Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arginj:

Seriöst? Va fan... Det står det inget om i några villkor.

Jag fick min nyckel idag. Hade aldrig lirat MoH online..bara testat det som snabbast i singelplayer för typ någon månad sen. Men du hade lagt in det innan den 25/9? eller löste du in nyckeln efter det?

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem

Något snille, som sett hur man ändrar grafik?

Visa signatur

|-NZXT Beta|-|Intel I7-950 @ 3,07Ghz-|-|6-Gb-|-|Asus GTX 580-|

Permalänk
Medlem

INSTALLERAR! Lyckan är totalt just nu! Helt underbart!

SSD power!

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk

Tar gärna en nyckel om nån har över. mvh

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av TheDaemon:

Kan tillägga att det flyter på rätt fint i 120hz med allt på absolut max i 1080p med en 2600K @ 4.7 och 6950 CF

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

tycker att det är dåligt att det inte fanns mer info om och sista datum man var tvungen att regristrera MoH, stog ju att spelet var regristrerat och man skulle få tidiga betan när man startade multiplayer ju...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av mock:

Något snille, som sett hur man ändrar grafik?

Tryckte escape och gick in på options, graphics. Typ så. Snilleblixten med andra ord.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Min farmor e sjuk o det är synd om mig.. nån som kan bjuda på en nyckel?

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Kan tillägga att det flyter på rätt fint i 120hz med allt på absolut max i 1080p med en 2600K @ 4.7 och 6950 CF

Hur snyggt är de? Mycket skillnad på ultra och typ medium

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawN:

Jag fick min nyckel idag. Hade aldrig lirat MoH online..bara testat det som snabbast i singelplayer för typ någon månad sen. Men du hade lagt in det innan den 25/9? eller löste du in nyckeln efter det?

Jag har spelat igenom hela SP-kampanjen, men inte spelat någon MP. Mig veterligen har jag inte aktiverat CD-keyn på just hemsidan, men spelet finns ju på mitt konto på Origin. Det borde ju betyda att det är aktiverat och "lagligt" införskaffat.

När jag köpte spelet följde det med en talong där det stod mer om hur man skulle få tillgång till betan, det var även en länk där till en sida med information. Den sidan visade dock bara information om att man skulle få ett mail om beta invite om man hade köpt MoH.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Det kan jag förstå, själv har jag lust och gå å köpa ett 580, mitt GTX 460, går i graven nu!!!

Visa signatur

|-NZXT Beta|-|Intel I7-950 @ 3,07Ghz-|-|6-Gb-|-|Asus GTX 580-|

Permalänk
Medlem

Fick min nyckel 14:58, håller på att tanka nu! tagga beta killar!!

Visa signatur

Asus Z690 Gaming| Intel Core I9 12900K 5.4Ghz | Gigabyte 4090 Gaming OC | 32GB Corsair Vengeance 5200Mhz | Corsair HX1000 | Skärm: Asus ROG 31.5 Strix XG32VQ | BeQuiet Base 802

Permalänk
Medlem

Tar självklart gärna en nyckel jag med missade att det bara var origin som gav tidig beta så får nog skylla mig själv lite. Skönt att det blivit lite bättre stämmning i tråden, var riktig trollskog ett tag.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K @ Stock | Gigabyte GeForce GTX 560 Ti 1024MB OC SLI | Corsair TX 850W V2 | MSI P67A-GD55 REV B3 | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | Intel SSD 320 120GB OEM | 2TB Seagate Barracuda Green

Permalänk
Medlem
Skrivet av enzity:

http://www.own3d.tv/NetcodeSource

Amerikansk stream, tror jag. Dom låter som amerikanare iallafall.

Fattar inte han installerar 280.xx drivrutiner? När 285.38 är till för battlefield.
Puckade hela högen.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Jag hade varit oehört tacksam för en nyckel, hade gjort min dag!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Jesper943:

Hur snyggt är de? Mycket skillnad på ultra och typ medium

Ser helt OK ut Provade aldrig medium så jag vet faktiskt inte

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Går det inte att byta nick?
Vill inte ha Origin nicket...

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk

Tycker att det ser lika "suddigt" ut hur man än gör med inställningarna..

Försökte att stänga av motion blur, går på igen, satte till noll, stannade där, tycker allt omkring mig ser suddigt ut @ 1080p, fpsen verkar inte ändra sig mycket överhuvudtaget i öppet terräng hur lågt man än sätter inställningarna, ska man behöva köpa in ett andra grafikkort för att få det som man vill ha det?

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem

Bara jag som får fryslagg flera gånger i minuten?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

GE MIG EN NYCKEL SERIÖST, JAG KYSSER DEN SOM GER MIG!!!!!!

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem

Kan man ändra inställningar på kontrollerna i spelet?

Permalänk
Medlem

Sitter och är övernervös inför arbetsintervju imorgon. En betanyckel skulle hjälpa mig att tänka på annat om någon hade en till övers?

Visa signatur

| Fractal Design Arc | Asus GTX670 | Asus P8P67 B3 | i5 2500k | Corsair 8gb@1600mhz | Corsair HX750
| Intel 330 120gb + 1tb WD Black | Logitech mx518 | Logitech G930 | Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av WaltX:

Kan man ändra inställningar på kontrollerna i spelet?

Ja, under settings eller options så finns det key binds längst till höger. Alltså ej under controls.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Någon snäll själ som har en nyckel över?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Ja, under settings eller options så finns det key binds längst till höger. Alltså ej under controls.

Tack

Permalänk
Medlem

snälla kan någon ge mig en bf3 nyckel!! :'(( alla mina polare har fått sin men jag har suttit hela dan utan DET SKULLE GÖRA MIG EXTREMT GLAD!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Bara jag som får fryslagg flera gånger i minuten?

Tankat dom BF3 optimerade drivrutinerna?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av skogum:

Sitter och är övernervös inför arbetsintervju imorgon. En betanyckel skulle hjälpa mig att tänka på annat om någon hade en till övers?

Finns viktigare saker än att spela en tidig betaversion av ett spel och särskilt i ditt fall, förbered dig på intervjun istället

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Hur kontaktar jag EA? i want ze key.... (reggat MOH Tier 1 på kontot, typ 2 mån sen)

Permalänk
Skrivet av Arginj:

Seriöst? Va fan... Det står det inget om i några villkor.

Skrivet av Mimematis:

Har du spelat spelet ochså?
Hörde att man man var tvungen att faktiskt spela online med MoH för att det ska reggas i deras databas etc.

Fick min key exakt 15:00, 35min kvar att tanka ner...

Man behöver inte spela spelet online. Jag fick min MoH-nyckel utan att göra det. Men jag köpte förvisso på steam och fick min nyckel där, så det kanske är annorlunda

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.