"Senaste nytt" javascript uppdaterade texten med iPhone

Permalänk

"Senaste nytt" javascript uppdaterade texten med iPhone

Hej,

Jag är medveten om att inga nya saker läggs till i nuvarande version av forumet samt att endast viktiga saker fixas. Dock så önskar jag att följande problem kan fixas tills nästa version av forumet.

Det är nämligen så att ifall man har en liten skärm, t.ex. iPhone:s skärm, så hoppar forumet upp och ned på grund av den automatiskt uppdaterande "Senaste nytt: ..." texten. Det är tämligen störande när man försöker läsa något då man hoppet inte är mer än några rader. Försöker man däremot skriva något är det en rent horribel upplevelse. Det eftersom att man förflyttas upp och ned mellan textarean där man skriver och "Senaste nytt: ..." raden.

Nuvarande lösning på problemet är att stänga av javascript, något jag dock helst slipper att göra varje gång jag vill läsa i forumet via min iPhone.

Tack på förhand!
rastersize

Visa signatur

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej rastersize,

Vi är medvetna om problemet och hoppas kunna lösa det. Mer information kommer inom kort.

Edit: Tickern är omkodad till flash i SweClockers 5.0.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)