla steg. Intressant läsning måste jag säga. Läs mer http://www.geekzone.co.nz/foobar/6229#compact

Visa signatur

[Intel Core i9@13900KF Raptor Lake@5,5Ghz Oc][Asus ROG Z790 HERO[G-Skill RGB 32GB 6600Mhz cL34][WD Back 2TB NvMe][2TB Samsung 970 Evo + 2x8Tb Samsung 870 Qvo spel disk][Msi RTX 4090 Gaming Trio-X][ASUS ROG Swift OLED PG48UQ][Windows 11][1000/1000Mbits Telia fiber][Razer Ornata Tangentbord.

Permalänk
Medlem

Kör med Norton Internet Security 2009, tar lite systemresurser men är ruskigt effektivt
Trots besök på såväl skumma sidor som annat har datorn inte blivit drabbad av nått, men då får den ju uppdatera så ofta den vill också

Permalänk
Medlem

"Men nu när jag kör Avast (gratis antivirus med updatering), Windows inbyggda brandvägg, Spywareblaster och spywareguard"

Haha, ja.. det känns ju som en vinst när man blir tvingad att köra en hel arsenal utav verktyg för att skydda sig. Windows har inte vunnit någon strid.

Titta på Linux, UNIX ,*BSD eller Mac OS. Där har du operativsystem som du kan slippa striden i.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Medlem

Hållar man sig undan och tar hem program från skumma sajter samt slutar att starta piratkopierat matrial..Så är risken liten att man får virus eller maskar...Trojaner följer till 100% med i piratkopierat matrial, som fulingar har lagt in i installations paket för att virus program inte ska upptäcka dem...

Håll er borta från sådant skräp,

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AmiDonk
Hållar man sig undan och tar hem program från skumma sajter samt slutar att starta piratkopierat matrial..Så är risken liten att man får virus eller maskar...Trojaner följer till 100% med i piratkopierat matrial, som fulingar har lagt in i installations paket för att virus program inte ska upptäcka dem...

Håll er borta från sådant skräp,

100% eru full eller? du vill bara skrämma en massa ungar genom å säga så, de vet jag.

kanske om man tar från nån icke-scene grupp så ä det nära 100% att de finns virus med.

Permalänk
Medlem

Ni som får virus hela tiden, kan ni förklara vad ni gör för att lyckas?
Kom inte och säg " det kom bara dit", för det är ren bullshit...

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wic
jag kör med Win XP firewall. Ingen antivirus eller liknande CRAP! aldrig haft virus/problem med datorn...

Vilket otroligt korkat argument. Har du inget antivirus vet du aldrig när det ger utslag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b0bzor!
"Men nu när jag kör Avast (gratis antivirus med updatering), Windows inbyggda brandvägg, Spywareblaster och spywareguard"

Haha, ja.. det känns ju som en vinst när man blir tvingad att köra en hel arsenal utav verktyg för att skydda sig. Windows har inte vunnit någon strid.

Titta på Linux, UNIX ,*BSD eller Mac OS. Där har du operativsystem som du kan slippa striden i.

HAHA, det har du alldeles rätt i, men inte har Mac eller Linux vunnit någon strid heller, det handlar om att virusskapare inte riktat in sig på det OSen, dock håller jag med om att Windows är mer sårbart.

Jag menade mer personligen, och det var en dumt slutsats att dra efter att varit virusfri i ett par år. Helt klart.

Jag tycker inte det är så värst farligt att köra ett AV som uppdaterar sig själv och genomsöker automatiskt utan att nämnvärt sakta ner systemet, AntiSpywareprogrammen är också "onthefly" och kräver inget av användaren. Kul poäng hur som helst.

Sedan så.. mitt system fungerar precis som vanligt nu när avaktiverat mitt antivirus, det det här viruset gör är att det infekterar alla körbara filer, oftast märks det inte förutom att de tar större plats och att datorn kan koppla upp sig mot internet för att sprida virus samt starta websidor med reklam och dylikt, så det som kör utan virus och säger sig klara sig bra.... ladda ner ett antivirus och kolla hur mycket skit du har, annars vet ni helt enkelt inte, alla virus gör inte synlig skada, jag vill inte riskera säkerhetsrisken med lösenord och betalningar och övrigt, därför kommer jag formatera.

