Battlefield Bad Company 2-tråden - del 1

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Draim
Har du inte samma mail då?

Kommer inte ihåg, möjligt. Men man måste ha username och password... Har ingen aning om dessa.

Permalänk

Måste man ha alla andra spel där på battelfield veterans för att få snipern?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobz0r
Vafan...mina limited edition vapen är borta...

Du är inte ensam... Jag kan inte heller längre spela då jag kostant för "You have been kicked". Hade inte några såna problem igår =S
Ska uppdatera PB nu, och ja jag har avinstallerat BETAn.

Nån mer med samma probs?

Visa signatur

Stationär: Ryzen 9 3900X | MSI B550 Tomahawk | EVGA GTX1080 SSC | Corsair Force MP600
Kamera: Sony A7 III |Zeiss 18mm 2.8 | Sigma 35mm 1.4 | Sony 85mm 1.8 | Tamron 28-75 2.8

Permalänk

Är det någon här som kan maxxa spelet med GTX 295?
För mig flyter det inte alls. Trots att jag sänker grafiken.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxkill
Hur gör man om man inte kommer ihåg sitt kontonamn och lösen från bf 2142 eller bf 2 ?
För man måste ha det för att kunna få access till sniper geväret på veteran.battlefield.com för bc2.

Nån som vet?
http://i47.tinypic.com/jt109d.jpg

Du använder det användarnamn & lösenord som du använder till Battlefield 2, oftast samma som på din EA-användare, alltså det du använde för att logga in på Bad Company 2 Betan.

Lycka till!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2good4you___93
Måste man ha alla andra spel där på battelfield veterans för att få snipern?

Det är ingen sniper utan det är M1A1 Garand. http://eagle-squad.webpark.pl/img/amer/M1_Garand.jpg

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk

Nu har håller jag på att installera mitt <3

Tänkte på en sak angående ljudet, jag har Logitech Z-5500, 5.1 Ljud. Ska jag då ha inställningen Home Cinema eller Wartapes?

Beskrivningen är "Home Cinema: Mixed with full dynamic range for loud playback on large speakers"
"War Tapes: The most extreme setting for an intense audio experience"

War Tapes låter ju ballt?:D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pull

Upplever du detta när du lirar MP elller? Har nämligen samma problem... ÄR många som har "stuttering" problem= hackning i spelet.

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk

någon som vet vart man bara kan köpa en cdkey online? orkar inte ta mig till en affär

Visa signatur

Huvv´e dumt får kroppen lida

Permalänk
Medlem

Nu tycker jag att vi gör en lista här så man kan lägga till lite folk
är naturligtvis för lat att kolla igenom alla sidor

1: ezakimak911 på pc såklart
2:
3:
4:
5:

Permalänk
Medlem

Nu blir man riktigt arg!! Kan inte komma in på nån server överhuvudtaget?? Har uppdaterat PB och lagt in exe filen till spelet med det vill sig inte?

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaman
Nu blir man riktigt arg!! Kan inte komma in på nån server överhuvudtaget?? Har uppdaterat PB och lagt in exe filen till spelet med det vill sig inte?

Detta är också ett stort problem som många har, vi får helt enkelt vänta tills server trubblet är löst :/ tråkigt men så är det.

Visa signatur

MSI GX740

Permalänk
Medlem

2: Deawin , PC
3:
4:
5:

Visa signatur

-||-Asus P8Z68-V/GEN3-||- Intel Core i5 2500K @ 4,5 Ghz -||-XFX Radeon HD 7970||- Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 8GB CL8 -||-Corsair H50 -||- 4x Samsung F3-||- Corsair SSD Force Series 120GB -||- Corsair HX 750W -||- FD define R2 -||- Creative X-fi Music -||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av clairvoyant
någon som vet vart man bara kan köpa en cdkey online? orkar inte ta mig till en affär

steam,EA store,G2play.net

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

Till er alla, Skriv upp nicket ni har på BFBC2 i tråden jag länkar, tänkte att det var smart att ha alla på samma ställe

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=9...

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ljungan11
Du använder det användarnamn & lösenord som du använder till Battlefield 2, oftast samma som på din EA-användare, alltså det du använde för att logga in på Bad Company 2 Betan.

Lycka till!

Jag har testat med mitt bc 2 konto, men det står att det är fel användarnamn/lösen då.

Fan måste man ha memorerat denna stenålders nick/lösen för att få det funka alltså, är jag fucked annars?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxkill
Jag har testat med mitt bc 2 konto, men det står att det är fel användarnamn/lösen då.

Fan måste man ha memorerat denna stenålders nick/lösen för att få det funka alltså, är jag fucked annars?

Jag trodde först att man behövde ha själva inloggningsnicket, men det var e-mailen man behövde. I alla fall vad gällde BF2. I mitt fall samma e-mail som jag använder som EA-konto.

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Medlem

det är väl bara att köra en recover på ea kontot?

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pull

Det är en bugg, det verkar som att något gått snett i nyaste patchen. Nästan alla klagar på att FPSen suger i mulitplayer oavsett system.

Testa i singelplayer där kommer det rinna på som vatten lovar

jag har exakt samma prob.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

3: Sheriffen , PC
4:
5:

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Jag som tänkte köpa spelet men nu verkar det ha lika mycket problem som MW2

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

jamen va skoj ..kikade på elgiganten om saldo i deras butiker ..malmö/lund ej tillgänglig samt på internet ..ringde precis ..kommer Nog in nästa vecka ..blir avboka deluxe

Visa signatur

Chassie Chieftec[Intel i5-2500k [ Intel Ssd 330 240gb [ 8gb Corsair LP 1600 [ en drös andra diskar [ Sapphire Tri-X R9 290X [Logitech G13 samt G35 [ Microsoft / Razer Reclusa [ Qpad 5K [ QNIX QX2710 PLS 2560x1440 WQHD [ Qpad QH-90 [ Creative Soundblaster Z

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jooelhoglund
Jag som tänkte köpa spelet men nu verkar det ha lika mycket problem som MW2

jag har inga problem över huvud taget efter uppdatering av pb.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilsken
Jag trodde först att man behövde ha själva inloggningsnicket, men det var e-mailen man behövde. I alla fall vad gällde BF2. I mitt fall samma e-mail som jag använder som EA-konto.

kommer inte ihåg vilken mail som var länkad. Fasen också...

Recover på kontot, hur gör man då`?

Edit: YES jag fick in bf 2 iaf. Det stod "Success, game added"
Vad gör man nu, är det inlagt automatiskt i mitt bc2 konto nu då som har ett annat mail?

Permalänk
Medlem

3: Sheriffen , PC
4: Makra, PC
5:

Permalänk
Inaktiv

Det funka nu veteran aktiveringen

Vad epic!

Permalänk
Medlem

För att lägga till favorites var det bara skriva in
FavoriteGames=TV2;Gotland;HC;Hardcore;

I GameSettings.ini ?

Kommer inte upp några i favorites då

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
Jag har svårt att koppla upp mig mot servrar, får som några tidigare här i tråden "connection lost". Så fort jag kommer in på servrarna blir jag kickad också. Skit också. Har laddat ned ny PB och tagit bort betan som det står på rull-listen nere i menyn.

Har du kört någon "annan" version av spelet innan, så dubbelkolla att det står rätt CDkey i registret.

Den sparas här (på Win 7 x64):
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Electronic Arts\Electronic Arts\Battlefield Bad Company 2\ergc

Permalänk
Medlem

Har inte heller några som helst problem , kör win 7 x64.
Verkar galet random detta :S

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

någon som kan säga om jag köper spelet i butik då den lokala ica maxi e det samma innehåll i det som med den Limited ed jag hade beställt från början , med det menar jag om man får dessa unlocksen som det beskrivs om ?

Visa signatur

Chassie Chieftec[Intel i5-2500k [ Intel Ssd 330 240gb [ 8gb Corsair LP 1600 [ en drös andra diskar [ Sapphire Tri-X R9 290X [Logitech G13 samt G35 [ Microsoft / Razer Reclusa [ Qpad 5K [ QNIX QX2710 PLS 2560x1440 WQHD [ Qpad QH-90 [ Creative Soundblaster Z