SweClockers drop!

Tips på spel för 8-åring

Permalänk
Medlem

Jag har hört att Soldier of Fortune ska vara ett trevligt och barnvänligt spel. Dessutom är det mycket lärorikt! köp! ++++

Visa signatur

[IT-Dept]
Ryzen 5700x - 32 - 1070

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av martin_cs
Jag har hört att Soldier of Fortune ska vara ett trevligt och barnvänligt spel. Dessutom är det mycket lärorikt! köp! ++++

Knappast, är det barnvänligt när man skjuter väck huvudet och ben???

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

Ta nåt spel som utmanar barnet i, eh, barnet. Kluriga spel som får honom/henne att utveckla sitt tänkande och sitt språk. Det är nog nyttigast och bäst.

Visa signatur

"You cannot kill the Messiah" - C&C3 Tiberium Wars

Permalänk
Medlem

ni vet hur gammal denna tråd är va?
jag tror inte han vill ha mer svar:D

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

doom 3 spela jag när jag va 10 typ

Satt i ett helt mörkt rumm, kommer fortfarande ihåg hur läskigt man tyckte de va

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonthan
ni vet hur gammal denna tråd är va?
jag tror inte han vill ha mer svar:D

Ja, den är inte aktuell precis. Jag kollade bara de sista posterna, så jag trodde den var ny

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Gilbert och den kemystiska ön
Mysteriet på greveholm
Safecracker (kanske lite väl svårt)

Permalänk

CS är väl gjort för 8 åringar?

Permalänk
Medlem

är trådskaparen förälder eller plast pappa/mamma?! frågan är lite klurig!
om man är uppväxt med sitt barn så vet man exakt vad som är på eller inte(8 år du har förmodligen consol spel hemma) det har 95%

Visa signatur

Don't Touch Moderator(du måste folda för att få +poäng)