WIP screenshots från vårt nästa spel.

Permalänk
Medlem

WIP screenshots från vårt nästa spel.

Hej svenska bröder

Här är lite early screens från något trevligt vi jobbar med här i Helsingfors. Som den enda svensken här på Tomodomo känner jag ju en stark plikt att hålla mina bröder i väst informerade om vad vi pysslar med på andra sidan viken

Vi bygger spelet i Unity3D och Blender.

Här är en screenshot från en tidig build som snurrar på iPhone. Med normal maps och allt. Mumsigt!!

Följ med vår blogg om du är intresserad av spelutveckling

Visa signatur

www.tomodomo.org - indie spelstudio i Helsinfors
www.fatcatrush.com - en 3D runner för iPhone som vi gjort på Tomodomo

Permalänk
Legendary RiceClocker

Ser coolt ut, vilka plattformer är det tänkt att släppas på?

Visa signatur

| Fractal Design Define R5 | Ryzen 3600 | MSI Tomahawk Max b450 | 4x8GB 3200MHz Corsair Vengance LPX | XFX 6950 XT | Intel 660p 1TB | Corsair RM750X 750W v2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaveMcGroin:

Ser coolt ut, vilka plattformer är det tänkt att släppas på?

Thanks man!
I och med att vi använder oss av Unity3D kan vi i princip lansera på alla intressanta platformar. Just nu devvar vi för iOS men det är nog tänkt att släppas för Android och Windows också. Symbian..... not so much

Visa signatur

Permalänk
Sötast

Spännande

Permalänk
Medlem

Nästan lite Amnesia över det hela.. *flashbackrysning* Du nämnde inte vilken genre det gäller?

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Njure:

Nästan lite Amnesia över det hela.. *flashbackrysning* Du nämnde inte vilken genre det gäller?

Tack! Du vet inte hur smickrade alla här blir över sådana kommentarer <3

Genren torde vara "Dungeon Crawler". Men jag kan redan nu säga att vi också låter oss inspireras av andra genrer för att göra spelupplevelsen bättre!

Visa signatur