iPhone - Apples nya smartphone

Permalänk
Hedersmedlem

ang Navigon programmet.

Hittar inget info ang licensen i app store. Är själva användandet av navigon begränsad till en viss till eller kan man använda programmet (med uppdateringar) i flera år?

Permalänk

Någon som huruvida halebop har några telefoner redo att leverera? När jag köpte min, prick 10.00 i fredags, så stod leveranstiden som 2-5 arbetsdagar, för att efter en halvtimme/timme ändras till "14 dagar" och till sist på vissa modeller "4 veckor". Nu ryktas det över på 99.se att första leveransen till halebop kommer 7 augusti och man kan förvänta sig telefonen TIDIGAST den 12'e.

Om det stämmer tycker jag det är rätt illa faktiskt

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

Har en fråga angående halebops abonnemang för iPhone 3gs.

Jag är intresserad av att betala så lite som möjligt i månaden och betala en större engångsavgift.

Om jag då väljer Halebop Vänner med Mobilsurf Fastpris 24mån.
Blir det 59kr/mån sedan 118/mån + eventuella kostnader för ringa m.m.
Engångsavgiften ligger då på 3600kr vilket är okej.

Trotts allt vill jag så snabbt som möjligt ha möjlighet till att stoppa in ett comviq kontantkort i min mobil...

På deras hemsida står detta: iPhone 3G är operatörslåst till Halebop i 12 månader. Kan efter det låsas upp mot en kostnad av 300 kr.
Uppsägningstiden för abonnemanget är 3 månader oavsett bindningstid.

Nu skulle jag behöva lite hjälp med att tydlighetsgöra detta.
Som jag fattar det kan jag välja 24/månaders abonnemanget Halebop Vänner med Mobilsurf Fastpris.
Då skulle jag betala:
3600kr
59*6=354kr
118*6=708kr
300kr (Upplåsning)
Totalt: 4962kr
Självklart tillkommer kostnader för ringa m.m.

Sedan är jag helt fri från månadsavgifter och jag kan välja vilken operatör jag vill?

Eller är jag låst till halebop i 12 månader och först efter det kan jag välja att uppsäga abonnemanget vilket tar 3 månader?
Då skulle priserna se ut såhär:
3600kr
59*6=354kr
118*(6+3)=1062kr
300kr (Upplåsning)
Totalt: 5316kr

Tacksam för hjälp!

Permalänk
Medlem

Efter att jag såg halebops priser la jag direkt en order. Ringer inte mycket, dock SMSar jag rätt så mycket och med 3000 fria SMS varje månad så kalrar jag mig nog
Ska bli kul att få se hur det är att ha en iPhone. Gör mig inget om jag så behöver vänta 1 månad på att få den då jag inte har särskilt bråttom. Hoppas dock få den snart så man kan få leka lite

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av misr
[B] Har en fråga angående halebops abonnemang för iPhone 3gs.

Jag är intresserad av att betala så lite som möjligt i månaden och betala en större engångsavgift.

Om jag då väljer Halebop Vänner med Mobilsurf Fastpris 24mån.
Blir det 59kr/mån sedan 118/mån + eventuella kostnader för ringa m.m.
Engångsavgiften ligger då på 3600kr vilket är okej.

Trotts allt vill jag så snabbt som möjligt ha möjlighet till att stoppa in ett comviq kontantkort i min mobil...

På deras hemsida står detta: iPhone 3G är operatörslåst till Halebop i 12 månader. Kan efter det låsas upp mot en kostnad av 300 kr.
Uppsägningstiden för abonnemanget är 3 månader oavsett bindningstid.

Nu skulle jag behöva lite hjälp med att tydlighetsgöra detta.
Som jag fattar det kan jag välja 24/månaders abonnemanget Halebop Vänner med Mobilsurf Fastpris.
Då skulle jag betala:
3600kr
59*6=354kr
118*6=708kr
300kr (Upplåsning)
Totalt: 4962kr

Sedan är jag helt fri från månadsavgifter och jag kan välja vilken operatör jag vill?

