command conquer generals

Permalänk
Medlem

command conquer generals

Hej jag jag blev sugen på att spela de gamla klassiska command conquer generals men så fårt jag bygger något så sprängs det hur fixar jag det. länge sen jag spelade spel så mins ej hur man gjorde kan någon hjälpa mig

Permalänk
Medlem

Re: command conquer generals

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freeway
Hej jag jag blev sugen på att spela de gamla klassiska command conquer generals men så fårt jag bygger något så sprängs det hur fixar jag det. länge sen jag spelade spel så mins ej hur man gjorde kan någon hjälpa mig

Inte en köpt kopia antar jag? För den crackade versionen betedde sig så.

Permalänk
Medlem

hm har haft den på burken hur länge som hälst men inte spelat det alls. vet du hur man fixar det.? för att när jag går in på options så kan man inte välja spelets inställningar mer en grafiken speeden på musen å sånt men inget sånt

Permalänk
Inaktiv

...Can I please have some shoes?

Permalänk
Hedersmedlem

Du installerar om det och patchar den till senaste versionen, så skall det funka

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

jag har ett problem med att installera ZERO HOUR på min data, generals funkar bra men när jag ska installera ZERO så kommer denna upp

ERRO.1305.Error reading from file C:\Program Files\ EA Games\Command & Conquer Generals

Permalänk
Medlem

jag har ett problem med att installera ZERO HOUR på min data, generals funkar bra men när jag ska installera ZERO så kommer denna upp

ERRO.1305.Error reading from file C:\Program Files\ EA Games\Command & Conquer Generals Zero Hour\TexturesZH.big. Verify that the file exists and that you can access it.

Jag kan se den och göra vad jag vill med filen, men mer vet jag inte... Snälla hjälp mig vill spela det:D

Fick ett till problem...

Skulle spela online med generals men va tvungen att uppdatera och det gjorde jag sen starta spelet om och började med en patchning och så kom ett fel meddelande upp...

Failure Renamning/Deleting File C:\Programs Files\EA Games\ Command and Conquer Generals\Englis.big

Jag har prövat att ta bort filen men då står det att den inte hittar något :\ Blir helt förvirrad .

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av compaqoffer
...Can I please have some shoes?

AK47 for everyone!

Permalänk
Avstängd

my hands are sweaty!

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Tråd

Tja, någon som känner till en officell tråd för Command & Conquer-serien? Jag tänker på lite mods och sånt - främst till Generals.

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem
Skrivet av candyraver:

Tja, någon som känner till en officell tråd för Command & Conquer-serien? Jag tänker på lite mods och sånt - främst till Generals.

http://www.cncgeneralsworld.com/

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||