Tar jag spelet för allvarligt?

Permalänk
Medlem

Inte för att vara sådan, men undrar vad medelåldern på denna tråd är. Eller på hela forumet för den delen. Jisses, pojkar. Stilla era hormoner. Så onödigt med all attityd. Bara för att någon inte håller med behöver man inte bli arg. Respekt handlar inte om vem som höjer rösten mest eller säger häftigast saker, det handlar om att acceptera och förstå någon annans åsikt.

On topic; Jag känner igen mig en del i TS beteende. Även om jag lugnat mig väldigt mycket nu jämfört med förut då jag blev arg så fort jag dog i ett spel, så bor det en liten perfektionist i mig som vill prestera bra i vad jag än gör. Vilket är på både gott och ont. Men i slutändan vet jag att det inte spelar någon roll om vad någon annan tycker om mina stats eller liknande. Så länge jag själv är nöjd och har uppfyllt mitt mål behöver jag inte tänka på något annat förutom att se till att ha kul, vilket faktiskt är grundtanken bakom spel. Och faktum är att för de flesta verkar det funka bättre i spel när man slutar tänka så mycket och bara gör. Visst, använd huvudet och tänk smart. Står en fiende 100m bort ska du kanske inte springa rakt över ett öppet fält för att försöka döda honom, utan försöka ta dig runt eller ta hjälp av en lagkamrat. Men bli inte arg om din plan inte funkar som du tänkt dig. Han kanske såg dig först och tänker likadant. Peace & love!

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Arctic Liquid Freezer II 360 | ASUS ROG Strix X670E-F | Powercolor RX 9070 XT Red Devil |
32GB Kingston Fury 6000MHz | Corsair RM1000X v3 |
1x Samsung M.2 970 EVO Plus 1TB | 2x Samsung M.2 980 EVO 1TB |
MSI MPG271QRX + Acer Predator XB271HU

Permalänk

Kolla på mina stats; så vet du att oavsett hur dålig du är, så är du inte sämre! Och jo, jag har inga smurfaccounts elr ngt, detta är min seriösa k/d

BFBC2: http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Petomatick/

BF3: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Petomatick/

Permalänk
Skrivet av m1n1h0p:

Kan ju bara säga att det är sjukt svårt att få bra K/D med helikopter, finns alltid 35 anti-air-människor eller den där äckliga anti-air tanken :S Sedan är alltid alla gunners helt värdelösa

Brukar få bäst K/D när jag är i chopper, förutsatt att man har bra jets på sin sida och vet hur man skall spela lite defensivt.