Muskampen 2025: Segraren korad!

Filip och Fredrik - 1:a programmet för säsongen

Permalänk
Medlem

Borde inte vara live, känns bara stressat, tyckte synd om snubben som skulle käka köttbullar också. Dock var första avsnittet faktiskt rätt roligt med Manson, mest för att han är så sjuk dock.

Permalänk
Medlem

Klart sämre än deras tidigare program.

Visa signatur

Win 7 x64 | Intel Core 2 Duo E6750@2.66Ghz | Gigabyte GA-P35-DS3R | Corsair 4096MB XMS2-6400 | Radeon HD4850 512MB | Creative X-FI ExtremeMusic | 2TB HDD | Hiper 580w | Sunet 100/100

Permalänk
Medlem

Fattar inte vad som tagit åt dessa två herrar... De blir bara gapigare och gapigare för varje år. Pratar i munnen på varandra hela tiden, tycker dom har roliga saker för sig men det mesta faller platt. Skränig och störande TV är vad det är.

Tyckte om deras första program.

Visa signatur

BAAH

Permalänk

Hm, vart kan man se det andra programmet egentligen? Lägger inte kanal5/likn. upp det någonstans?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Tror att du kan kolla på deras hemsida.

Visa signatur

| Antec p183 | Intel i7 920 |Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 750w | PowerColor 4890 Plus | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Western Digital Caviar Black 640GB |

Permalänk

Jag tycker det här programmet är förbannat underhållande faktiskt jag vet inte varför men jag har inte tyckt att deras tidigare program varit hur bra som helst även om dom haft lite charm. Dock var ju premiären med Manson så jävla komisk och på något sätt ironisk på något sätt, alla verkar vara livrädda för Manson och vad han skall göra.

Dock tror jag att man som jag får se programmet med en viss ironi för att man skall finna det roligt, liksom när dom har med Thorsten Flink som ser mer påtänd ut än ett brinnande hus och sittandes bredvid Björn Skifs som ser ut som "Vem fan kom på att ta hit den där idioten?!"

Sen ligger väl lite utav idén av programmet att erbjuda oss sådan där totalt onödig skit som dom i USA tycker är skit roligt? Liksom inte hade vi gått och tittat på 2 "biffar" som skall försöka ha sönder en bil här i Sverige.

Som man säger "Bara i Staterna!"

Skall bli intressant och se mer av Yoshi eller vad han heter.

Mvh,
Viper@God

Permalänk
Medlem

Bumpar upp tråden lite för jag tycker att avsnitten har blivit mycket bättre. Det första kändes amatörmässigt men nu har de blivit varma i kläderna, och nu senast med Roy och Roger var för jävla bra. "Hade jag varit du hade jag satt på perelli (pirelli)"