Vad bör man inte äta för att få finnar?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Boris-
Något ni kan testa är att dricka en liter juice och ta 2 C-vitaminstabletter. Det var en effektiv sak om man ville ha ett extra kilo finnar upptäckte jag när jag var yngre.

Varför måste det vara C-vitaminet som spökar? Du tror inte att 100 g fruktos kan vara en orsak?

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Beror ju på VARFÖR du får finnar. Med viss acne är ju inte ens bakterier inblandade.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
Varför måste det vara C-vitaminet som spökar? Du tror inte att 100 g fruktos kan vara en orsak?

Fruktos från annat håll påverkar inget. Dessutom räcker det med C-vitamintabletter. Tror inte de innehåller mycket mer än C-vitamin jämfört med andra brustabletter som inte påverkar mig alls.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nikce
Beror ju på VARFÖR du får finnar. Med viss acne är ju inte ens bakterier inblandade.

När mna får akne av oren hy så måste man vara riktigt äcklig av sig, de som säger att det hjälper att tvätta måste varit mycket dåliga på att tvätta sig om de upplevt att de varit så smutsiga att tvätt hjälpt.

Har man ren hy men ändå får finnar är tvättning oftast något som förvärrar då man torkar ut. Talgproduktionen ökar ju bara om man tvättar sig för mycket.