Ursprungligen inskrivet av Sjögren_85
Men frågan är HUR pass mycket bättre de verkligen är? Är de verkligen SÅ pass mycket bättre att de de är värda priset?
En del förtjänar det fulla priset, en del inte. Kaspersky t.ex. förtjänar varenda liten krona, även om det är svindyrt (599kr, sen nått på 400kr/år).
Ursprungligen inskrivet av Hubbe1
Just det, det var så jag upptäckte det, har "avverkat" en gubbe på
Kaspersky supporten, hans slutkommentar var att man måste räckna med at AV programmen sloar ner uppkopplingen....köper jag, men inte med 40-50% trots att det rör sig om hastigheter över 40mbits. Har ringt upp dom och nu har nästa gubbe tagit vid, nu skall huvudkontoret kopplas in...
fortsättning följer.
Väntar med spänning
Ursprungligen inskrivet av tcntad
Nämen, va som fan
-04 började jag iofs på tumba gymnasium, dock gick jag på skogsängskolan tills dess.
Men vafasen har inte du "alltid" bott där nere?.
Här nere? xD Tillåt mig säga "lol" Stockholm och Karlstad ligger faktiskt bredvid varandra
Jag och mina bröder är uppväxta här på Hammarö, men båda mina bröder har varsin lägenhet i Stockholm. Dock så bor endast en av dem där, då den andra bor i Denver med sin amerikanska brud till oktober, då båda flyttar hit
Jaja.
8MB/s, ganska rapp lina mao
Tja. Det roliga med det, är ju att jag ~70 Mbit/s på ta emot och ~5-7 Mbit/s på skicka I XP får jag över 300 Mbit/s på ta emot och över 40 Mbit/s på skicka. Konstigt det där, men nu har jag i alla fall en normal lina ^^
Tycker att Norton 360 v3 är värt att iaf testa de 30 dagar som går:)
Jag tycker det funkar riktigt bra, rätt snabb och enkel.
Kanske skulle menyerna och inställningar vara lite bättre, men kan vara jag som bara var blind.
Har inget o säga om det där förrens jag har testat det, så nu har du första ordet om programmet ^^
Ursprungligen inskrivet av Juckpuck
ja har kört både fsecure kasperys avg nod32 under åren och tyvärr så finns det problem med dom alla tex fsecure slöar systemet ganska mycket speciellt om man kör som ja utan att starta om på några månader men det värsta som drabbat alla som ja listat upp är alla falska varningar på gamla program tex ja kör ett program som heter statsbar och har kört det i många år och hälften att av programmen anser att det är ett virus vilket är skitsnack. och sen har vi skiten nu förtiden att nästan alla av program efter en update vill starta om systemet urlöjligt. Nu förtiden så kör ja endast med comodo firewall free utan bekymmer
Ingen/Inget är perfekt, o det säger faktiskt allt i detta syfte ^^ Det där med att man måste starta om datorn efter en stor uppdatering, är ju nästan samma sak som att du måste stänga av ett spel för att kunna uppdatera det korrekt, o sen starta det igen. Men visst, jag håller med dig