Permalänk
Medlem

Vad går det ut på ?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liemann
Vad går det ut på ?

Protest! Ledande fråga

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liemann
Vad går det ut på ?

Hämd With a plot twist

Permalänk
Medlem

Endel säger att inFamous är bättre men jag ska inte säga ngt, har inte testat nått av spelen.. xD Men båda är vääldigt lika i gameplayet.

Visa signatur

Computer: Intel Core i5 2500K 3,3GHz, PowerColor Radeon HD6870 1024MB CrossFire, Corsair 8GB (2x4096MB), XFX Core Edition 750W 80+ Bronze, 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, Fractal Design Core 3000, Cooler Master Hyper 212 Plus
Mac: MacBook Pro Retina 13,3"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av simon10
Endel säger att inFamous är bättre men jag ska inte säga ngt, har inte testat nått av spelen.. xD Men båda är vääldigt lika i gameplayet.

Har bara testat prototype, men jag har sett en hel del kommentarer om Prototype vs Infamous och de flesta verkar tycka att Prototype är strået vassare och lite mer våldsamt.

men det är svårt att säga utan att ha testat.

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Bara jag som har problem med dippar under 30 senare i spelet när det är massa fåglar och rök överallt?
Kör allt maxat i full hd samt 16x AF

Hur kör du det i 16x AF? Max för mig inne i spelet är 4x. Ändrat själv utanför spelet eller?

Ont: Tycker spelet är rätt kul. Men det krävs mycket träning för att göra saker och ting bra. Det roliga med spelet är att man själv får utveckla vilka tekniker som är bäst mot olika fiender. T.ex. mot hunters är det outstanding att kasta bilar på dem när man har throwing strength aktiverat. Dör på en bil

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nivv
Hur kör du det i 16x AF? Max för mig inne i spelet är 4x. Ändrat själv utanför spelet eller?

Ont: Tycker spelet är rätt kul. Men det krävs mycket träning för att göra saker och ting bra. Det roliga med spelet är att man själv får utveckla vilka tekniker som är bäst mot olika fiender. T.ex. mot hunters är det outstanding att kasta bilar på dem när man har throwing strength aktiverat. Dör på en bil

Max AA i spelet är 4x men du kan aktivera AF i nvidia kontrollpanel.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoCc
Har bara testat prototype, men jag har sett en hel del kommentarer om Prototype vs Infamous och de flesta verkar tycka att Prototype är strået vassare och lite mer våldsamt.

men det är svårt att säga utan att ha testat.

Själv föredrar jag Infamous. Prototype blir lätt repetivt efter ett tag. Har båda två

Skulle vara kul att veta hur det flyter för folk på olika rigs? Själv körde jag en "custom benchmark" med FRAPS där jag först sprang runt på gatorna och köttade lite folk, sedan när jag sprang på hustak och sist när jag flög högt upp i himlen.

Resultat:

Min: 41
Average: 55
Max: 112

rig i sig

Visa signatur

| Coolermaster HAF Miditower | KFA2 GTX 570 800/2000 | Intel i5 2500k @4GHz | 8GB DDR3 1600MHz | Windows 7 64-bit |

3DMARK11 Score: 6270