Eller är jag låst till halebop i 12 månader och först efter det kan jag välja att uppsäga abonnemanget vilket tar 3 månader?
Då skulle priserna se ut såhär:
3600kr
59*6=354kr
118*(6+3)=1062kr
300kr (Upplåsning)
Totalt: 5316kr

du är bunden i 24 månader, du kan säga upp när du vill men kan tidigast slippa betala efter 24 månader.

priserna se ut såhär:
3600kr
59*6=354kr
118*18=2124kr
300kr (Upplåsning)
Totalt: 6378kr

Visa signatur

Stationär: Corsair Obsidian 250D, ASRock FM2A88X-ITX+, AMD A-Series A10-7850K 4,3 GHz, SanDisk Extreme II SSD 240GB, Corsair Vengeance Pro Red DDR3 2400MHz CL11 2x8GB, Seasonic X-400 Fanless, Corsair Hydro H100i

//Kabben

Permalänk
Medlem

är du en av de, som mig, som trots att du förköpte din iPhone 3GS nu måste vänta 3-5 veckor på att få din iPhone? (trots att de utlovata leverans vid release).

jag har skickat iväg en anmälan av deras kampanj till Konsumentverket och ni kan också göra det om ni känner er drabbade. Om ni också lider någon slags skada eller kostnad pga detta dröjsmål så bör ni kunna kräva skadestånd enligt 14 § konsumentköplagen. Jag kommer göra det då jag måste låsa upp min gamla Nokia N73 pga detta, kan inte vara utan en någorlunda modern mobil i upp till 5 veckor.

för er som vill anmäla Telias förköpskampanj till Konsumentverket:
http://www.konsumentverket.se/mallar/sv/ar...gCategoryID=826

ni får gärna använda denna eller förbättra den samt sprida den till andra bloggar och webbsiter

jag kommer också att lägga upp detta på prisjakt om detta inlägg censoreras bort.

E-post skickad via Konsumentverkets webbplats

Hej jag vill anmäla Telias förköpskampanj för iPhone 3 GS. På deras butikssida så skrev de något liknande följande: "Slipp köerna vid release, förköp din telefon nu." Detta är enligt mig en tydlig antydan till att om man förköper en telefon så ska man få den kring release. Jag och många andra har fått denna uppfattning. De har ej heller antytt att något annat skulle gälla i det bekräftelsemail jag fick. Nu visar det sig att det har tagit emot lång långt mer förköp än vad de kunnat leverera telefoner till och jag (och många andra) sitter nu fast i en kö på 3-5 veckor för att få den telefon som vi enligt deras marknadsföring skulle få kring releasedatumet (31/7). Som ni kan se så är det en helt annan leveranstid än vad de lovat och som avtalats vid bokningen. De har inte någon gång under denna tid skicka ut information om att leveranstiden ändrats så man fått möjlighet att eventuellt avboka sin beställning och försöka få tag på telefonen någon annanstans.

Jag anser att de medvetet fortsatt ta emot förköp ända fram tills dagen innan release med meddelandet att om man förköper så får man telefonen kring release. Medvetet trots att de MÅSTE ha vetat om att de inte kunnat leverera utefter vad de utlovat, utan de har fortsatt med detta för att få så många kunder som möjligt och så många låsta 24-månadersabbonemang som möjligt. Att de inte gått ut med information om ändrad leveranstid så att konsumenter skulle kunnat avboka sina köp stärker detta påstående
De har alltså använt sig av: vilseledande reklam och annan marknadsföring, samt felaktig information efter köp/beställning.
De har också frångått den informationsplikt till kund vid ändrade förhållanden som är både praxis och sed vid köp.

