Permalänk

Trådlösa möss?

Jag har en Logitech som en knapp håller på att dö på, efter endast 1 års användande ca (haft den längre).

Nu funderar jag på om jag ska köpa en snarlik men trådlös. Funkar det bra med trådlösa möss? Tappar dom kontakten ibland? Blir det lagg? Vad är nackdelarna?

Visa signatur

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Dem har köpt varsin studs matta. Dem köpte ochså en katt och döpte hon till maria. Katten tycker att det är kul och hoppa studs matta.

Permalänk
Medlem

Framförallt att de är tyngre.

Nu spelar jag för lite FPS spel för att vara sakkunnig men för lite mer casual spelande upplever jag inga nackdelar. Du lägger säkert på några millisekunder lag, men jag märker ingen skillnad.

Nu har jag erfarenhet av Logitechs dyrare "kontors" möss, och har aldrig haft kontaktproblem.

Har en billig skitmus till HTPC:n och den är inte rolig men billiga skitmöss kommer nog alltid vara billiga skitmöss med eller utan tråd

Visa signatur

"Jag har inte gått 5 år på Chalmers, men till och med jag vet att det är en dum idé att blanda vatten och elektronik"
Min Fru