Htc Magic eller Iphone 3g?

Permalänk
Medlem

Intressant! Iphone verkar ju snabbare helt klart men som sagt, man vet ju inget förrän man testat.

Men när det kommer till mjukvaran så är jag betydligt mer intresserad av Android!

Tänker på reklamen som jag såg på tv om nya Iphone...."Nu kan du kopiera detta ordet och klistra in det där!!!! HELT FANTASTISKT!!!"

yeahh...thats spectacular...hmm...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
Intressant! Iphone verkar ju snabbare helt klart men som sagt, man vet ju inget förrän man testat.

Men när det kommer till mjukvaran så är jag betydligt mer intresserad av Android!

Tänker på reklamen som jag såg på tv om nya Iphone...."Nu kan du kopiera detta ordet och klistra in det där!!!! HELT FANTASTISKT!!!"

yeahh...thats spectacular...hmm...

Återigen, så är det inte alltid att de funktioner som funnits länge, eller finns på andra mobiler, fungerar lika smidigt och enkelt som de gör på iPhone.

Folk måste lära sig att inte bara jämföra vilka funktioner som finns som text i specifikationerna, utan hur de faktiskt fungerar i praktiken. Två apparater som anger samma funktion kan ju ändå ha olika sätt att utföra denna funktion.

MVH Tony

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony-Avesta
Återigen, så är det inte alltid att de funktioner som funnits länge, eller finns på andra mobiler, fungerar lika smidigt och enkelt som de gör på iPhone.

Folk måste lära sig att inte bara jämföra vilka funktioner som finns som text i specifikationerna, utan hur de faktiskt fungerar i praktiken. Två apparater som anger samma funktion kan ju ändå ha olika sätt att utföra denna funktion.

MVH Tony

MM för i reklamen så verkar det så mycket bättre än alla andra mobiler jag haft som har den funktionen... Tycker bara att det är tradigt att dom verkar tycka det är så revolutionerande. Men det säljer ju tydligen eftersom folk vet inte av andra "coola" mobiler.

Då skulle dom marknadsfört det på ett annat sätt och inte bara sagt, nu kan du också kopiera och klistra in!

Permalänk
Medlem

Skulle faktiskt säga att jag föredrar att kopiera&klistra på det sätt jag gjorde i min HP iPaq 614c (Windows Mobile 6.0/6.5) framför det i iPhone. Förstår inte hur de kan hypa upp saker som digital kompass, och copy&paste. Detta är något som telefoner haft ett tag innan iPhonen och är ingen revolutionerande.

Men klart, operativsystemet är ju lätt att förstå sig på för alla. Tror inte att en "svensson" skulle kunna utnyttja en WM-telefon som en iPhone. Dock tror jag att Android kommer kunna ta emot dessa personer också.

Permalänk
Medlem

Nu finns såväl iPhone som HTC Hero (android) på Telia så bor man nära en "major" butik så kan man kanske jämföra själv....

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!