Vad är det sämsta\värsta som har hänt er år 2009?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Känn dig blåst:P

Skaffa flickvän så minskar det problemet eller försvinner helt.

Mitt bästa/sämsta skrev jag på föregående sida men one more time

Bästa: träffade tjejen, alltså semester lång från sverige

Sämsta: Tog nästan slut, verkar som om man står där igen?.

Jo sant jag trodde vi höll på att bygga upp något fint (läs: relation) men tydligen inte.:P Nu får damerna komma till mig om det ska bli kärlek.:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xion_drifter
Hur gammal är du?

14, vadårå?

Permalänk
Medlem

Detta år har varit ett olycksdrabbat år för mig när det gäller fysiska skador.
Trampat fel när jag spelat fotboll vilket ledde till ligament skador på foten, haltade i en vecka. Ramlat med cykeln vilket lett till skrapsår på ansiktet, som dock inte syns så mycket nu.

Permalänk
Medlem

Kan ju lugnt säga att år 2009 var ett av mina sämsta år på länge. Blev arbetslös i våras och mitt psyksiska mående var nog ganska så nerkörd i botten innan dess, so thank you god!

Och år 2010 verkar inte börja bra den heller. Det är två brott som jag har gjort under 2009 som jag kommer att dömas för när man redan är inne i sin prövotid för ett annat brott som gjordes under 2008 :/ *Suck* Får väl se det som ett slut av en tid då allt var ganska så svart i mitt liv och en början av en bättre tid.

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SimRacer
Kan ju lugnt säga att år 2009 var ett av mina sämsta år på länge. Blev arbetslös i våras och mitt psyksiska mående var nog ganska så nerkörd i botten innan dess, so thank you god!

Och år 2010 verkar inte börja bra den heller. Det är två brott som jag har gjort under 2009 som jag kommer att dömas för när man redan är inne i sin prövotid för ett annat brott som gjordes under 2008 :/ *Suck* Får väl se det som ett slut av en tid då allt var ganska så svart i mitt liv och en början av en bättre tid.

Får man fråga vad det var för brott? eller är det oförskämt/känsligt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
Får man fråga vad det var för brott? eller är det oförskämt/känsligt?

Det är ofredande och våld mot tjänsteman som jag gjorde under 2009. 2008 var det hot mot tjänsteman. Kanske inte kommer bli så farligt då den senaste domen kommer, men jag skulle gärna vilja ha dessa brott ogjorda. För dom har jag gjort när jag har varit medicinpåverkad och druckit alkohol.

Lät kanske lite mörkare än vad det ser ut som i mitt förra inlägg men för mig är det illa bara med de här brotten. Speciellt då dessa brott inte enbart har gjort skada mot mig själv utan också mot andra människor.

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk

Fick G i Svenska A.
Det suger verkligen eftersom det betyder att jag ligger på samma nivå som de som skriver "dom", särskriver, stavar fel, inte använder stor bokstav och använder fel meningsuppbyggnad.
Helt jävla ofattbart betygssystem

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anton_mjor
Fick G i Svenska A.
Det suger verkligen eftersom det betyder att jag ligger på samma nivå som de som skriver "dom", särskriver, stavar fel, inte använder stor bokstav och använder fel meningsuppbyggnad.

Att få lågt betyg i svenska A har inget att göra med hur bra du hanterar det svenska språket i tal och skrift.
För att få ett högre betyg i svenska måste du kunna mycket om den svenska språkhistorian och liknande.

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem
Citat:

Fick G i Svenska A.

Hallå där, jag skriver "dom" men jag är på två nivåer högre (i det ämnet..)

Permalänk
Medlem
Citat:

Fick G i Svenska A.

Då skulle du ha varit med när vi hade skalan 1-5, då hade lärarna ett visst antal av varje siffra att dela ut i klassen. Eleverna jämfördes alltså med varandra klassvis och inte efter en bestämd kunskapsnivå.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Det där kallas normalfördelning. Rätta mig om jag har fel, men det är så vissa universitet sätter betyg. Handels i sthlm är en av de.

Permalänk
Medlem

Får ett jobb, 3dagar senare får jag sparken.

Nej jag gjorde inget fel och har nu kontakt med facket för att iallafall få ut min upsäningstid på 1månad.

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av freddan
14, vadårå?

Bara undra

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Bästa: Tog igen det saftiga backet på mitt kapital som uppstod under 2008.

Sämsta: Har aldrig i mitt liv spenderat så mycket pengar som jag gjorde under året. Hade det varit konsumtion som ledde till något bestående så vore det väl okej, men här snackar vi verkligen saker som är förgängliga.

Nåväl, man ska inte vara bitter.