Eftersom jag beställt på webshop så finns tyvärr inte den sidan jag beställde från kvar men jag bifogar lite länkar från officiella blogg och deras hemsida där de skriver om förköpet.
Viktigast är väl detta stycke: "Kl. 10.00 öppnas portarna till Telias förhandsköp av iPhone 3GS på telia.se och Telias butiker. Eftersom volymerna är små till Sverige så rekommenderas det att förhandsköpa nu om vill man verkligen ha en iPhone den 31 juli." (http://www.teliaiphoneblog.se/index.php?m=200907&paged=2)

"Om man köper via telia.se nu så skickas telefonerna den 31 juli. Vill man ha den 31 juli rekommederas att man går till en Telia butik och förköper den där. Vill man ha den 31 juli men inte vill ha förköpserbjudandet får man hålla tummarna att det finns telefoner kvar i Telias butiker. Annars kanske man får förbereda sig på att det tar ett par dagar."
(http://www.teliaiphoneblog.se/?p=197)

En cachad kopia av förköpssidan den 27/7:
http://209.85.129.132/search?q=cache:oM7a2...lient=firefox-a
Deras leveransvillkor:
"När du beställer via telia.se får du din Apple iPhone 3GS hemskickad fraktfritt. Vi börjar leverera i samband med lanseringen den 31 juli. Men då rusningen är stor och många vill köpa beräknas leveranstiden bli försenad med cirka en vecka.
Vi reserverar oss för eventuell försening i postgången."

Även andra medier har uppfattat telias kampanj som att man får telefonen vid release när man förhandsbeställer den:
http://www.idg.se/2.1085/1.238725
"Sedan klockan 10:00 i dag går det att förhandsbeställa iPhone 3GS från Telia. Leverans kommer att ske den 31 juli."

http://pici.se/pictures/EmTPKmRHL.jpg
http://pici.se/pictures/MawbCxLmF.jpg

Permalänk

Beställde en i fredags, skickades idag - ligger förhoppningsvis och väntar på posten imorgon!

Inga leveransproblem hos 3 uppenbarligen

Visa signatur

Jag är inte vegetarian för att jag älskar djur, jag är vegetarian för att jag hatar växter.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
lite off topic:

video från iphone 3gs försäljningen @ telia i kungsgatan / stockholm.
kolla på killen leende 27sek in i filmen, snacka om att vara morgon pigg

http://dailymobile.se/2009/08/01/iphone-3gs-launch-in-sweden-...

Skönt att man bor i en mindre stad, med lite mindre kö Tror vi var runt sex stycken som stod utanför telenorbutiken i växjö vid öppningsdags

Visa signatur

"to conquer others is to have power, to conquer yourself is to know the way"

Permalänk

Sådär ja. Då var en 3Gs beställd från Halebop. Längtat sedan min stackars 2g pajjade.
Är det någon som vet hur det fungerar med porteringen? Halebop har ju rätt lång leveranstid, porteras numret nu och jag får ett simkort av dom eller sker det i samband med leverans av telefonen?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Samuelelel
Beställde en i fredags, skickades idag - ligger förhoppningsvis och väntar på posten imorgon!

Inga leveransproblem hos 3 uppenbarligen

Va fan är det där!!! Jag har varit kund hos tre sen de kom och alltid haft deras dyraste abonnemang och jag blir behandlad som skit. Förbokade min iPhone långt innan andra fått göra de(se tidigare inlägg) och ändå ska jag få vänta 11 dagar extra?! Vårt företag har i alla fall ringt kundtjänst i morse och sagt hur det ligger till och att vi förväntar oss iphones och duktig kompensation de närmsta dagarna annars kan de räkna med byte av operatör på resterande telefoner o mobilabredband plus att vi säger upp de två senaste mobilabredband och de senaste två mobilerna(iphones som inte kommit). Såhär behandlar man fanemej inte kunder. Skickar ut mobiler till butiker och kunder som beställt senare än oss.

Vilken modell har du valt?

Permalänk
Medlem

Någon som har italienska sidor där man kan köpa olåsta iphones (3G S)?

Eller kommer tele2 börja sälja till privat personer också? Såg att de erbjuder företag iphone iaf...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

En stilla undran. Tror ni att skal likt denna (länk: http://www.webhallen.com/prod.php?id=92254) kommer passa Iphone 3GS 32GB?

