Begagnat köpt på Swec.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shadowjolt:

Jag håller med aml417 förutom den delen att du ska slå honom.
Besök honom/plinga på hans dörr och prata med honom då han kanske tar det på mer allvar.
Be honom även betala din resa fram och tillbaka

EDIT: Läste fel, trodde du också tyckte att han skulle slå han haha ^^

Visa signatur

C>++

Permalänk
Medlem

jag skrev att man skulle kontakta päronen i din tråd men iaf gör det och det är inte JÄTTESVÅRT att få ut infos vilka hans päron är.
han är 20 år dock så..... aja.
mamma skäller alltid bäst men, du behöver inte säga polisanmälan direkt säg istället att du kanske skulle kunna tänka dig lösa situationen utan en rättslig utgång.
Ingen vill vara the bad guy.

Permalänk
Medlem

Synd att det kan vara så här. Önskar dig all lycka att lösa detta.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

är rätt sugen på att höra vad som hände här faktiskt:)

Permalänk
Avstängd

Dagens roligaste tråd kan inte låta bli att tycka att det är riktigt komiskt.
Vad tänkte killen när han klippte av sladdarna och tejpade. Lol

Modulärt? lol

Undra om han testa att koppla in agget efter att klippt i kablarna. Sannolikheten att få en saftig kortslutning har plötsligt ökat Lol Lol.

Och hur smart får man vara att sedan försöka sälja det, efter att man har försått att det inte var någon bra ide att klippa i sladdarna. Lol Lol Lol

I allt det roliga så måste jag erkänna att det är synd att någon blev lurad, hoppas du får pengarna tillbaka.

Visa signatur

"Maybe I should code a Tipping bot, instead of these well-known DDos bots. I would tip your wallets until these were overloaded"

CPU: Phenom II 1095T @3.85GHZ - Hyper 212 Plus Cpu Cooler Moderkort: M4A89GTDPRO/USB3 (CPU/NB Frequency: 2814 MHZ) Grafikkort: Sapphire HD 7970 (GPU 1170MHZ - VRAM 1600MHZ)

Permalänk
Skrivet av Ginta:

jag skrev att man skulle kontakta päronen i din tråd men iaf gör det och det är inte JÄTTESVÅRT att få ut infos vilka hans päron är.
han är 20 år dock så..... aja.
mamma skäller alltid bäst men, du behöver inte säga polisanmälan direkt säg istället att du kanske skulle kunna tänka dig lösa situationen utan en rättslig utgång.
Ingen vill vara the bad guy.

Skriv på flashback, folket där hjälper nog mer än gärna fixa fram info..

Annars är som sagt skattemyndigeterna hjälpsamma

Visa signatur

Asus Z490-G | 10900K | Corsair Vengeance LP 3200mhz 32GB | Asus Strix 1000W | MSI RTX3090 Suprim X | Asus Strix 1000w |2x Intel SSD 6 M.2 | WD Black | Asus PG279Q | Strix Flare | Rog Gladius III | Rog Delta Headset