Permalänk
Medlem

Sista dubbelkoll innan köp! ~10k

Hej! Sitter och håller över köpknappen, vill bara göra en sista dubbelkoll så att allt ser bra ut.

Permalänk
Medlem

Ledsen för ivrig självbump, men vill beställa snart och klarar inte att vänta längre

Permalänk

Ser bra ut, men jag förstår inte varför folk väljer Intel före AMD? men kan ju va så att folk tycker olika men jag själv skulle ju ha kört på en AMD men de är ju för att jag är van med AMD

Permalänk
Medlem

Nä jag är inte överdrivet insatt och vet helt ärligt inte själv hur i5 är bättre, litar blint på majoriteten

Tack för svar i övrigt, vill gärna höra av någon mer så att jag säkert inte missat något.

Permalänk
Medlem

Ser bra ut! Skulle inte ändra på nån del förutom chassit men det är ju en smaksak!

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Tackar för hjälpen, blir detta paket

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vane505
Nä jag är inte överdrivet insatt och vet helt ärligt inte själv hur i5 är bättre, litar blint på majoriteten

Intel och amd är helt likvärdiga vad gäller spel, intel är något dyrare och brukar kosta mer och uppgradera. De är så stora så de kan ta ut ett högre pris

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorintresserad
Intel och amd är helt likvärdiga vad gäller spel, intel är något dyrare och brukar kosta mer och uppgradera. De är så stora så de kan ta ut ett högre pris

Sen när var amd's processorer ens i närheten utav intels prestanda?

i5an är vad du ska ha

Visa signatur

E8600 > 2500k > 7700k > 12700k
2xHD4850>960ti>1070>1080ti>4070 Super

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haker

i5an är vad du ska ha

Får hålla med dig där :S Amd?!?!?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haker

?
Kan du något om processorer?
Tror du att du märker någon skillnad på AMD eller Intel så tror du fel, helt omöjligt.