Permalänk
Medlem

Bottar du wow?

Tjenare

Har borjat kora lite bott i wow bara pa skoj for att kuna sla min polare hehe.

e de nagan annan som oksa kor med bott?

Och vilket bott anvender ni?

jag kor med wow mimic

Permalänk
Medlem

Alla spelar med bottar, alltid, hela tiden!

Botting är... om jag inte minns helt fel inte tillåtet och du kommer med största sannolikhet bli bannad och avstängd. Så om du är seriös med denna tråden så lär det bli du som blir slagen... av dig själv?

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sc0pe
Alla spelar med bottar, alltid, hela tiden!

Botting är... om jag inte minns helt fel inte tillåtet och du kommer med största sannolikhet bli bannad och avstängd. Så om du är seriös med denna tråden så lär det bli du som blir slagen... av dig själv?

Jadu jag vet inte ja, en polare åt mig bottade BGs nu när man får exp för de från 70-80 och han har inte blivit bannad ännu <.<

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

personligen skulle jag aldrig våga botta. är för rädd om mitt konto. skulle gråta blod om mitt konto vart avstängt.

förstår dock inte varför man skall botta ?. missar ju nästan hela spelet ju.
är väl samma sak som om man skulle köra "godmode" på nått nytt fps lir första gången man kör det. förstör ju hela spel glädjen.

Visa signatur

Datorn: G4:a goes imperial
Fear can never kill u

Permalänk
Medlem

om jag hade fått för mig att botta så hade jag skapat ett nytt konto avsett bara för det, palla riskera sin "ärliga" char till exempel. WoWglider har jag använt en gång, 20-32 över en natt kostar dock

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Så du betalar till Blizzard varje månad för att låta datorn spela wow åt dig? Vad snällt av dig. Datorer blir så lätt uttråkade om de inte får spela.

Visa signatur

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded!" - Lt. Winters, Bastogne 1944

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scanian
Så du betalar till Blizzard varje månad för att låta datorn spela wow åt dig? Vad snällt av dig. Datorer blir så lätt uttråkade om de inte får spela.

Du har inte riktigt tänk på att det här med botting bygger på att man inte VILL spela själv?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkuM
personligen skulle jag aldrig våga botta. är för rädd om mitt konto. skulle gråta blod om mitt konto vart avstängt.

förstår dock inte varför man skall botta ?. missar ju nästan hela spelet ju.
är väl samma sak som om man skulle köra "godmode" på nått nytt fps lir första gången man kör det. förstör ju hela spel glädjen.

Andra gången då? Tredje? Tionde?

Jag bottade upp en warrior till 70 förut med WoWglider. Funkade utmärkt. Det var skönt att slippa göra det själv, och jag hade kul när jag väl var på 70 och kunde börja spela spelet som jag själv ville utan att behöva gå igenom det tråkiga och tradiga med att levla upp en (till) warrior till 70. Inga wowkids skadades under tillverkningen.

Jag förmodar att INGEN av er NÅGONSIN har använt de två flöjtarna i Super Mario 3 för att skippa två världar? Jag menar, man är ju en sorglig loser om man spelar ett spel man inte vill spela!!!!!

Permalänk

Hur fungerar botar till wow? Jag spelade ett gammalt mmorpg för några år sedan som heter asherons call och där kunde man stå i en mana pool så man får mana snabbare och så kastade boten spells åt mig hela dagarna så fick man xp för det. Det fanns också botar som gjorde portaler och buffar åt folk som skrev till boten. Grejen är att det fanns ingen bot som kunde slåss och det låter på er som om botarna i wow kan slåss?

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Crucial P3 1TB | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 11

Permalänk
Medlem

Botarna idag kan slåss, springa egenskapade routes, t.o.m sälja skräp till vendors, knacka veins, plocka blommor, pvpa...

För Mac så finns ju Pocket Gnome. För övrigt de bästa botten som finns oavsett plattform. Gratis.
Finns ingen Warden för Mac heller så det gör ju inte saken sämre

http://savorydeviate.com/pocketgnome

Visa signatur

Mac Pro
2x 2.66GHz Clovertown Xeon Dual Core | 2,5TB | 7GB 667MHz ECC FB-DIMM | ATI Radeon 4890 1GB OC | Logitech G19 + MX Revolution
Hell yes.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NatoGandalf

Andra gången då? Tredje? Tionde?

Jag bottade upp en warrior till 70 förut med WoWglider. Funkade utmärkt. Det var skönt att slippa göra det själv, och jag hade kul när jag väl var på 70 och kunde börja spela spelet som jag själv ville utan att behöva gå igenom det tråkiga och tradiga med att levla upp en (till) warrior till 70. Inga wowkids skadades under tillverkningen.

