Sista julklappsutdelningen – AMD

Permalänk
Melding Plague

Sista julklappsutdelningen – AMD

Med bara en vecka kvar till julafton är det hög tid att skicka ut de sista klapparna från SweClockers jultävling 2009, och nu är det AMD:s tur att bistå med presenter.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Najs att man vann. Grattis till ni de andra vinnarna också.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Hedersmedlem

Grattis!

Permalänk
Medlem

ja bara att gratulera och önska en riktigt trevlig jul till alla vinnare eller inte !

Visa signatur

Lian li gör världens snyggast chassi!
_____________________________
http://listen.grooveshark.com/ som spotify fast utan nerladdning :)

Permalänk
Avstängd
Citat:

När det gäller AMD:s priser finns dessutom en liten specialregel. Endast den som skriver om AMD:s produkter i överklockningssammanhang får chansen att kamma hem julklappar från den välkända processortillverkaren.

Visa signatur

GTX 295 | Core i5 750 @ 4.1 GHz | Zalman CNPS-10X Extreme | Antec 900 | Gigabyte GA-P55A-UD5 | Corsair 4 GB 1600 MHz, CL9 | Samsung 2233RZ @ 120 Hz | 3Dmark06 score: 25000p

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna!

Permalänk

Kul att de guider jag gillade i forumet vann

Grattis!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Nu vill jag absolut inte låta bitter, jag deltog inte ens i tävlingen, men var det inte ett krav att man skulle skriva om överklockning av AMD: s produkter för att vara med i utlottningen av deras grejer..?

Permalänk
Medlem

Grattis och tack för lite fina guider!

Permalänk
Medlem

Grattis, Härligt med mina två favorit guider i toppen

Permalänk
Medlem

Grattis!

Jag trodde ALDRIG att AMD skulle plocka någon av upplåsningsguiderna... fel hade jag :). (Fast jag trodde man bara kunde vinna grejer från AMD om man skrev om just AMD. Nu var det inte så, Så till exempel Poison får nog en glad överraskning!)

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk
Medlem

Grattis! Inte dumt att få ett 5850 lagom till jul!

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Avstängd

Tack!

Grattis, till de andra som vann med!

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna och hoppas att förstapristagaren inte behöver vänta 2 månader på sitt 5850

EDIT: Antagligen fanns för få (ev. bra, har inte kollat) AMD-guider för att bara de skulle få vinna.
Tröstpristagaren hade ju t.o.m. nVidia-kretsar i sin guide

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Grattis

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Vive la liberté!

Grattis till alla andra vinnare.

Blev något överraskad av att överhuvudtaget vinna något i den sista dragningen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piece of Cake

Tröstpristagaren hade ju t.o.m. nVidia-kretsar i sin guide

Kanske inte gjorde något då de blev uthängda då det var deras kretsar som behövde repareras

Permalänk

Var prisutdelningen bara slumpen på vem som skulle få vad och vilken vecka, eller var det för den som var den bästa respektive sämsta? dum fråga maybe. Gratz annars!

Visa signatur

Allting går upp för mig när solen går ner.

Permalänk

Ja herregud, nog tycker jag dom skulle delat ut priserna efter mest användbara guiderna. Tröstpris för laptopguiden mot ett 5850 för en överklockningsguide på ett 4 år gammalt kort som knappt någon använder..

Grattis hursomhelst till alla vinnare!

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klimpen2
Grattis! Inte dumt att få ett 5850 lagom till jul!

Jag klagar inte direkt över mitt HD 5770 heller, synd att jag inte kan crossfira(?)
det med mitt HD 4870! (:

Jag välkomnar in DX 11 och säljer mitt 4870!

Grattis till de andra vinnarna också!

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Medlem

Grattis allihopa

Permalänk

Grattis till vinnarna!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Kommer att ge bort, AMD Radeon HD5850 som julklapp till brorsan.
Radeon HD3650 presterar alldeles utmärkt i dom spelen jag spelar.
Har förövrigt bytt ut originalkylaren till Arctic Coolings; Accelero S1 rev2.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piece of Cake
Grattis till vinnarna och hoppas att förstapristagaren inte behöver vänta 2 månader på sitt 5850 : D

Hoppas inte jag heller,

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klimpen2
Grattis! Inte dumt att få ett 5850 lagom till jul!

Precis vad jag tänkte!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fragdeath
Tröstpris för laptopguiden mot ett 5850 för en överklockningsguide på ett 4 år gammalt kort som knappt någon använder..

Haha, för mig duger HD3650 alldeles utmärkt. Särskilt efter lite överklockning.

Permalänk
Medlem

Var det inte ett krav att skriva något om amd och överklockning? lol

Permalänk
Medlem

Trodde det var krav om att skriva om AMD bara. Visste inte att det förekom lögner också, lite sur är man självklart och att man säger AMD priset ska delas ut 17 december (idag 16!).

Sedan guiden om att aktivera låsa kärnor, hm. Inte för att vara taskig men tycker det var andra guider som har lagt mer tid på sina och gjort det snygg.

Men grattis till de som har förtjänat det!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qsx
Trodde det var krav om att skriva om AMD bara. Visste inte att det förekom lögner också, lite sur är man självklart och att man säger AMD priset ska delas ut 17 december (idag 16!).

Sedan guiden om att aktivera låsa kärnor, hm. Inte för att vara taskig men tycker det var andra guider som har lagt mer tid på sina och gjort det snygg.

Men grattis till de som har förtjänat det!

Det finns mer än en guide om hur man aktiverar låsta kärnor och det fanns inte
någon regel på hur mycket man skulle skriva. Sen vet förmodligen inte du hur
mycket tid vi har lagt ner på våra guider och hur många timmar vi spenderade
med våra processorer själva innan vi listade ut hur det fungerade.

Vilken tur att jag gjorde två guider då, då 'förtjänar' jag kanske ett grattis?

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av markiiie
Det finns mer än en guide om hur man aktiverar låsta kärnor och det fanns inte
någon regel på hur mycket man skulle skriva. Sen vet förmodligen inte du hur
mycket tid vi har lagt ner på våra guider och hur många timmar vi spenderade
med våra processorer själva innan vi listade ut hur det fungerade.

Vilken tur att jag gjorde två guider då, då 'förtjänar' jag kanske ett grattis?

Grattis!

Permalänk
Medlem

Ääääsch jag som just igårkväll kom på ett ämne att göra en bamseguide om Grattis till er vinnare iaf

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lidodido
Ääääsch jag som just igårkväll kom på ett ämne att göra en bamseguide om Grattis till er vinnare iaf

Gör en guide ändå?

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Grattis till alla vinnare

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X