Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Asus TA-770 - Äntligen en 'designer' chassi - i Sverige?

Permalänk
Medlem

Asus TA-770 - Äntligen en 'designer' chassi - i Sverige?

Har någon sett den här chassi i Sverige?

Asus TA-770

Permalänk

Varför vill du ha det chassit? Fult (enligt mig) och dålig planering inuti.

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem

Håller med klasvonklas, det är verkligen inte snyggt.

Sen förstår jag inte hysterin kring allt som är "designer", är inte allt som skapats designat?

Jag är nöjd med mitt "designer" chassi som är ett p182 .

Permalänk
Medlem

Uh. Vad folk har olika smak. Tycker den ser ut som en ferrari medan alla andra chassi ser ut som last bilar. Egentligen vill jag ha någon mellanting som en toyota, men tyckte den här var en förbättring jämförde med alla frykantinga eller neon burkar.

Permalänk

jag tycker att den är ful snygg :S

Visa signatur

Ryzen 5800x - Strix B550-F Gaming - TUF RTX3080 - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO SL - WD_BLACK SN750 1TB - Seasonic Focus GX 850W - FD Define 7 Compact DTG - AOC CU34G2X - ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem

tyckte inte att desingen var så snygg ser ut som vissa compaq chassin såg ut på 90talet med P3 600mhz fast mindre.

Visa signatur

workstation q9450 2.66ghz asus p5q deluxe 2x2gig dominator pc8500 ati1950pro

Permalänk

Och som sagt, planeringen i det är riktigt dåligt. Dels kan man inte ha atx, vilket i sig inte är dåligt, men med tankte på hur stort chassit är så kunde dem klämt in plats för atx. Och så ventilationen, två 80mm-fläktar bak, och jag tycker det ser ut som en 80mm bak också. Det är mer eller mindre ute med 80mm idag, 120mm har blivit en standard och nu går några även över till 140mm. Finns flera saker men dem orkar jag inte skriva nu.

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Booban
Uh. Vad folk har olika smak. Tycker den ser ut som en ferrari medan alla andra chassi ser ut som last bilar. Egentligen vill jag ha någon mellanting som en toyota, men tyckte den här var en förbättring jämförde med alla frykantinga eller neon burkar.

Kolla på om du kan köpa ett beg Alienwarechassi, samma stuk och förmodligen snyggare då det där är brutalt fult och lite out of date, scana eBay som sagt.

Annars kan du satsa på ett Lian-Li om du nu ska köpa ett "lastbils chassi", jag var först skeptisk till deras chassin men när jag väl såg aluminium finishen i verkligheten var det ögongodis på hög nivå.