Permalänk
Medlem

Bara kontrollerna blir vettiga så kan det nog bli ett helt nice spel

Permalänk
Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk
Medlem

Usch vad jag hatar spel med magiska krafter. Så detta blir inget jag kommer spela.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

I teorin är ju miljön optimal, men spelsättet och storyn verkar väldigt oinstressant och tråkigt Imo.

Permalänk
Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk
Medlem

Ungefär en månad kvar till release om de håller 12:e juni.

Permalänk
Medlem

kommer bli jävligt bra det här!

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Lär väl sälja lite sämre på PS3 i och med att de fick Infamous nyligen och det spelet fick riktigt bra kritik. Lite lustigt att två spel kan släppas så nära varandra och ha så många likheter. Båda är sandbox spel med en hjälte som har övernaturliga krafter, båda har en stad som är i kaos och isolerad av militären.

Permalänk
Medlem

NU äntligen ska det spelas

Visa signatur
Permalänk

jaha ja, blev nog lite besviken måste jag säga. det är väl kul att spela kortare stunder men jag tycker att det snabbt blir lite långtråkigt.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av headcleaner
jaha ja, blev nog lite besviken måste jag säga. det är väl kul att spela kortare stunder men jag tycker att det snabbt blir lite långtråkigt.

Instämmer

Permalänk

Många nya spel som känns överhypade! Den största besvikelsen var väl ändå fuel antar jag.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Jag blev faktiskt inte besviken alls
grymt kul. Hade inte några större förväntningar dock.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Spelet flyter på väldigt bra, inte alls stelt att spela,mkt snabbt spel, man är typ hulken med mutantarmar i en GTA stad, man tar ut fiender på punkt A, springer/hoppar som en dåre till punkt B och tar ut nästa här av fiender, lite ovanligt med ett så snabbt tredjepersonsvy spel till pc, riktigt kul

Permalänk
Medlem

bra spel faktiskt

Visa signatur

GAMING
G60SD QD-OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 9800X3D|CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 5090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
AM6B+|77S95D QD-OLED|HT-A9M2+SW5

Permalänk

FYFAN. Jag startade spelet med noll förväntningar och blev så jävla glad. Detta var bättre än väntat.

+Flyter bra (kan bero på min dator iofs)
+Relativt snyggt
+Så simpelt, men ack så ku
+Basejumpa och riva inälvor
+Oövervinnlighet
-Smått fult ibland
-Ljudet
-Cuscenes är världelöss, speciellt då de inte rör på munnen vid snack
-Punkt A-spring-hoppa-Punkt B-döda monster/människa-börjar om
-Håller troligen inte i det långa loppet

Betyg:
7/10 Lustigkurrar

Visa signatur

AMD 720BE @ 3,2GHz, GTX 260 Golden Sample, M3N-HD/HDMI, 4Gb Corsair XMS2, Antec 300, Corsair 650w. --//-- 16000p 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Hur ställer man in custom upplösningar? ingen shortcut eller cfg byte funkar då filerna är .bin och inte kan läsas i text program.

Permalänk
Medlem

Fick bara en 5:a av Gamereactor.

Visa signatur

| Antec p183 | Intel i7 920 |Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 750w | PowerColor 4890 Plus | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Western Digital Caviar Black 640GB |

Permalänk

är spelet online ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobz0r
är spelet online ?

Nej, endast offline.

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk

Okej bra

Permalänk
Medlem

hur är grafiken på på PC?

Permalänk
Medlem

Lite gameplay jag slängde upp på youtube.
HD: http://www.youtube.com/watch?v=K4SKex9Bb_I&fmt=22

Permalänk
Medlem

Otroligt trött på spel som är gjorda för konsoler och praktiskt bara portas till PC. Ingen frihet då karaktären gör allt åt en, för att konsolspelare inte hinner med. Går inte att sikta, det är "target" och sen "shoot" som gäller.

Gör om spelet till PC, tack!

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
Lite gameplay jag slängde upp på youtube.
HD: http://www.youtube.com/watch?v=K4SKex9Bb_I&fmt=22

Trevligt. Det såg ju t.o.m kul ut!

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk

Kul spel faktiskt. Spelglädjen kanske är lite kort men kul att bara leka omkring i
synd att jag var tvungen att köra på low grafik :/

Permalänk

Tycker spelet e skitkul, enda som e riktigt dåligt det är att ljudet är för lågt så man måste höja de väldigt mycket så att man ska kunna höra nåt. (Inte så kul om nån skriver på steam just då för då sprängs fan trumhinnorna)

Permalänk
Medlem

Satans vad roligt detta spel hade varit i multiplayer.
Sitter även och funderar på om det inte kan komma en tvåa faktist, Web of intruige sakerna lutar åt det..

Permalänk
Medlem

Har kört ut spelet och det va kul. Det va lagom långt, om det skulle varit längre skulle det snabbt bli enformigt.

Det ända jag kan klaga på är target systemet som va jätte jobbigt att använda och att bossarna hade överdrivet mycket hp så dom blev tråkiga efter en stund. Dom va inte så svåra, men tog sin lilla tid att få ner dem.

Ett lyckat action spel enligt mig iaf.

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murkaz
Har kört ut spelet och det va kul. Det va lagom långt, om det skulle varit längre skulle det snabbt bli enformigt.

Det ända jag kan klaga på är target systemet som va jätte jobbigt att använda och att bossarna hade överdrivet mycket hp så dom blev tråkiga efter en stund. Dom va inte så svåra, men tog sin lilla tid att få ner dem.

Ett lyckat action spel enligt mig iaf.

Sista bossen var rätt dryg i mitt tycke, men då hade jag å andra sidan inte investerat i några critical mass-abilities eftersom dom inte var nödvändiga alls innan dess.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield