[MMORPG] Star Trek Online

Permalänk
Medlem

Finns det någon trial till det här? Lite sugen att prova..
Har läst nånting om att CE-köpare fått en 10dagarsnyckel.. Stämmer detta?
Någon som har en isåfall?

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david_dellblom
Tacksam om någon kunde ta sig tid att svara på frågorna.

Någon som kan berätta lite om lvl systemet som finns på skeppen? fungerar det som EVE. Man köpet väljer ett skepp, och sedan uppgraderar man sina vapen osv? Kan man köpa/uppgradera vapen/skeppet eller blir bara vapen starkare?

köpa, dropp, quest belöning, etc...
skepp ges vid ny rank.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paa
Finns det någon trial till det här? Lite sugen att prova..
Har läst nånting om att CE-köpare fått en 10dagarsnyckel.. Stämmer detta?
Någon som har en isåfall?

eftersom butikerna som säljer CE här i sverige scammar köparna skulle jag inte tro det men det har varit snack om en officiell 14 dagars trial. skulle komma om ett par veckor om jag kommer ihåg rätt.

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem

Finns det någon typ av trail, är lite sugen på o testa, ser kul ut o vad jag läst här o där bra kritik(från spelarna).

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem

jag köpte spelet samma dag som releasen och tyckte det va skoj
dock är grundstriderna lite alfons, dom funkar men det är... jag vet inte .. osmidigt?

sen questsystemet blir jag galen på, eller snarare kartorna, åk till bla bla.. i bla bla.. i bla bla systemet.

problemet är att man inte vet vart bla bla ligger, då måste man själv gå in och leta på nån värdelös karta och gissa sig fram..

fel att fixa nått sök-system som i eve.. skriv in systemnamnet, sök högerklicka - warp to.

striderna i rymden är bättre, dock lite halvalfons där också, man joinar nån system patrol-quest och upptäcker att någon admiral +37 också strider och får då möte fiender som är 35 levels över dig..

sen är det lite oklart med samples och lite bekymmer med levlingsystemet men dom fixade massor med patchar nu i veckan så jag hoppas det flyter på

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Inaktiv

måste säga att jag tycker att det e lite kul att få leta vart man ska varför ska allt vara serverat för? sen har det inte hänt mig en i alla fall du ver inte på ett högre lvl område när det hände?

Permalänk
Avstängd

Lämnar uss enterprise i det förflutna efter att ha säkrat framtiden för federationen.
Lt commander fixat, eyefinity 5760x1080 och det bara funkar så jäkla bra!

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Ohoo.. läckert
jag blev nyligen Lt Commander också och småspelar lite för mig själv, adda mig om du har lust daevilb@odina tror jag det blev.

lirar som engineering och kör på två skärmar men har bara ett geforce 8800 i väntan på Nvidias nya kort men det funkar det också.

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Medlem

5 dagars buddy keys finns nu uppe om någon vill testa

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Var får man tag på den? E det ni som har köpt spelet som får dela ut eller? Hade varit intresserad av en om någon har över.
piddepan1975@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en nyckel.
patrick.arremyr@gmail.com

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Avstängd

Tar gärna buddykey nisse2100@hotmail.com

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

buddy key.

Hej skulle gärna vilja ha en buddy key också om någon har en till övers.

Ser sjukt coolt ut

dkursu@gmail.com

Permalänk
Medlem

Är det någon som har 2 buddy key till mig och min polare. Vi är jävligt sugna på att testa men inte att betala 400 kr för att spel som vi kanske inte tycker om.

Tack på förhand.

Permalänk
Inaktiv

nån som vet när man får en battle cruiser? har hitta en massa vapen som det står att man kan använda till det?

Permalänk
Medlem

någon som har trail så man kan få prova, väldigt sugen, så skicka ett pm om ni har.

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem

samma här om nån har nyckel över så pma

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Inaktiv

fan vad cruser klassen e seg att styra när man har kommit till 4 skeppet det e nästan så att man itne kan vända på skiten. föresten e det ingen som spelar det här nå mer?

Permalänk
Medlem

Undrar med om det inte är många alls som spelar detta nu längre? Har varit lite småsugen på att testa den men ser man till hur denna tråden dött ut så början man ju helt klart tveka om det e värt ett köp.

Permalänk
Inaktiv

jag tycker det e klart värt att köpa och testa i 30 dagar.

Permalänk
Medlem

spelet införskaffat. laddas hem från steam as we speak

edit: lieutenant 3 på första vändan.. går framåt

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Inaktiv

bara jag som har problem att loga in idag?

Permalänk
Medlem

släng iväg ett meddelande till @Sealance in-game om ni e spelsugna..

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Inaktiv

ingen som kör det här nå mer eller? nån som har en ide vart man kan sitta och leka med skill points? för att få ihop en bra bild. kör en Tac med Battle Cruser.

Permalänk
Medlem

on nån vill ha admiral uniform så ska man skriva in denna kod: JIH MUSHA SOH
hittade det på nätet.
sen kan ni registrera er här och få vanliga TOS uniformen med kjolen
http://www.massiveonlinegamer.com/game-code

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

patch 1.1 är ute nu var en del intresanta saker som kom, hela info på patchen här Release Notes - April 29, 2010 - Star Trek Online Forums

Permalänk
Medlem

Jag och en polare håller på och försöker få till en flotta, folk som är sugna på att hänga på får gärna slänga en post på STO forumet eller hoppa in i #Battlegroup på Quakenet.

Vi är bara 2 stycken just nu, båda har spelat sedan beta tiden, och vi har varsin RA5. Jag har även en Captain 8 alt, och en nybörjad Klingon.

Permalänk
Inaktiv

själv e jag redan med i en ganska stor annas så skulle jag joina

Permalänk
Medlem

Meh .. finns ett demo att tanka på siten nu, installerar, reggar mig, får bekräftelsemail etc. 2 dagar har gått sedan jag "klickade på länken för att försäkra att jag är jag", när jag startar spelet får jag veta att mitt konto har inte tillåtelse att logga in just nu.

Fan ;).

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Aldric T:

Meh .. finns ett demo att tanka på siten nu, installerar, reggar mig, får bekräftelsemail etc. 2 dagar har gått sedan jag "klickade på länken för att försäkra att jag är jag", när jag startar spelet får jag veta att mitt konto har inte tillåtelse att logga in just nu.

Fan ;).

den 7 skulle det starta vad jag vet