Permalänk
Medlem

"Dator" 2k!

Tjo swec!

Jag och en kompis hade tänkt bygga in en dator i ett Xbox 360 chassi! Jag behöver ju dock lite hårdvara. Eftersom det chassi vi ska använda är lite begränsat så har vi funderat på m-itx moderkort som har processor och grafikkort integrerat! Moderkortet jag har tänkt lite på är det här, det har en 24 pin anslutning och jag behöver ju förstås ett nätagg som också passar i Xboxen! Ge mig köpråd! Det ska vara allt för MAX 2000 svenska riksdaler.
(undrar ni något så fråga på bara!)

MVH Fixoon

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk

pico-psu lär ju räcka Minns dock inte var de säljs men prisjakt/google löser det

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

varför inte bara vänta på i3 ?

Visa signatur

// ursäkta stavfelen
WTF ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zatzy
varför inte bara vänta på i3 ?

Är väl inte dirket så små att de passar i ett 360 chassi med kylare och ett m-atx mobo?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

har du nog rät i såg inte att det var ett 360 chassi.

Visa signatur

// ursäkta stavfelen
WTF ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
pico-psu lär ju räcka Minns dock inte var de säljs men prisjakt/google löser det

Mini-pc har den men den är 20 pin. Ett sånt där nätagg som är smalt och långt, vart hittar man sådana?

Visa signatur

Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixoon
Mini-pc har den men den är 20 pin. Ett sånt där nätagg som är smalt och långt, vart hittar man sådana?

Har dom inte såna på mini-pc? Kika andra modding sidor om de har

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mini-pc har sånna Får köpa ett därifrån dåe Någon som vet om moderkortet är bra? Rekomdera annat if not! Ha de bra! 21 dagar till jul!

MVH Fixoon

Visa signatur