Permalänk
Medlem

WC3 TD maps?

Tjena som rubriken lyder. jag letar efter nån bra TD map? gärna nån med bonus gold efter klarad "wave", inte nått knasigt mini game i mitten av spelet eller massa krånliga saker:P

tack på förhand!

Permalänk

Hmm var längesen jag spela, spelade Liquid TD då, helt ok, annars finns ju wintermaul :)eller wintermaul wars fast det kanske du vet om

Permalänk

En gammal version av en bana jag gjorde för länge sedan. Har inte kvar nyaste versionen. Är en lite annorlunda TD som tar ett tag att lära sig.
http://www.epicwar.com/maps/47440/
Annars finns det många TD banor på epicwar att ladda ner.

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk
Medlem

Tänkte mig någon liknande Element TD men inte det där krångliga med olika torn skadar olika på olika gubbar:P någon som vet nån sån?

Permalänk

Enligt mig så är Zoator TD ett av de bästa, har aldrig klarat av det men det är möjligt! Så det är något om du gillar utmaningar. Har en hake dock, mellan waves så styr du en hero..men det är inte svårt att lära sig snabbt Ett tips bara

Permalänk
Medlem

Warhammer TD om du tycker om att spela i grupp. Tyckte den var riktigt rolig. Arrow TD, finns ju mängder.

Permalänk
Avstängd

jag älskar white td tror jag det är

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Green td (L).
Sen så är cs td helt okej också, blir ju dock jobbigt när man börjar döda varandra i slutet när man har "byggt" heroes.

Visa signatur

Antec Designer 500| Antec Earth 500W | Asus M3A Socket Am2+ | AMD Phenom 9500 | Kingston 2x1024mb| Sapphire Radeon HD3850| Western Digital Caviar WD2500KS 250GB 7200rpm 16MB SATA2