Permalänk

Rätt illa av Halebop att gå ut med en leveranstid på 3 - 5 dagar (vilket det stod när jag beställde en 32 gb 3gs) men som nu tydligen skall ligga på fyra veckor, en hel månad alltså. Detta enligt folk som frågat kundtjänst.
Detta betyder att jag som nappat på deras erbjudande om gratis surf och SMS fram till 30/9, nu går miste om en hel månad.

Stämmer detta så tycker iaf jag att de borde skicka ut ett mail till berörda kunder samt förlänga erbjudandet till 31/10.

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet vad datataket på Tre Pott 99 är? För Tre skriver fanimig inte ut det på sin sida, riktigt dåligt!

För en 3GS med Pott 99 verkar passa mig utmärkt. Man lägger till 3k sms per månad så betalar man bara för sina samtal, det kommer bli typ en 50lapp extra för mig (ringer inte alls mycket). Då hamnar månadsavgiften på cirka 250 kr och så kostar mobilen 3k vid leverans. Det enda som är trixigt nu är vad datakvoten ligger på. Om den ligger på 2 GB precis som i de dyrare pott abonnemangen så är det inga problem, speciellt med tanke på att de "bara" sänker hastigheten till 200kbps när man överstiger sin kvot. Jag skulle dock tro att den ligger på 500 MB eller nått sånt löjligt.

Sen undrar jag också, hur viktigt är EDGE nätet som Telia har? Jag som bor på landet kommer ju inte ha 3G täckning alltid, kommer jag surfa i GPRS hastighet då? :S

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Sådär ja. Då var en 3Gs beställd från Halebop. Längtat sedan min stackars 2g pajjade.
Är det någon som vet hur det fungerar med porteringen? Halebop har ju rätt lång leveranstid, porteras numret nu och jag får ett simkort av dom eller sker det i samband med leverans av telefonen?

Gjorde precis samma sak, och porteringen av nummret ska ske på torsdag.. Låste nyss upp min gamla telefon pga av detta... Hoppas man bara får SIM kortet innan.

Permalänk
Medlem

Har en iphone 3gs sen i fredags..

någom som har "felet" att när man typ skartar maps programmet eller något. tror det inte behöver vara det. även sätt i eniro och så.. så ser man som en grafikbugg där det nästan är överlappat med en gammal bild från typ ett spel man spelade 1-2 appar sen inuti maps programmet då t.ex... men så fort man rör i kartan (zoomar eller nåt) så kommer kartan fram. men som att den har kvar en bild i minnet..

förstår nån va jag menar. blir ju bra direkt så fort man rör. tänkte bara se om nån annan fått samma?

Visa signatur

"I would compare CS to a friday night at a gay bath house. Lots of fags getting lucky."

Permalänk
Medlem

Får man tillgång till EDGE nätet om man har Halebop?

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wixia
Är det någon som vet vad datataket på Tre Pott 99 är? För Tre skriver fanimig inte ut det på sin sida, riktigt dåligt!

För en 3GS med Pott 99 verkar passa mig utmärkt. Man lägger till 3k sms per månad så betalar man bara för sina samtal, det kommer bli typ en 50lapp extra för mig (ringer inte alls mycket). Då hamnar månadsavgiften på cirka 250 kr och så kostar mobilen 3k vid leverans. Det enda som är trixigt nu är vad datakvoten ligger på. Om den ligger på 2 GB precis som i de dyrare pott abonnemangen så är det inga problem, speciellt med tanke på att de "bara" sänker hastigheten till 200kbps när man överstiger sin kvot. Jag skulle dock tro att den ligger på 500 MB eller nått sånt löjligt.

Sen undrar jag också, hur viktigt är EDGE nätet som Telia har? Jag som bor på landet kommer ju inte ha 3G täckning alltid, kommer jag surfa i GPRS hastighet då? :S

I Pott 99 har du ingen inkluderad datatrafik, kostar 10kr/mb alt. 99kr/mån för tillägget surf eller ~150kr/mån för surf turbo. Tre har heller ingen maxtaxa per dag vad jag vet, likt telias 9kr eller vad den ligger på.

Värt att komma ihåg om du bor "på landet" är att tre inte längre har något avtal om att använda telenors 2G-nät.

Visa signatur

//anno

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NiV3Rt
Jag jobbar tyvärr helg-natt denna helg så särskilt mycket pillande med min 3gs har det inte blivit. Men jag kan skriva ner de intryck jag har fått hittills och jämföra lite med min gamla n82

+ Mycket snabbt och enkelt gränssnitt.
+ Hög kvalitetskänsla.
+ Mycket bra webbläsare.
+ Touchtangentbordet fungerar långt över förväntan.
+ Bättre ljud än min gamla ipod nano
+ Programutbudet och den enkla installationen av program.

- Kameran är tyvärr inget att hänga i granen. Föga förvånande får den storstryk av min n82.
- Hade gärna sett en navigeringsknapp i stil med den på htc magic.
- Apples idiotiska inlåsningar. Man kan exempelvis inte skicka en bild via bt utan att jailbreaka.

Jag kan ännu inte uttala mig angående batteritid, men den ska vara betydligt bättre än den på n82 vilket är välkommet

Din sista punkt, du kan ladda ner gratis app som exempelvis "Mover" som är riktigt smidig att föra över bilder via BT - och så finns det "Bump" där du flytta över kontakter & filer enkelt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poopa
Gjorde precis samma sak, och porteringen av nummret ska ske på torsdag.. Låste nyss upp min gamla telefon pga av detta... Hoppas man bara får SIM kortet innan.

Fick mail om att porteringen sker klockan 4 på fredag, så nu är det bara den långa väntan på telefonen.
SIM-kortet borde ju komma innan, dom kan väl inte förvänta sig att man ska gå utan telefon.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av wixia
Får man tillgång till EDGE nätet om man har Halebop?

Ja, Halebop är ju Telia med annat varumärke. Men om du inte bor mitt i skogen lär det ju finnas 3g.

Permalänk
Medlem

Kanske jag som är sämst, men hur flyttar man över word, excel och pdf filer till iPhonen?

Permalänk
Medlem

hur stryktåliga är iphone igentligen? för jag funderar på att köpa en men jag dödar mobiler på rullande band nu för tiden. har haft grym otur med min nuvarande se w960... (sprucken skärm, trasig touchscreen, trasig knappsats, mjukvarufel osv) håll er undan w960

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NiV3Rt
Jag jobbar tyvärr helg-natt denna helg så särskilt mycket pillande med min 3gs har det inte blivit. Men jag kan skriva ner de intryck jag har fått hittills och jämföra lite med min gamla n82

+ Mycket snabbt och enkelt gränssnitt.
+ Hög kvalitetskänsla.
+ Mycket bra webbläsare.
+ Touchtangentbordet fungerar långt över förväntan.
+ Bättre ljud än min gamla ipod nano
+ Programutbudet och den enkla installationen av program.

- Kameran är tyvärr inget att hänga i granen. Föga förvånande får den storstryk av min n82.
- Hade gärna sett en navigeringsknapp i stil med den på htc magic.
- Apples idiotiska inlåsningar. Man kan exempelvis inte skicka en bild via bt utan att jailbreaka.

Jag kan ännu inte uttala mig angående batteritid, men den ska vara betydligt bättre än den på n82 vilket är välkommet

Jag vet inte hur bra kamera din N82 har men kameran i iPhone 3GS är betydligt mycket bättre än de flesta mobiler på marknaden idag.

Här har du till exempel en musik video som är inspelad med en iPhone 3GS:
http://www.youtube.com/user/BJSRmusic#play/uploads/1/saDguIg9...