DET KOM BARA DIT !

Jag vet inte hur jag fick virus, det finns faktiskt virus som kan ligga i mkv och xvid paket (filer). Jag tror dock mer på det två alternativet jag nämnde tidigare. P2P är enligt mig den enskilt största risken, ladda inte ner så klarar du dig oftast från virus, maskar och trojaner.

LJUSPUNKTEN är att just det här viruset inte infekterar film och musikfiler samt jpeg. Det var det viktiga jag hade på datorn. En formatering känns surt nu när jag fått igång systemet bra, men jag kör Windows 7 Beta ändå, hoppas det finns tillgängligt på nätet fortfarande bara.

Som tur var så hade jag partionerat hårddisken bra. Undrar om jag vågar lite på att bara formatera systempartitionen och lämna de andra intakta, märk väl att jag tagit bort alla Image filer, ISO osv, samt alla Komprimerade Arkiv. Lämnar jag bara mkv, divx, mp3 och flac borde det vara lugnt.

Visa signatur

Blessed is the mind too small for doubt.

Permalänk
Medlem

Re: GG! it is all over

Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
får man virus så formaterar man, bra att göra ändå ibland... se bara till att spara allt viktigt på en annan partition

Om man använder ett vettigt säkerhets-paket samt sunt förnuft, så slipper man få malwares. Att formatera om skiten direkt efter att man har fått virus, visar bara att man är livrädd för att få datorn förstörd. Sen, att flytta över det som är viktigt från den infekterade hårddisken, till en annan, riskerar man ju att få med det olaga hotet till den andra partitionen/hårddisken med de viktiga filerna. Antar att du inte har tänkt så långt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wic
jag kör med Win XP firewall. Ingen antivirus eller liknande CRAP! aldrig haft virus/problem med datorn...

Antar att du alltid använder huvudet före handling då.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av _Segas+
Har du inget antivirus vet du aldrig när det ger utslag.

Håller med, men det gäller även att ha ett tillräckligt bra antivirus-program som uppdateras var tredje timme och som har ett riktigt bra skydd mot "nykomlingar". Kaspersky har ett sådant system. Rekommenderar dem starkt. Malwarebytes' Anti-Malware är också riktigt vassa.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Schrimp
Man använder Linux *host host*

Var hittar man det virusprogramet då?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pato
Ni som får virus hela tiden, kan ni förklara vad ni gör för att lyckas?
Kom inte och säg " det kom bara dit", för det är ren bullshit...

Inte sant.

Ni minns väl "MSBlast" t.ex.? Vad jag vet så räckte det med att man kopplade upp sig mot nätet så kom det viruset in i datorn.

Ni som är så naiva och säger att man håller sin dator virusfri bara man håller sig borta från "skumma sidor"... ehm... jag avslutar inte den meningen för det vore en så pass grov förolämpning.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Schrimp
Man använder Linux *host host*

Ja det kan man göra och så kan man knappt spela nånting heller:-))
MvH albanen...

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pytonOrm
host host där du !!!

Alla vi får ofta höra hur säkert Linux är med sitt arv från Unix världen och att dess inbyggda säkerhetsfunktioner skyddar användaren från dumheter samt att Windows är mycket mer sårbar för virus/malware. Det senare stämmer men man får inte glömma hur utspridd Windows är. Windows används av alla, från nybörjare till nördar medan Linuxanvändare är oftast rätt kunniga inom datorområdet. Nu verkar inte ens kära Linux gå säker längre. En bloggare som går under namner "Fubar" har lagt upp en liten "how-to" där han utan att visa själva malwarekoden beskriver hur man kan gå tillväga för infektera Linux med malware i 5 relativt enkla steg. Intressant läsning måste jag säga. Läs mer http://www.geekzone.co.nz/foobar/6229#compact

Det får jag säga var intressant, det ska jag läsa!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av skruvis
Var hittar man det virusprogramet då?

Nu är Linux inget virusprogram, utan mer ett operativsystem, enklare förklarat.
Det finns lika många varianter av Linux som det finns godissorter..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban
Ja det kan man göra och så kan man knappt spela nånting heller:-))
MvH albanen...

