Jag fick i dagarna hem en HP IR Mottagare med fjärr från Ebay.
Efter att ha kopplat in den i USB porten så den installerade sig själv har jag nu problem med mitt Logitech Dinovo.
Alla "specialknappar" som MCE fjärren använder sig av fungerar inte på mitt tangentbord längre.
Fjärren och ir mottagaren fungerar utan problem, men tangentbordet fungerar till 50% kan man säga
Har provat den här guiden utan resultat.
Har googlat på detta sedan kl 12 idag så jag börjar bli rätt trött på detta, hoppas någon har tips.
// Emil
Ursprungligen inskrivet av res
Jag fick i dagarna hem en HP IR Mottagare med fjärr från Ebay.
Efter att ha kopplat in den i USB porten så den installerade sig själv har jag nu problem med mitt Logitech Dinovo.
Alla "specialknappar" som MCE fjärren använder sig av fungerar inte på mitt tangentbord längre.
Fjärren och ir mottagaren fungerar utan problem, men tangentbordet fungerar till 50% kan man säga
Har provat den här guiden utan resultat.
Har googlat på detta sedan kl 12 idag så jag börjar bli rätt trött på detta, hoppas någon har tips.
// Emil
Hej Emil, tyvärr har jag ingeen lösning på ditt problem. däremot har jag som besatt googlat rnt för att köpa en extern ir mottagare (iom att de slutat sälja microsofts egna)... jag behöver en som man kan mappa ett keey board.. alltså inte bara en fjärrkontroll... som jag förstår på ditt inlägg så funkar den inte med keeyboard för dig ?
har du fått det att fungera nu ?
Mvh SImon
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.