Jag förmodar att INGEN av er NÅGONSIN har använt de två flöjtarna i Super Mario 3 för att skippa två världar? Jag menar, man är ju en sorglig loser om man spelar ett spel man inte vill spela!!!!!

klart ingen tycker det e kul att lvla chars. har själv 5st 80:s och har min nr 6 på G. men botta skulle jag inte göra. svårt att jämnföra det med flöjterna i SMB3. dom är ju en del av spelet. botting är inte en del av wow.

alla kommer ju alltid tycka olika. vissa tycker ju att köpa guld är helt ok det med.

Visa signatur

Datorn: G4:a goes imperial
Fear can never kill u

Permalänk
Medlem

"iddqd" "idspispopd" (hoppas någon förstår)

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Medlem

Man blir ju väldigt intresserad av att spela WOW (NOT!) seriöst när man läser denna tråden och förstår hur många det är som "fuskar" upp sina spelkaraktärer till oanade höjder. Det är därför jag aldrig spelar online, det är liksom inte kul eftersom jag själv inte fuskar.

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG C3 77" l

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daevilb

du glömde "idkfa"

Permalänk
Sötast

Re: Bottar du wow?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av thedarre
Tjenare

Har borjat kora lite bott i wow bara pa skoj for att kuna sla min polare hehe.

e de nagan annan som oksa kor med bott?

Och vilket bott anvender ni?

jag kor med wow mimic

Bara en liten offtopic fråga:

Var din dator : i7 920@4.1ghz 1.24 vcore | asus p6t deluxe v2 | xfx 4870x2 + xfx 4870 1gb |
6GB Corsair dominator@1600 | coolermaster haf 932 | Corsair 750w

Så pass dyr, att du inte hade råd med ett svenskt tangentbord eller?
Kanske inte helt fel att iallafall försöka skriva på ett hyfsat normalt sätt.

Permalänk
Medlem

Jag skulle sluta spela wow och börja gå i skolan istället.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daevilb

iddqd är ju godmode i Doom! Så den andra är väl något liknande. alla vapen vad väl typ idkfa eller något.

Edit: Såg nu att någon annan också kom ihåg

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Nej men seriösa spelare som jag en gång var blir skadade av det. Finns för många warriors i WoW som knappt kan spela sin klass. Det beror mycket på att det tar inte nog lång tid att ta sig till 80 nåmer och att det är för enkelt att göra quests med boosts på stats och talents.

Så vi veteraner får lida av att wowkids som du bottar dig upp och aldrig lär dig spela din klass.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Nej men seriösa spelare som jag en gång var blir skadade av det. Finns för många warriors i WoW som knappt kan spela sin klass. Det beror mycket på att det tar inte nog lång tid att ta sig till 80 nåmer och att det är för enkelt att göra quests med boosts på stats och talents.

Så vi veteraner får lida av att wowkids som du bottar dig upp och aldrig lär dig spela din klass.

Värdelösa spelare beror ju inte på att de bottat utan de är 12 år gamla och inte kan spela eller vill lära sig att spela som man ska.

Permalänk
Citat:

Ja, fast nu är det ju så att du faktiskt inte lider av det då folk som är dåliga på WoW helt enkelt är dåliga och att alla med en halv hjärna kan "lära sig en klass" på en vecka ungefär. Så nej, du har verkligen bara fel.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Izak80
Man blir ju väldigt intresserad av att spela WOW (NOT!) seriöst när man läser denna tråden och förstår hur många det är som "fuskar" upp sina spelkaraktärer till oanade höjder. Det är därför jag aldrig spelar online, det är liksom inte kul eftersom jag själv inte fuskar.

Oanade höjder = level 80 = det du "ska" vara = Samma som alla andra = ingen fördel = Inget problem.

Permalänk
Citat:

Ja, fast nu är det ju så att du faktiskt inte lider av det då folk som är dåliga på WoW helt enkelt är dåliga och att alla med en halv hjärna kan "lära sig en klass" på en vecka ungefär. Så nej, du har verkligen bara fel. Killen som skapade tråden t.ex. skulle jag lite fördomsfullt gissa ALDRIG kommer vara speciellt bra på WoW så om han bottar eller inte är nog verkligen skitsamma.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Izak80

Oanade höjder = level 80 = det du "ska" vara = Samma som alla andra = ingen fördel = Inget problem.

Permalänk
Avstängd

Vilken nab LOL

Lär dig spela istället för att ta genvägar..

hoppas du blir avstängd

Rätt som det är det nån som anmäler dig.

Hatar cheaters i vilket spel det än är...Bara massa kids som inte kan lira på samma grunder som alla andra utan måste fuska..

