Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk

hur ser det ut med ett radeon hd 5850? nån som har testat? kan man göra i medium?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem
Skrivet av xitele810:

hur ser det ut med ett radeon hd 5850? nån som har testat? kan man göra i medium?

Ja kör på 2x5850 o lirar på ultra utan något lagg. Vet inte om de hjälper dig men ahh

Permalänk
Medlem

jag har fått min nyckel. jag förbokade den 25september.. LUCKY !!dock aldrig spelat BF tidigare men lite rtcw iaf

Permalänk
Medlem

Vad ni får i FPS i olika inställningar osv ska tas i den här tråden: http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1043557-bf3-...

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Entusiast

YEAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk

Tar gärna en PC kod

Permalänk

Bara jag som inte fått nån nyckel än?
Ser ut som att alla andra fått.. :/
Förbokade spelet för 3 veckor sen kanske via Origin. Hmm..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskenlars:

Nejdå du är inte ensam. Väntar också fortfarande

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem

Rätt tråkigt, först blir man DCad, förlorar alla sina upplåsningar och ranker och sen så kommer man inte in på någon server.

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Skrivet av Fiskenlars:

Jag har inte heller fått mailet... hela klanen förutom en annan har fått det, så det är bara jag och en till av typ 40 personer som jag vet just nu inte har fått mailet. Jag förbokade mitt via Origin för ~2 månader sedan. Blir så jävla trött på det här när man kollat mailen konstant sedan 14:00.

Permalänk
Medlem

Om någon får en nyckel över så hade iallafall jag blivit grymt lycklig =P eller om någon fått en nyckel men klarar av att vänta tills på torsdag =P

spelade lite på alphan och va en bra bit över mina förväntningar och hoppas bara att nya grafikkortet orkar med spelet bättre än det gammla!!

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Kul när det bara står A generic game error was reported, please try again. ( code: 2 ) när man försöker joina en server! Ni som inte har fått en nyckel missar inget just nu ändå..

Permalänk
Medlem
Skrivet av enzity:

Och det är ultra som gäller ? Ser ut att klara 30+ fps barriären då, behöver nog inte mer för att kunna njuta till fullo.

High

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem

Spelet känns så suddigt ?? nån mer som känner likadant ?

Permalänk

Har inte ens lyckats starta spelet... Fattar inte hur jag ska få det att funka, har haft på "quick match" hur länge som helst, jag har testat att joina nästan varena server separat, men ingen funkar. Har även nu testat med senaste amd drivers men är exakt likadant, någon som har något tips att testa?

Permalänk
Medlem

Någon som har lust att dela med sig av en PC-key?

Permalänk
Medlem

Någon annan som inte kan spela? kommer upp nån error code: 2 :S

Permalänk

Någon som vet vad man kan tänkas göra när man får random dc typ var 20-25 min hade samma fel i bfbc2 kommer upp felmeddelande som säger att jag tappade kontakten med server och ska kolla nätverksanslutning men allt annat som har internet access funkar fin fint.

Några förslag på vad man kan göra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cykelfarfar:

Har inte ens lyckats starta spelet... Fattar inte hur jag ska få det att funka, har haft på "quick match" hur länge som helst, jag har testat att joina nästan varena server separat, men ingen funkar. Har även nu testat med senaste amd drivers men är exakt likadant, någon som har något tips att testa?

Installerat det där browser pluginet?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av flaxehytt:

Jag har inte heller fått mailet... hela klanen förutom en annan har fått det, så det är bara jag och en till av typ 40 personer som jag vet just nu inte har fått mailet. Jag förbokade mitt via Origin för ~2 månader sedan. Blir så jävla trött på det här när man kollat mailen konstant sedan 14:00.

Samma här! Verkar som folk som förbokad senare får nyckeln snabbare

Permalänk

Haha btw, kul att det är 1200 i kön till live chatten..

Antar att det är en hel del som har problem.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av K4L:

Installerat det där browser pluginet?
http://piclair.com/data/hwlsv.jpg

japp, men får oftast "A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )" eller code: 2. Om det inte sker så står den bara och laddar och inget händer. Har låtit den stå o ladda i typ 20min 2ggr men det verkar inte händå nåt.

Permalänk

Fittorigin slutar ju svara innan det knappt startar, har installerat om och laddat ner nytt utan framgång. Pra krejer..

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Spelet känns så suddigt ?? nån mer som känner likadant ?

Jupp, verkligen. Var samma på alphan, trodde det skulle försvinna till betan.

Permalänk
Hedersmedlem

Önskar jag kunde men blir bara timeout och disconnected over and over.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Kan nån av er som spelar betan kunna svara på om man har samma namn in-game som origin-id?

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av add9400:

Fan va besviken jag är, spelet ser ju sjukt fult ut ??? ..grafiken är inte bra alls ?? ..och varför går det inte att sätta på 3d saken i vänster spalt i grafikinställninger..hade stora förhoppningar..sjukt besviken.

men dom har väl inte aktiverat all grafik än som ljuset etc?

Permalänk
Medlem

Ja det ska man ha har jag läst.

Permalänk
Medlem

mitt står bara på installing har gjort i 30 min nån annan som har samma problem eller lösning?

Visa signatur

Citera gärna

ASRock Fatal1ty Z77 | i5 3570K @ 4,4 Ghz - Phanteks PH-TC14PE | 2-Way Sli GTX 680 | 16 Gb Corsair vengeance 1600 MHz | OCZ ZX Series 1250W | SSD - 1x128 GB - 1x256 | 2,7 TB - HDD | Antec P280 | G500 | Qpad MK-80 | G35