Lite väl dyr Snow Leopard va?

Permalänk
Medlem

Lite väl dyr Snow Leopard va?

Lite sugen på att uppdatera till Snow Leopard, men är det inte lite väl dyrt? (hehe)
http://skyltat.se/jo-visst-kan-mac-va-dyrt-men/

Permalänk

Gå till nån Mac försäljare då

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Medlem

Ameh, det är ju värt varenda öre! \o/

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Permalänk
Medlem

Ett typo, oj så fräsht och roligt, den humorn blir aldrig gammal.......

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Ett typo, oj så fräsht och roligt, den humorn blir aldrig gammal.......

Typo? Ja, jag tror nån skulle skriva 2 500 men missade och råkade skriva 99 999 utan att märka det...

Permalänk
Medlem

Helt otroligt så underbart griniga en del människor, om man läser något och bara tänker "suck" varför ens kommentera det? Tjuuuuurskallar.

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Permalänk
Medlem

Det där är ju ett vanligt fel hos Elgiganten..
finns t.ex en Elvisp för 99k också.. fanns ett Wii för 99k.. dom har skrivit så på många saker..

Visa signatur

-ASUS Crosshair III Formula 790FX ROG-<>-AMD Phenom II X4 945 3.0GHZ 8MB-<>-Corsair XMS3 1600Mhz 12GB PC3-12800 (2X2GB+2X4GB)-<>-XFX Radeon HD6870 1GB-<>-Sapphire Radeon HD6870 1GB-<>-Cooler Master HAFx-<>-Samsung Spinpoint F1 1TB-><-WD RE4-GP Enterprise 2TB->
"Jag har alltid rätt! förutom dom tillfällena då jag har fel" - Unknown

Permalänk
Medlem

Verkar ju vara så att om de glömmer att skriva in ett pris på en vara, sätts det till 99,999:- för säkerhets skull. Bättre det, än om det stod 0:- antar jag.

Men humoristiskt, nej. Gammalt, ja.

Permalänk
Avstängd

Det kostar att ligga på topp som de säger.:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Vet inte vad de har för system men när jag gör skyltar på ICA så har man ju mallar... Då är det lätt att missa att ändra en text ibland. T.ex Bananer 19,90 +pant osv. Men jag tycker de e skitkul när man ser vissa tryckfel hos diverse företag!

Permalänk
Medlem

Ica hade skrivit fel på prisskyltarna på gurka hos oss, eller så var det nån som hade varit lite busig, det stog:

Hästpenis 29,90/kg
Hingst,Spanien

Det var lite kul ^^

Ang. elgiganten så är 99k inte specillt mycket. Jag har sett fler fel-prissatta varor på deras sida. + att i deras varuhus i barkaby har de en 92" plasma från samsung som kostar 500 000. På prislappen under info står det: "Och JA, den kostar verkligen 500 000!"

Visa signatur

| NZXT H1 | Ryzen 5600X | ASUS RTX 3070 TUF GAMING OC | Kingston 32GB @ 3600MHz CL18 | A2000 1TB NVME |