Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Expansys.se, era erfarenheter?

Permalänk

Expansys.se, era erfarenheter?

Funderar på att köpa en PDA på Expansys.se

Ni som har handlat därifrån, vad är era erfarenheter?
Framför allt intresserad av att höra från er som varit i kontakt med support och den typen av ärenden.

Det vill säga, hur är butiken när kunden "krånglar"?

Ris och ros, dela med er!

Visa signatur

Det finns mycket jag inte kan, men jag lär mig.
Tänk om alla kunde lägga in lösningen på de problem man frågat om.
Att hänvisa till Google är bara oförskämt, låt hellre bli att svara.

Permalänk
Medlem

Det är lite yxigt när alla beställningar tas emot i Sverige och vidarebefordras till England där det packas osv. Har inte behövt skicka tilbaks något, men jag avbeställde en order en gång och det gick väldigt smidigt.

/xJom

Visa signatur

Läs om mig här: http://xjom.se/page1001.html

CPU: E6300@3,220 GHz+Scythe Infinity; Mobo: Asus P5B Deluxe; Minne: 2 Gb OCZ Nvidia SLI PC8500 ; Grafik: HD4670 512 Mb@Stock; 3DMark05:?????; 3DMark06:8345; 3DMark01SE: ?????; HDD: Raptor 36Gb+WD500Gb, Nätagg: Silverstone Zeus ST56ZF.

Permalänk
Medlem

Jag vill väcka denna tråd då företaget fortfarande finns och det är onödigt att starta en ny tråd när det redan finns fyra fem trådar om samma.

Okej.

Jag la beställning på en HTC Hero 14/9, fick direkt orderbekräftelse. Valde att betala via PG och därför tog det lite tid innan det skickades. Rättare sagt, telefonen skickades 16/9 klockan 17 från Frankrike.

klockan 14 den 17/9 hade jag telefonen i handen.

Hela köpet tog med andra ord mindre än fyra dagar.

Mailade en del med deras support och fick alltid svar inom en halvtimme av en alltid lika trevlig tös.

Kan bara rekommendera företaget, dock så har jag inte haft något RMA eller dylikt med dem att göra så på den punkten är jag lite okunnig.

Men i övrigt så är det fem stjärnor av fem möjliga.

Och ett stort tack till DHL, ett paket från Frankrike hem till min dörr på under 24h kräver en eloge, till skillnad från kära posten...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Jag vill väcka denna tråd då företaget fortfarande finns och det är onödigt att starta en ny tråd när det redan finns fyra fem trådar om samma.

Okej.

Jag la beställning på en HTC Hero 14/9, fick direkt orderbekräftelse. Valde att betala via PG och därför tog det lite tid innan det skickades. Rättare sagt, telefonen skickades 16/9 klockan 17 från Frankrike.

klockan 14 den 17/9 hade jag telefonen i handen.

Hela köpet tog med andra ord mindre än fyra dagar.

Mailade en del med deras support och fick alltid svar inom en halvtimme av en alltid lika trevlig tös.

Kan bara rekommendera företaget, dock så har jag inte haft något RMA eller dylikt med dem att göra så på den punkten är jag lite okunnig.

Men i övrigt så är det fem stjärnor av fem möjliga.

Och ett stort tack till DHL, ett paket från Frankrike hem till min dörr på under 24h kräver en eloge, till skillnad från kära posten...

Det låter väldigt bra Tror jag ska beställa där också. Priserna är väldigt bra och uppenbarligen frakten också.