Näe, det förvisso, fast jag spelar inte särskilt mycket, så personligen lider jag inte av det.

Det är som att kasta sten i glashus att nämna Linux i övriga delarna av forumet, vet jag.

Visa signatur

WS: Asus P8Z77-I Deluxe mITX | Intel 3770K@4.6 | NH-U12P | Asus 780 GTX | Corsair 2x8GB 1600Mhz CL9 | Samsung 840 512GB | Ubuntu 16.04.3 x86_64 | Corsair AX750 | 2x Dell U2412M | Puppe.se | NAS: i7 860, 16GB DDR3, GA-P55M-UD4, FD Define R3, 8x2TB Samsung F4EG, Serveraid M1015, EVGA 750W G2 PSU, FreeBSD x64

Permalänk
Medlem

Re: Re: GG! it is all over

Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Om man använder ett vettigt säkerhets-paket samt sunt förnuft, så slipper man få malwares. Att formatera om skiten direkt efter att man har fått virus, visar bara att man är livrädd för att få datorn förstörd. Sen, att flytta över det som är viktigt från den infekterade hårddisken, till en annan, riskerar man ju att få med det olaga hotet till den andra partitionen/hårddisken med de viktiga filerna. Antar att du inte har tänkt så långt

Antar att du alltid använder huvudet före handling då.

Håller med, men det gäller även att ha ett tillräckligt bra antivirus-program som uppdateras var tredje timme och som har ett riktigt bra skydd mot "nykomlingar". Kaspersky har ett sådant system. Rekommenderar dem starkt. Malwarebytes' Anti-Malware är också riktigt vassa.

Som många säger, om du menar att sunt furnuft innebär att hålla sig borta från p2p, websidor och messenger.. så ja du har rätt! Annars har du fel.

Ibland är format enda lösningen för att få bort infektionen, så vad skulle du annars göra? Självklart kan man kopiera över vissa filer om man vet vad man gör, alla virus är inte polymorfa och infekterar heller inte alla filtyper....

http://securitylabs.websense.com/content/Blogs/3300.aspx

Avast är ett bra AV, det ligger bra till i tester och uppdateras ofta, läste på en sida igår att avast hindrade en form av detta virus medan kaspersky och något annat jag inte minns namnet på (men ett känt AV) ej gjorde det, inget AV är 100% men det bra ligger nära till, uppdateringar är allt, men AV ligger ändå alltid steget efter har jag själv nu blivit medveten om.

ANGÅENDE linux så har jag provat det och det har sina fördelar men jag vill inte avstå från utbudet med Windows.

Visa signatur

Blessed is the mind too small for doubt.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av James_Exxo
Inte sant.

Ni minns väl "MSBlast" t.ex.? Vad jag vet så räckte det med att man kopplade upp sig mot nätet så kom det viruset in i datorn.

Dock löste väl microsofts standardbrandvägg de flesta problem av den här typen?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av emil_fh
Självklart kan man kopiera över vissa filer om man vet vad man gör, alla virus är inte polymorfa och infekterar heller inte alla filtyper....

Att inte alla gör det betyder inte att ingen gör det, så självklart är det väl inte även om det naturligtvis är olika stor risk beroende på vilken filtyp det rör sig om?

Permalänk
Medlem

*bort*

@Elgot

Nej det är inte självklart, men beroende på vilket virus det rör sig om så är det previs som du skriver olika stor risk. I min mening kan man ta det för riskfritt om virustypen inte kan infektera den filtypen, men jag är absulot ingen expert. Fel med tumregler tycker jag hur som helst

Visa signatur

Blessed is the mind too small for doubt.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

§7

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OSkar000
*tråd rensad*

§7

Ber om ursäkt

Visa signatur

Blessed is the mind too small for doubt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Schrimp

1. Nu är Linux inget virusprogram, utan mer ett operativsystem, enklare förklarat.

2. Det finns lika många varianter av Linux som det finns godissorter..

1. Säger du det, jag ber genast Nisse Hult i intresseföreningen att anteckna det!

2. Tror jag inte en sekund på, typiskt linuxar att överdriva.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless