Permalänk
Robot

Datorhörnan

Slänger upp några bilder på platsen där man tillbringar i alla fall ett par timmar av sin fritid per dygn.

Datorn är av modellen HP 6735s med hyffsad prestanda. 2GHz AMD Sempron, 2GB PC-6400, 160GB HDD, ATI HD3200, osv... Helt ok prestanda även i spel för att vara en laptop som köptes för 4,5k ny från butik.

Tangentbordet är ett "Logitech Media Keyboard 600", musen "the one and only Logitech MX518", och "mattan" är en special i glas med frostad ovansida som varit med sedan glasmattornas genomslag. Helt perfekt tillsammans med musen.

Besök albumet: Datorhörnan av Fragge

Permalänk

ser hemtrevligt ut.. översikt bilder?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Har du plattat till din mus eller? den ser överdrivet tjock ut där bredvid laptopen! 5 poäng får du för blommorna

Permalänk
Medlem

Gillar ditt skrivbord, Kinnarps är fina grejor.

Permalänk
Medlem

Va fan?

Är det här "Design med Simon & Thomas" eller ett forum om datorer?
0 poäng.

Permalänk
Medlem

Re: Va fan?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av P373R
Är det här "Design med Simon & Thomas" eller ett forum om datorer?
0 poäng.

--.--

Permalänk
Medlem

Ser trevligt ut.

Permalänk
Medlem

Ser fint ut väldigt mysigt. Men det borde vara bättre bilder.

Permalänk

fint fint, man ser vem som bestämmer hemma hos dig

Permalänk
Medlem

Är detta Sweclockewrs eller MinHemBio?! Jag vill inte se dina fula blommor. :@

Visa signatur

// E8500@3.18 E0 | Thermaltake DH101 | Corsair 450W | LG GGC-H2L | Corsair XMS2 6400 4Gb | Gigabyte P45-DS3 | Radeon Gigabyte 5550 | 3.7 Tb //

Permalänk
Medlem

Snygg hörna, ser riktigt trevligt ut.

Torsten1: Jag vill inte se din otroligt onödiga kommentar?

Visa signatur

"A person who never made a mistake never tried anything new." - Albert Einstein

CPU: Intel® Pentium® 4 EE @ 3.73 GHz Grafikkort: ATI Radeon HD2900 XT 512MB Minne: DDR2 PC6400 2048MB Hårddisk: Western Digital Black™ 640GB OS: Windows 7 Ultimate x32

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P373R
Är det här "Design med Simon & Thomas" eller ett forum om datorer?
0 poäng.

Det är varken Design med Simon & Thomas eller ett forum.
Det är ett galleri!?

Permalänk
Medlem

så riktigt hemtrevligt ut kul o läsa alla kommentarer om att de inte passar in osv. tror dom kan vara lite svartsjuka tom !

kan tyvärr inte hålla med om att glas musmattor är bra, minsa lilla dam lr hårstrå märks vilket man har ganska mkt av när man har en katt hemma som gärna hårar på våren!

Permalänk
Medlem

Tackar er som förstår!

Dom som väljer att ha tomma chipspåsar och colaburkar bredvid sin dator behöver ju inte bli sura när andra råkar tycka om blommor. Dock är det ju individuellt hur man tycker om att ha det men en majoritet tycker nog inte att blommorna är så vansinnigt eländiga att dom måste påpeka det

Måste säga att mattan fungerar riktigt bra tillsammans med MX518. Har inga problem alls med dammkort/hårstrån som stör musen genom att ligga på mattan, däremot om det hamnar ett strå i utrymmet under sensorn i musen kan det bli redigt musfladder, men det händer mycket sällan. Har kört med samma mus och matta nu i runt 4-5 år helt problemfritt.

När jag skulle investera en mus av den högre skolan stod det mellan Razer och Logitech. Valet föll på Logitech, mycket p.g.a. att brorsan lovordade sin MX518. Har dock funderat på att köpa en Razer bara för att testa men det har tyvärr aldrig blivit av. Har även funderat på en G5 men det har heller inte blivit av. Antagligen för att behovet inte finns. Brorsans MX har dock fått lämna plats för en G5 och han ångrar sig inte en sekund. Min MX får hänga med tills den säger upp sig sen får vi se om det blir en Razer eller en Logitech

Permalänk
Medlem

Vilka bitterkärringar det finns här.
Kudos, äntligen bra bilder, om än på andra saker än på just hårdvara, men som ändå är datorrelaterade. (En datorhörna består av mer än dator, skärm och tgb+mus)

Behövs mer sånt här bland all [u]SKIT[/u] som läggs upp i galleriet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Torsten1
Är detta Sweclockewrs eller MinHemBio?! Jag vill inte se dina fula blommor. :@

Jag tyckte blommorna va fina ju!

Permalänk
Medlem

Riktigt stilrent! väldigt mysig hörna och sitta och gama på kvällen

Permalänk

faan va mysigt.. du har verkligen tänkt till där..

Permalänk
Medlem

Riktigt trevligt bilder, det folk inte fattar är att datorer är inte bara naken hårdvara som dom kan sitta och dra en tarsan till..

Visa signatur

Härligt nördiga t-shirts!