Permalänk
Medlem
Skrivet av crazymike:

måste säga att jag ÄLSKAR bärhandtaget på toppen.... (att inte jag tänkte på det med min lanburk...)

yeah, dock det är original handtag som följer med denna chassi bara så du vet

Permalänk
Medlem

Sicken liten linslus du har till dotter ; )
Riktigt gött bygge, bra jobbat!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Cool färg tycker jag. Hade själv planer på den färgen. Men gav upp detta med mitt nästa projekt då jag inte har tid eller lust längre.

Iaf, snyggt!

Visa signatur

FD Era 2 | Asus B650E-I | AMD 78003DX | RTX 5080 FE |
Corsair 32GB | Samsung 990 Pro 2TB | Corsair SF850

Permalänk
Skrivet av tatus_se:

hoded jag syftade på lullebulle, men google translate var rätt dålig förklaring till min dålig språk

tackar alla för feedback
@Tången
själva dator kostade ca 10k och vattenkylning ca 3k alltså rätt hyfsat pris tycker jag

Lär dig citera så vi vet vem du snackar med!
annars, JÄVLIGT cool ide!!!! 4/5

Permalänk
Medlem
Skrivet av tatus_se:

hoded jag syftade på lullebulle, men google translate var rätt dålig förklaring till min dålig språk

tackar alla för feedback
@Tången
själva dator kostade ca 10k och vattenkylning ca 3k alltså rätt hyfsat pris tycker jag

Hej snyggt bygge! Men jag tycker det var lite dumt att bara ha ett 6870. Men ändå ha både SSD och vattenkylning! Riktigt nice annars!

Visa signatur

9800x3D, RTX 5080 | AW3423DWF

Permalänk
Medlem
Skrivet av RaxXeZ:

Hej snyggt bygge! Men jag tycker det var lite dumt att bara ha ett 6870. Men ändå ha både SSD och vattenkylning! Riktigt nice annars!

ja, fast ett till 6870 ska komma efter jul, riggen klarar ju ett till grafikkort, dessutom det blir enklare med uppgradering av grafikkort än hårddiskar och ominstallation av windows och andra program

använder "queto"

Permalänk
Medlem

Förlåt men jag måste bara kommentera att det känns bara så fel när detta album ligger på hetast!

Permalänk
Medlem

Pewtah, det ligger under hetast just nu, alltså det finns inga nya galleri som är ännu hetare
mejla sweclockers support om det är ngt fel, dessutom får du rösta 1p

Permalänk
Medlem

14årings budget inte är så hög? skulle säga tvärtemot just i detta fall..

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av tatus_se:

Pewtah, det ligger under hetast just nu, alltså det finns inga nya galleri som är ännu hetare
mejla sweclockers support om det är ngt fel, dessutom får du rösta 1p

Grejjen är ju inte att det inte är ett imponerande bygge, utan att 50% av det som syns på bilden är din dotter. Och galleriet ligger som hetast..

Permalänk
Medlem

Kul chassi, en 4:a åtminstone!

Kul unge också, för den delen.

Visa signatur

9950X3D | 5080

Permalänk
Medlem

Varav de vita paint-ramarna?

Skrivet av Mordrana:

14årings budget inte är så hög? skulle säga tvärtemot just i detta fall..

Något mittemellan - fjortonåringens budget är totalt felspenderad

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt, har också tänkt bygga vattenkylning med orange tema!

dock så tycker jag att lådan inte passar till LAN...:/

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder."