Nya Iphone 3GS, leveranstid

Permalänk
Medlem

Nu jäklar har ja den äntligen=D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skippo
Jajjemen. 2009-08-09.. har inte fått leveransbekräftelse framtill skrivande stund. Kan ju iofs vara många andra som också har beställt den helgen som jag.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hgerner
Ja beställde oxå min svarta 16gb från halebop 08-09 och har inte hört något

Det var som fan. Jag gick under intrycket att alla som hade beställt innan 12:e eller 13:e hade fått sina, men så verkar det ju inte vara.

Jag var upprörd eftersom jag inte hade fått min som är beställd 13/8, men det verkar inte vara befogat nu när man ser att ni ligger före mig till och med.

Till råga på allt så kommer vi troligtvis få telefoner med 3.1 installerat

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk, 7800X3D, RTX 3080, 32GB DDR5 6000MHz, MSI MPG A850G

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av samurai
Till råga på allt så kommer vi troligtvis få telefoner med 3.1 installerat

Var har du läst det? Verkar högst orimligt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MartenKL
Var har du läst det? Verkar högst orimligt.

Jag fick inte det, så ni kan va lugna

Permalänk

Hur är det med leverans tiderna till fysiska butiker? Gick till telia butiken i kiruna i onsdag men dem hade ju inte så klart nån i lager så jag fick skriva upp mig på en väntelista. Tror ni det går snabbare ifall om jag beställer från internet eller ska jag vänta på att affären ringer upp och säger att dem har fått in den?

Permalänk
Medlem

Jag ringde Telia idag och dom sa att jag fick nog vänta 3v. Beställde min förra veckan.

/jon

Visa signatur

XBOX 360 gör livet lättare :-)

Permalänk
Medlem

Min finns på posten att hämta, dessvärre är den skickad till min far och inte till mig (hade tänkt byta ägare av abbonemanget men det är så jävla tidskrävande så då hade jag väl aldrig hunnit få en iphone), så jag kan inte hämta ut den förräns på onsdag (sämst). Beställde min 16 GB svart från 3 den 20/8.

Permalänk
Medlem

Beställde min iPhone 16gb svart den 24/8 från Halebop.
Någon som vet när den kan komma?
Fick just svar från Halebop:

Leveranstiden på denna mobil är 4 veckor från det att du gjorde din beställning. Denna information kunde du läsa på sajten när du gjorde din beställning. Vi kan inte uppge något exaktare leveransdatum.
Kan se att du gjorde beställningen den 24/8

Vilket informativt svar...

Visa signatur

| Antec p183 | Intel i7 920 |Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 750w | PowerColor 4890 Plus | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Western Digital Caviar Black 640GB |

Permalänk

Beställde en iPhone 3Gs den 2 augusti hos tre. Nu i veckan sa dom att den ska komma vecka 38 eller 39. Men men, den som väntar på något gott... haha

Permalänk
Medlem

Beställde en vit 16gb den 25/8 och hade sånt amssivt flyt att jag fick den igår. Har lekt med den sen dess. OS 3.0.1 var förinstallerat, kanske kan glädja någon jailbreak-sugen person. Min personliga åsikt är att personen som designat kartongen borde få nobelpris i nån kategori.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iDEOT
Beställde en vit 16gb den 25/8 och hade sånt amssivt flyt att jag fick den igår. Har lekt med den sen dess. OS 3.0.1 var förinstallerat, kanske kan glädja någon jailbreak-sugen person. Min personliga åsikt är att personen som designat kartongen borde få nobelpris i nån kategori.

Vilka beställde du av?

Visa signatur

| Antec p183 | Intel i7 920 |Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 750w | PowerColor 4890 Plus | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Western Digital Caviar Black 640GB |

Permalänk
Medlem

har väntat på min i 4 veckor och en dag nu :-/
16 GB svart från halebop (14/8)

Permalänk
Medlem

Hört ryckte om att Halebop ska få in en stor leverans denna veckan som ska täcka dom flesta beställningarna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knus
Hört ryckte om att Halebop ska få in en stor leverans denna veckan som ska täcka dom flesta beställningarna.

Jag hörde också det, ,men som jag fattade det så skulle dom komma i början av veckan.
Nu är veckan slut och det känns lite tungt....

Permalänk
Medlem

Har dock för mig att det va veckan som kommer. får iaf hoppas på de

Permalänk
Medlem
Citat:

Det låter ju bra!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Har dock för mig att det va veckan som kommer. får iaf hoppas på de

Va gött!!!!
hoppas iaf att dom kommer snart!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sh1ft
Va gött!!!!
hoppas iaf att dom kommer snart!

Jag med. längar som F A N

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freddie
Vilka beställde du av?

tre, ringde in och beställde. Har en polare som ringde in och beställde en svart 16gb lite senare under samma dag. Hans är inte skickad än

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag kontaktade kundtjänsten för att bekräfta att min beställning gick genom ordentligt, eftersom jag inte fick någon bekräftelsemail, och frågade samtidigt om leveranstiden. Svaret blev "ca 4 veckor", så jag skulle ta alla dessa rykten med en nypa salt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fick precis leveransbekräftelse samt tracking nummer från halebop. Hoppas innerligt att detta är min telefon, och inte bara ett simkort.

beställde 32Gb svart 2009-08-28

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jeeeees!!!

Äntligen leveransbekräftelse från halebop (beställt 2009-08-09)... Borde ha telefonen i min hand imorgon eller på onsdag.

Härligt att det börjar hända nått med leveranserna.

Visa signatur

"Once u go Intel, U never go back"

Permalänk
Medlem

cp, beställde en svart 32 gb den 24/8 och har fan inte fått något brev än..........?

Permalänk

Beställde en svart 32GB från telia runt den 15/8 och den har inte kommit än. segt eller vad?

Visa signatur

Lancool PC K-62 - i5 2500k@4,2 - MSI GTX 980 - 850 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Citat:

cp, beställde en svart 32 gb den 24/8 och har fan inte fått något brev än..........?

Konstigaste är att min kompis beställde den samma dag och han fick bekräftelse igår.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skippo
Jeeeees!!!

Äntligen leveransbekräftelse från halebop (beställt 2009-08-09)... Borde ha telefonen i min hand imorgon eller på onsdag.

Härligt att det börjar hända nått med leveranserna.

JEEEEEEEES! ja oxå!!!

Visa signatur

Intel 3570k @ 4,4GHz | ASUS P8Z77-V | G.Skill 8GB 1600Mhz | Gigabyte GTX970 | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair HX650 | Antec P280

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brainfreeze
Beställde en svart 32GB från telia runt den 15/8 och den har inte kommit än. segt eller vad?

Telia har ännu inte skickat svarta 32GB till dem som beställt efter 11/8 [Leveransstatus på iPhone 3GS], så det är inte så konstigt.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hgerner
JEEEEEEEES! ja oxå!!!

Jag också, men det satt långt inne Weeeeeei.

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk, 7800X3D, RTX 3080, 32GB DDR5 6000MHz, MSI MPG A850G

Permalänk
Medlem

Kan ni söka på ert koli ID, för mitt börjar på RV och ger ingen träff på posten.se

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eD@RCP
Kan ni söka på ert koli ID, för mitt börjar på RV och ger ingen träff på posten.se

Samma problem :/

Visa signatur

Intel 3570k @ 4,4GHz | ASUS P8Z77-V | G.Skill 8GB 1600Mhz | Gigabyte GTX970 | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair HX650 | Antec P280