EPIC FAIL

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catman
Hatar cheaters i vilket spel det än är...Bara massa kids som inte kan lira på samma grunder som alla andra utan måste fuska..

Definiera den fördel man får av att ha bottat upp sin gubbe.

* Mindre pengar
* Mindre quests gjorda
* (eventuellt) mindre klassförståelse (även fast det är grovt överdrivet)
* Risk att bli bannad

Fördelar
* Man slipper ha tråkigt upp till level 80
* .......?

Här kan vi alltså se att om du inte kommer på något annat som är fördelaktigt (vilket du inte kommer göra) så tjänar man INGENTING på att botta jämfört med en annan spelare, alltså är ditt argument ogiltigt, alltså är det inte direkt ett "fusk" annat än i aspekten att ni kommer ha tråkigare. Så vad är problemet? Avundsjuka eller?

Permalänk
Medlem

Det kan vara jävligt skönt att trycka på en knapp när man stiger ur sängen och när man är hemma från skolan/jobbet så har man 20 000 mer honor och två levels högre.

Questhelper är nästan samma sak.

Visa signatur

Mac Pro
2x 2.66GHz Clovertown Xeon Dual Core | 2,5TB | 7GB 667MHz ECC FB-DIMM | ATI Radeon 4890 1GB OC | Logitech G19 + MX Revolution
Hell yes.

Permalänk
Medlem
Citat:

Så vad är problemet? Avundsjuka eller?

Det konstiga är att allt fler dåliga spelare började dyka upp ju snabbare det gick att levla.

Jag är rätt säker på att det inte är avundsjuka. Det är inte precis svårt att skaffa sig en bot som glider med färdiga paths.
Det är ju som att säga att folk är avundsjuka för att du kan koka vatten.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Om någon bottar upp sin gubbe till 70, det spelar INGEN roll för någon annan, alls. Han som bottar upp charen kanske gör det för att han tycker att 70-80 och endgame är roligast, och därför inte vill spela delar av spelet han inte vill spela. Tänk t.ex. om man spelar assassins creed och klarar spelet. Sedan spelar man igenom spelet igen. Tredje gången väljer man att man vill köra alla missions utan de första två, för dom är tråkiga. Vad är felet med det? Kan verkligen inte förstå problemet...

Permalänk
Citat:

Det konstiga är att allt fler dåliga spelare började dyka upp ju snabbare det gick att levla.

Jag är rätt säker på att det inte är avundsjuka. Det är inte precis svårt att skaffa sig en bot som glider med färdiga paths.
Det är ju som att säga att folk är avundsjuka för att du kan koka vatten.

Det är avundsjuka för att folk

1) Inte har råd med Glider
2) Inte vågar riskera en ban

Vad skulle det annars vara? Person A är arg för att person B har något som gör hans liv lättare. Det påverkar inte person A negativt på något sätt.

Vad är anledningen att bli upprörd om det inte är någon form av avundsjuka? Det är som att säga att det är fusk att grannen köpt en åkgräsklippare när man själv måste dra en manuell.

Permalänk
Medlem
Citat:

Det är som att säga att det är fusk att grannen köpt en åkgräsklippare när man själv måste dra en manuell.

När vi alla på kvarteret samlats och ska ta ner sorkkungen och hans 4 drottningar så kommer noob grannen med sin åkgräsklippare och råkar köra över oss andra så vi alla dör och sorkkungen lever. Då är det inte speciellt roligt nåmer.
Men hade han kört med en manuell gräsklippare så hade han haft skills och vi hade kunnat döda sorken och den med mest dkp hade fått sig ett par fina bävertofflor.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

När vi alla på kvarteret samlats och ska ta ner sorkkungen och hans 4 drottningar så kommer noob grannen med sin åkgräsklippare och råkar köra över oss andra så vi alla dör och sorkkungen lever. Då är det inte speciellt roligt nåmer.
Men hade han kört med en manuell gräsklippare så hade han haft skills och vi hade kunnat döda sorken och den med mest dkp hade fått sig ett par fina bävertofflor.

Visst är det skönt att du har valet att inte spela med honom då, så att det inte påverkar dig?

Permalänk
Medlem

Ursäkta men vad är Wow glider för något och kostar den att köpa eller använda?

Visa signatur

Take care of what you love, before it becomes a memory.

Permalänk
Medlem

Skulle inte bottar finnas så skulle man ju slippa alla dåliga spelare som inte kan komma till maxlvl själv.

Så man slipper köra med nån kass tank som har 1000tps eller en dps som gör sämmre dps än tanken, när man gör dailys.

Visa signatur

7800X3D | 64GB DDR5 | EVGA T2 1000W | Nvidia 5090