Permalänk
Inaktiv

En kort video i heli-kameravinkel, http://vimeo.com/7263969
Jag i en M3 GT2 på ringen.

Permalänk

jag vill se en bild på någons volvo 740 turbo :D???

Visa signatur

Ryzen 5800x | Corsair H100i V2 | 32 GB DDR4 Corsair VENGEANCE | Asus Z370 | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | LG 27GL850 144hz NANO IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
En kort video i heli-kameravinkel, http://vimeo.com/7263969
Jag i en M3 GT2 på ringen.

Byt vinkel man ser ju inte ett skvatt vad som händer

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wingman92
jag vill se en bild på någons volvo 740 turbo :D???

Finns bara S60, C30 och någon superbil, ingen 740

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlosterKatten
Finns bara S60, C30 och någon superbil, ingen 740

ok O_O vad jag läste om spelet skulle det finnas 740 turbo, 850 och så s60 några mera....

Visa signatur

Ryzen 5800x | Corsair H100i V2 | 32 GB DDR4 Corsair VENGEANCE | Asus Z370 | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | LG 27GL850 144hz NANO IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wingman92
ok O_O vad jag läste om spelet skulle det finnas 740 turbo, 850 och så s60 några mera....

Då har du nog läst om GT5

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Då har du nog läst om GT5

hmmm... det stog forza 3 som rubrik eller så var det en idiot som skrev den. Aja shit samma värkar vara grymt spel iallefall var 2an det

Visa signatur

Ryzen 5800x | Corsair H100i V2 | 32 GB DDR4 Corsair VENGEANCE | Asus Z370 | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | LG 27GL850 144hz NANO IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
En kort video i heli-kameravinkel, http://vimeo.com/7263969
Jag i en M3 GT2 på ringen.

Hur tänkte du här?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anarkizt
Hur tänkte du här?

+1 Ganska idiotisk

Permalänk
Medlem

Finns det någon liten chans att F3 kommer att portas till PC i framtiden? Den frågan kanske har besvarats tidigare i tråden men jag orkade inte gå igenom alla 30 sidor.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av boris_vodka
Finns det någon liten chans att F3 kommer att portas till PC i framtiden? Den frågan kanske har besvarats tidigare i tråden men jag orkade inte gå igenom alla 30 sidor.

Nej.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

"Hittade denna guide som är sjukt lättjobbad. Den ger inte din bil 100% rätt inställningar, men den ger en väldigt bra grund om man vill jobba vidare. Orkar man inte pilla med det så harman iaf en bättre inställning än man hade innan (nästan alltid).

Vill man laborera vidare så rekommenderar jag att man först ser över diff-inställningarna. Personligen tycker jag att dom är på tok för högt satta i denna guide. Sen kan man kolla tempen på däcken så att inte in eller utsida blir för varma. Då får man justera sina cambervinklar. Saknas det fortfarande grepp så kan man i guiden välja om man vill ha en styv, mjuk eller en mitt emellen setup."

Btw, glöm inte å ställa om till metric.

http://www.ondaground.net/flash/fm2/

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk

Några till...
Inget speciellt, ganska stilrent

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk

Det är rätt kul att måla bilar efter verkliga förlagor, men jag har för lite tålamod/talang för att gå riktigt långt ner i detalj. Två bilar jag pysslar med nu i Trean.

Blir väldigt sugen på att göra en Rally Quattro när jag kollar i den här tråden

Permalänk
Medlem

Läcker FC, älskar hur den kontrasterar emot den silkeslena FD'n.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Har en svart / gul race design uppe i storefront nu för Alfa Romeo 8C

(nej jag är inte AIK supporter XD)

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Något jag skulle vilja att de ändrade på (som jag hoppades från Forza 2) var att de hade gjort röken lite tjockare och goare.

http://www.autoblog.com/2009/10/26/video-best-drift-ever-reve...

Kolla typ den länken och jämför med Forza, riktigt tradigt i forza jämfört med den. man vill ju se röken spruta haha!

Permalänk
Medlem

mm där finns nästan ingen rök alls i forza, antar att dom tonade ner den så mycket för att hålla 60fps när man kör bakom 7 bilar

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Devildoll, hur går man tillväga för att byta motor till en bil? Köpte nämligen en mazda tror att det var samma som dig och fick upp den genom full uppgradering till r3 732. Men den gör endast 396km/h och har bara runt 400nm mot dina 900.. Finns ju en flik i upgrade shopen längst till höger där man kan köpa ny "motor" är det där man ska välja den andra? eller låser man upp detta? nån innan i tråden snackade om en mclaren mercedes slr motor i sin bil nämligen

Permalänk
Medlem

Hade varikt riktigt kul med mkt rök men som baleur säger så har dom nog tonat ner den så mkt pga fpsen

Min rx7 som börjar bli färdig ^^ nu ska det bara på ett paintjob på den (måste bara komma på vad) och ställas in lite sen äre nötning som gäller

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jäävlar vad fina färger på den första bilden, och slicks är mums

Ibland önskar jag att man kunde ha photomode effekterna i spelets vanliga options meny..
T.ex. att manuellt kunna ändra kontrast, brightness, exposure och sånt.

Finns där Drift / Drag events i karriären förresten? Har inte kollat event listan än.
Måste man äga typ en Mazda eller Skyline för att dom ska dyka upp automatiskt utan att man själv väljer i listan?

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Håller med dig ^^
Ingen som helst aning, jag har inte kommit så pass långt, bara typ 5.3% men jag tror det finns ^^ hoppas det iaf

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nån mer som tänkt på att det alltid är en röd AI bil som kör av banan hela tiden?

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk
Inaktiv

Lite drifting med subarun, som är uppgraderad till A klass.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xion_drifter
Hade varikt riktigt kul med mkt rök men som baleur säger så har dom nog tonat ner den så mkt pga fpsen

Min rx7 som börjar bli färdig ^^ nu ska det bara på ett paintjob på den (måste bara komma på vad) och ställas in lite sen äre nötning som gäller
http://i645.photobucket.com/albums/uu172/xion_921/Forza%203/r...
http://i645.photobucket.com/albums/uu172/xion_921/Forza%203/r...

Fan ska man ta kort på en FD måste man ha minst en bild bakifrån.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Inaktiv

Lite drifting med min Subaru. http://vimeo.com/7302526

Permalänk
Medlem

Nice drifting! Hur gör man om man ska ta ett kort samtidigt som bilen rör på sig? För när jag går in i Photomode, så respawnar bilen vid mål stillaståendes...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Finns där Drift / Drag events i karriären förresten? Har inte kollat event listan än.
Måste man äga typ en Mazda eller Skyline för att dom ska dyka upp automatiskt utan att man själv väljer i listan?

dragracing finns...drift finns nog itne..det enda drift som finns är när man klickar på styrkorset åt vänster? så blir det drift points istället för tiden på banan.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av naikon
Nice drifting! Hur gör man om man ska ta ett kort samtidigt som bilen rör på sig? För när jag går in i Photomode, så respawnar bilen vid mål stillaståendes...

Du sparar ett replay efter ett avslutat race. Sen kan du öppna ditt replay där kan du gå in i photomode och ta kort

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andyah
dragracing finns...drift finns nog itne..det enda drift som finns är när man klickar på styrkorset åt vänster? så blir det drift points istället för tiden på banan.

Drifting finns som val i multiplayer, om man skapar ett privat race.