Problem med inloggning i Firefox 3

Permalänk
Medlem

Problem med inloggning i Firefox 3

Jag har stora problem när det gäller Firefox 3. Den vägrar komma ihåg mina inloggningsuppgifter eller valda inställningar på hemsidor (ex. Blocket) vilket är otroligt störande.
Den kräver att jag skriver in namn och lösen för alla sidor jag vill in på varje gång, även om jag valt att den ska spara allt, eller att jag vill vara inloggad jämnt osv. Jag vet inte vad detta beror på och har ingen aning om hur det ska lösas.
Jag körde Firefox 2 tidigare utan problem men det var när jag installerat trean som det här dök upp. Först trodde jag det bara var en bugg då det var nytt men det här har fortsatt trots ominstalleringar och uppdateringar...

Kan någon här hjälpa mig med det här problemet eller ska jag tvingas återgå till att köra Firefox 2 där allt fungerade klockrent?

Permalänk

Sitter faktiskt med precis samma problem. Hjälp oss!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ebhen
Jag har stora problem när det gäller Firefox 3. Den vägrar komma ihåg mina inloggningsuppgifter eller valda inställningar på hemsidor (ex. Blocket) vilket är otroligt störande.
Den kräver att jag skriver in namn och lösen för alla sidor jag vill in på varje gång, även om jag valt att den ska spara allt, eller att jag vill vara inloggad jämnt osv. Jag vet inte vad detta beror på och har ingen aning om hur det ska lösas.
Jag körde Firefox 2 tidigare utan problem men det var när jag installerat trean som det här dök upp. Först trodde jag det bara var en bugg då det var nytt men det här har fortsatt trots ominstalleringar och uppdateringar...

Kan någon här hjälpa mig med det här problemet eller ska jag tvingas återgå till att köra Firefox 2 där allt fungerade klockrent?

Gjorde samma sak alldeles nyss

Tror det här är medecinen: Verktyg > Inställningar > Säkerhet > Bocka i "Spara lösenord för webbplatser.

Om det inte funkar så klicka på "Undantag..." och sedan "Ta bort alla"

Hoppas det funkar!

Visa signatur

teh winnarz!!!!11

Permalänk
Medlem

Sitter ni med senaste 3.0.8? Fick auotmatiska uppdateringar av Firefox igår och installerade senaste, funkar helt klockrent.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Har provat alla förslag som hittats & jag kan väl mer eller mindre säga att jag fick felet när 3.0.8 åkte in

Permalänk

Problemet verkar ha löst sig. Skapade en ny profil & sen funkar allt som det ska

Permalänk
Medlem

Har också samma problem, hur gör man en ny profil :?

Permalänk

start: kör: firefox.exe -ProfileManager