Det är ypperlig kvalite för att vara en mobil kamera så jag anser att du har helt fel angående kameran överlag. Men kanske mot just en N82.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Va fan är det där!!! Jag har varit kund hos tre sen de kom och alltid haft deras dyraste abonnemang och jag blir behandlad som skit. Förbokade min iPhone långt innan andra fått göra de(se tidigare inlägg) och ändå ska jag få vänta 11 dagar extra?! Vårt företag har i alla fall ringt kundtjänst i morse och sagt hur det ligger till och att vi förväntar oss iphones och duktig kompensation de närmsta dagarna annars kan de räkna med byte av operatör på resterande telefoner o mobilabredband plus att vi säger upp de två senaste mobilabredband och de senaste två mobilerna(iphones som inte kommit). Såhär behandlar man fanemej inte kunder. Skickar ut mobiler till butiker och kunder som beställt senare än oss.

Vilken modell har du valt?

Beställde en svart 16gigare - fick numret av en kollega på mitt jobb till en André hos tre som jag ringde och sa att jag var sugen på att beställa en, vi gick igenom lite olika alternativ och jag bestämde mig för att byta från mitt nuvarande Pott 299 till det nya 499-abonnemanget.

Han sa att många hade beställt och att jag eventuellt kunde behöva vänta ett tag på telefonen - fine, jag har inte någon brådska men han sa att jag kunde ringa igen på måndag (igår) för att kolla hur det låg till. Fick igår ett kollinummer och checkade det idag hos posten och mycket riktigt ligger den nu hos mitt postombud och väntar på mig

Inga konstigheter där inte.

Visa signatur

Jag är inte vegetarian för att jag älskar djur, jag är vegetarian för att jag hatar växter.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Beställde en svart 16gigare - fick numret av en kollega på mitt jobb till en André hos tre som jag ringde och sa att jag var sugen på att beställa en, vi gick igenom lite olika alternativ och jag bestämde mig för att byta från mitt nuvarande Pott 299 till det nya 499-abonnemanget.

Han sa att många hade beställt och att jag eventuellt kunde behöva vänta ett tag på telefonen - fine, jag har inte någon brådska men han sa att jag kunde ringa igen på måndag (igår) för att kolla hur det låg till. Fick igår ett kollinummer och checkade det idag hos posten och mycket riktigt ligger den nu hos mitt postombud och väntar på mig

Inga konstigheter där inte.

Hur mycket hade du kvar på din bindningstid nu när du bytte abonnemang och fick en ny mobil? Jag har fått uppgifter om att tidigast sex månader innan abonnemanget går ut kan man förhandla om ny mobil..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 246mag
Hur mycket hade du kvar på din bindningstid nu när du bytte abonnemang och fick en ny mobil? Jag har fått uppgifter om att tidigast sex månader innan abonnemanget går ut kan man förhandla om ny mobil..

Hade 8 månader kvar, så köpte loss 2 månader! Kommer på nästa faktura - inga konstigheter . Får se hur det känns om 2 år dock, när man fortfarande har bindningstid kvar!

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Jag satt precis och tänkte på den lösningen! Pratade alldeles nyligen med en på Tre, men den lösningen nämnde hon aldrig... Jag får ta och ringa dom igen.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Hade 8 månader kvar, så köpte loss 2 månader! Kommer på nästa faktura - inga konstigheter . Får se hur det känns om 2 år dock, när man fortfarande har bindningstid kvar!

Vafan, snubben ja snackade med nu sa att jag var tvungen att betala ut hela bindningstiden isåfall... Tror du det är möjligt att du kan skicka mig numret till den killen du pratade med?

Fan va konstigt att dom jobbar på så olika sätt de här killarna på Tre.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 246mag
Vafan, snubben ja snackade med nu sa att jag var tvungen att betala ut hela bindningstiden isåfall... Tror du det är möjligt att du kan skicka mig numret till den killen du pratade med?

Fan va konstigt att dom jobbar på så olika sätt de här killarna på Tre.

Olika kompetens.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Musikälskare

Har nog hittat den perfekta setupen när de kommer till Iphone (3G) skydd ^^

Incase Slider och Artwizz skärmskydd

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?