Söka i trådar efter specifika inlägg

Permalänk
Medlem

Söka i trådar efter specifika inlägg

Tjena.

Undrar om det går att söka i trådar efter specifika inlägg. Finns det något sådant här? Om det inte finns hade det varit grymt, då hade det varit mycket lättare att hitta inlägg i stora trådar som har tex 1000 inlägg istället för att bläddra igenom varje sida på tråden.

Mvh nino

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Audeze Maxwell Headset | Corsair MM350 Extended Musmatta | Final Mouse UltralightX | Steelseries Apex pro Tangentbord

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Tyvärr är den enda möjligheten som finns att under Avancerad sök välja "Visa resultat som inlägg". Det kan öka chanserna att man hittar rätt något. Vi hoppas på att det ska vara möjligt att förbättra sökfunktionen i framtiden, men jag kan inte lämna några garantier för om och när det kommer att ske.

Jag hoppas att du är nöjd med mitt svar och önskar dig en fortsatt trevlig tid på SweClockers.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

Permalänk
Medlem

hej hej,
har letat och letat på alla möjliga ställe i sweckockers, men den förfrågan som jag har har jag inte lyckats att hitta.
det finns ju inte någon sökande lathund som kategoriserar ens fråga.
min fråga är som foljer: hur bär man sig åt för att få driver detective programmet registrerat, så att programmet kan användas, som det talas om i den braskande reklamen på berörda webbsidor?
är det någon som vet? - kanske också har haft samma problem med detta program.
jag har en bärbar dator, s.k. laptop med 3G mobilt bredband.

hälsar// guben