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem

Ja.. vad fan var värst 2009? Måste man välja så skulle jag säga:

- Sluta jobba heltid och plugga istället.
- Jul.. hatar jul...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thecreep
Att få lågt betyg i svenska A har inget att göra med hur bra du hanterar det svenska språket i tal och skrift.
För att få ett högre betyg i svenska måste du kunna mycket om den svenska språkhistorian och liknande.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axfred
Hallå där, jag skriver "dom" men jag är på två nivåer högre (i det ämnet..)

Bevisar inte det hur kasst det svenska betygssystemet är?
Framtidens arbetsgivare uppskattar väl att jag kan bruka språket korrekt mer, än att jag kan dess historia?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Bevisar inte det hur kasst det svenska betygssystemet är?
Framtidens arbetsgivare uppskattar väl att jag kan bruka språket korrekt mer, än att jag kan dess historia?

Är du säker? De flesta arbetsgivare kan ju inte stava själva.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Är du säker? De flesta arbetsgivare kan ju inte stava själva.

Jag ger upp

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har hänt mycket skit under 2009, för mycket för att ens räkna upp det.

En sur sak var väl då jag lyckades köra en borrmaskin rätt in i upphängningen på en In-Wall högtalare på praon. Tänkte "slint för fan inte nu" men vad händer på sista skruven?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Bästa: Min utbytestermin i Sydkorea och tillhörande VG i samtliga kurser jag läste.
Sämsta: Dejtade en tjej jag aldrig mer lär träffa efter att jag åker hem nästa vecka.

Permalänk
Medlem

ja det lär väl vara den fina processor installationen som gick "lite fel". Har fått ätit upp den nog nu så honestly bryr jag mig inte. Inte precis något allvarligt och det gick på en summa som inte var för stor dock inte för liten heller.

Annars så har året varit smått epic på de flesta håll

Visa signatur

"Fidelis Ad Mortem"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RagNy
ja det lär väl vara den fina processor installationen som gick "lite fel". Har fått ätit upp den nog nu så honestly bryr jag mig inte. Inte precis något allvarligt och det gick på en summa som inte var för stor dock inte för liten heller.

Annars så har året varit smått epic på de flesta håll

Kanske dags att göra en guide om hur man INTE ska göra vid en processorinstallation?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Fick G i Svenska A.

Hehe, ta inte betyget så allvarligt.
När jag fick veta att endast svenska A (som nog klarade genom okända mirakel, då provrättaren tycktes ogilla att jag inte hade mycket att säga om utseende eller något liknande dravel) krävdes för att 'gå ut' gymnasiet, så lämnade jag in mitt svB-slutprov blankt. Dels för att jag är fruktansvärt obegåvad i konsten att utföra ordbajseri och dels för att jag hade en del gamla uppgifter kvar som jag aldrig skulle ta mig genom, heh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Fick G i Svenska A.

Hey, jag fick IG för att jag vägrade läsa Jonas Gardell (Tål han inte på tv, radio och ännu mindre i bokform. Det är en krigsförklaring på hela min uppskattning för det skrivna ordet).

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fras
När jag fick veta att endast svenska A (som nog klarade genom okända mirakel, då provrättaren tycktes ogilla att jag inte hade mycket att säga om utseende eller något liknande dravel) krävdes för att 'gå ut' gymnasiet, så lämnade jag in mitt svB-slutprov blankt.

Otroligt....ambitiöst

Visa signatur

LG OLED77CX • AMD 9800X3D @ 5.4GHz • Lian Li Galahad II Trinity 360 • GIGABYTE X870 Aorus Elite ICE • Corsair 32GB DDR5 CL30 6000MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Inte behövt svB till något än.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Kanske dags att göra en guide om hur man INTE ska göra vid en processorinstallation?

och med största bokstäverna i hela manualen "OBS!!! FÅ EJ PANIK OCH GÖR FÖRHASTADE SAKER!!!"

det var som i en skräckfilm då huvudpersonen står framför en gränd dränkt i blod och mörker och ofc så går denne in där... värsta retard momentet... *facepalm*

Visa signatur

"Fidelis Ad Mortem"

Permalänk
Medlem

Bästa: Flyttat 90mil hemifrån och börjat på högskola

Sämsta: Flyttat 90mil hemifrån och börjat på högskola

xD Det är långt till alla gamla kompisar

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mo0rbid
Bästa: Flyttat 90mil hemifrån och börjat på högskola

Sämsta: Flyttat 90mil hemifrån och börjat på högskola

xD Det är långt till alla gamla kompisar

Men man träffar nya och det är också jävligt kul

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toker!!!
Får ett jobb, 3dagar senare får jag sparken.

Nej jag gjorde inget fel och har nu kontakt med facket för att iallafall få ut min upsäningstid på 1månad.

Kan vi få en längre version av detta?

Visa signatur

I am Extrazz.