Permalänk

Bra utfört, men inget vidare snyggt.

Permalänk
Medlem

Finfint, gör nu resten av datorn...

Kommer bli en vacker kreation

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*
På några inlägg som inte hörde hit. Huruvida snusbruken får finnas i galleriet eller inte så har vi inte någon regel som inte säger att den inte får. Om ni undrar något mer så skicka PM eller skriv i min logg.

Ska bli spännande att se resten datorn.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Ärligt talat tycker jag det vara ganska fult. Men det är bara jag. Fint jobb dock, det ger högt poäng.

Permalänk
Medlem

Det blev ganska coolt faktiskt, väldigt originellt men verkligen inget jag skulle orka göra. 5p för mödan och originaliteten.

Skrivet av anon34034:

Det är svårt att ta reda på om reklam har lett dit eller dit, men om man tycker det är rätt att sätta dosan i rampljuset så för all del fortsätt med det. Jag tycker det är fel att highlighta beroendeframkallande varor på ett datorforum som detta!

så kaffe och coca cola är inte heller ok?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av plutoachilleus:

Det blev ganska coolt faktiskt, väldigt originellt men verkligen inget jag skulle orka göra. 5p för mödan och originaliteten.

så kaffe och coca cola är inte heller ok?

Det är inte sjysst mot skaparen av tråden att gå offtopic och älta den här diskussionen om vad jag anser, skicka ett PM till mig om du är allvarlig så ska jag besvara frågan!

Permalänk
Medlem

Innan din uppdatering va jag riktigt tveksam över att detta skulle bli något bra... nu ändra jag mig helt! Älskar chrome detaljer, är sjukt svag för de! Kablarna har du lyckats gömma undan också! Väntar dock med att rösta men fortsätt på samma spår så blir det fina poäng Roligt galleri!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Skrivet av Miggro:

Ärligt talat tycker jag det vara ganska fult. Men det är bara jag. Fint jobb dock, det ger högt poäng.

Ajdå! Alla kan ju inte ha samma smak Tackar!

Skrivet av plutoachilleus:

Det blev ganska coolt faktiskt, väldigt originellt men verkligen inget jag skulle orka göra. 5p för mödan och originaliteten.

så kaffe och coca cola är inte heller ok?

Tackar!

Skrivet av onYYx:

Innan din uppdatering va jag riktigt tveksam över att detta skulle bli något bra... nu ändra jag mig helt! Älskar chrome detaljer, är sjukt svag för de! Kablarna har du lyckats gömma undan också! Väntar dock med att rösta men fortsätt på samma spår så blir det fina poäng Roligt galleri!

Det låter bra det! Tror det kommer göra sig riktigt bra med sleeve sen, och den slutgiltiga monteringen måste jag få till ytligare bättre kabeldragning. Tycker dom gula sata-kablarna förstör typ allt nu! Så det kommer bli att sleeva dem med!:)

Permalänk
Medlem

Börjar se riktigt bra ut. Och det som jag tidigare tyckte var ganska mediokert koncept har nu blivit rikigt trevligt

Respektabel glans i nätagget nu måste jag säga

Permalänk
Medlem

hehe kul att du börjat på lådan med

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk

tog de lång tid att slipa bort allt?

Visa signatur

Laptop och Philips Fidelio X2HR :)

Permalänk

Jag vet inte riktigt, men det tar ett antal timmar

Permalänk
Medlem

Hej!

Vad har du kört med för papper innan poleringen ?