Tar jag spelet för allvarligt?

Permalänk

"spela för att ha kul" Det är ju en sanning med modifikation då vad som anses kul är olika från person till person. Jag tycker inte att det är kul att flumma runt och spela oseriöst även om många säkert tycker det. Allt är tillåtet som följer spelets regler oavsett hur dirty det än må vara och att spela för att få det "ultimata" resultlatet är enligt mig kul. Att flumma runt och spela oseriöst, finns inget tråkigare. Men jag är väl medveten om att det finns personer som stör sig på folk som finner nöje i att prestera sitt yttersta.

Dessa två personligheter bör helt enkelt inte spela tillsammans, dom trivs sällan bra ihop. Den seriöse blir less på att clownen är meningslös att spela mot då en kill inte betyder någonting då denne spelar helt tokigt ändå. Den oseriöse blir less på att den seriöse spelaren bara "campar" är på ett ställe hela tiden eller exploitar svagheter i spelet. (även om det inte ens är sant, bara det att det upplevs så). Inte ger den oseriöse spelaren en chans genom att nitiskt tajma alla spawns. Kanske borde va ett val i options, "casual" or "serious player" och att dessa två personlighetstyper skiljs åt.

Visa signatur

Erfarenhet är mognadens grogrund.

Permalänk

Förut blev jag skitsur när mitt lag förlorade men nu bryr jag mig inte, kan dock bli fortfarande bli sur om en del spelar för egoistiskt och tydligen bara tänker på statsen eller om någon drar iväg ensam med ett fordon och lämnar ett gäng kvar i basen.

Visa signatur

i5 2300
8 GB 1333
XFX HD 6870 1 GB
Cooler master silent pro 500w
Cooler master 690 II

Permalänk
Skrivet av anon140864:

Du borde uppsöka psykolog.

Kan du tydligt fastställa problemet och sedan motivera varför han ska uppsöka en psykolog. Samt vad denne psykologen ska kunna göra åt det du upplever som ett problem?

Visa signatur

Erfarenhet är mognadens grogrund.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mackan3379:

Det är ju därför man behöver spela med ett lag, då blir du revivad om inte annat. Tror du verkligen att den mest "skillade" soldaten överlever på ett slagfält? Tur spelar roll, annars spelar man på en arena.

Här är några killar som verkar ha koll på choppers iaf:
http://www.youtube.com/watch?v=VJ84trKx12A

Sett den där förut, efter att folk hade sagt att dom var dom extremt bra, jag facepalmade när jag såg den för dom där är endast average, jag gör det dom gör fast solo.. pinsamt

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

Of-topic varning..

Skrivet av anon140864:

Du borde uppsöka psykolog.

Nej men det verkar som du tar det för seriöst. Det kan fortsätta och påverkade dig mer än vad du tror. Du är en så kallade "Elitist".
Tatt lugnt och lär dig att skratta åt sakerna istället. DU bestämmer att du ska bli irriterad, ingen annan. Det är ditt ansvar att reagera som du gör.
Då säger du att dom är dåliga, jaha, du kommer inte påverka dom ändå? Endast du som blir arg inte dom.

Vem bryr sig om stats i BF3? Samhället går mer och mer att man måste mäta sig med andra. I facebook mäter folk hur många vänner de har, hur mycket "saker" de gör, bla bla.

Lär dig att skita i hur de går och spela för de är kul! Om du vill spela seriöst, joina en klan.

OT: Tummen upp! Håller med att dagens samhälle utvecklas mot ett håll där man mäter sig mot andra och ser sedan på sig själv. Oftast med en negativ syn, tyvärr. Likaså är romantiken död och evig lycka ouppnåelig.

Ursäkta om jag gick lite off-topic. Hormonerna styr mig en smula för mycket just nu..

"ON TOPIC:"
Det blir ju mer och mer stats, inte konstigt att man har svårt att ha skoj när någon trackar hur dåligt man presterar. Dessutom kan irritation betyda att man är lite arg. Ett exempel är då man inte lyckats med sin dag så som man hade velat. Som kuggat en tenta, eller haft en tråkig/icke stimulerande dag. Då kan det hända att man mäter sin prestation över dagen i spel där statistik är en väldigt central del, speciellt K/D (LoL, BF3, CoD, you know it). Går det dåligt i spelet, så blir man förbannad. Ofta är det så att man spelar dåligt på grund av att man redan är lite undermedvetet arg. Då kan man ta en kopp te och försöka ta det lugnt. Sedan för man ta sig en runda runt i huvudet och tänka på vad som skaver i skann, finner man orsaken kan man finna lösningen. Dessutom kan man vinna insikt i sin egen tankegång kring vad som gör en dag till en bra, utvecklande,stimulerande dag. Förlåt om det gick lite på djupt men alla känslor och handlingar är böcker som ibland måste läsas och skrivas om.

Detta är dock min högst personliga åsikt då den är baserad på min egen logik och egna erfarenheter.

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Jag hade serious rage när jag gejmade QuakeWorld seriöst i klaner. Usch vilka minnen. Enda roliga fps spelet i mina ögon.
Ajuste Wow rage också....hehe. Men nu är man fri från allt sånt där som tur var

Permalänk
Medlem

Man är så bra som man presterar i den match man lirar just då. K/D, W/L, SPM mm i den förra rundan spelar ingen roll såfort den matchen är avklarad.

Många verkar tro att man är bättre pga av att ens stats är höga. Statsen reflekterar dig som spelare och inte bara hur leet du är utan vilken inställning du har till spelet.

Permalänk
Medlem

Vill också påpeka att jag fick min första nuke när farmor kollade på. Tro eller ej men det år sant och så blev ställde hon massor med frågor och jag svarade Medans kill efter kill rullDe in.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gwanto:

Vad visar att en spelare är bra då?

SPM visar ju hur mycket man hjälper laget, t ex ta flaggor, ge ammo, återuppliva, reparera.

Finns ju dock ett antal som boostar och då blir SPM missvisande.

Vill man ha hög spm så är assault/medic det enklaste sättet, men ett team med bara medics har ju inte en chans. Även sånt som ger lägre spm behövs i ett vinnande lag. Sen en medelmåttig spelare som spelar med 3 bra vänner kommer att få högre spm än vad han skulle fått om han lirat ensam på en public server.
Så att använda stats från public servers säger inte speciellt mycket om hur bra du är.
Vill du visa att du är en bra spelare så joina ett lag som spelar i dom högsta ligorna och vinn med dom det är ju trots allt ett lag spel.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av FlawleX:

aldrig flyga jets eller heli's, why?

Man tackar o bockar!

Permalänk
Medlem

K/D utan att kolla kills/per min säger ju inte heller så mycket, är du passiv så är risken större du får bättre k/d.

Permalänk
Medlem
Skrivet av highspeed:

K/D utan att kolla kills/per min säger ju inte heller så mycket, är du passiv så är risken större du får bättre k/d.

Är du passiv är risken för att ditt lag förlorar större.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Definitivt

Permalänk
Medlem

Finns det något ADHD test eller dylikt man kan göra, något prov. Misstänker mig själv nämligen då jag bubblar upp som fan varje gång jag dör oavsett spel, har blivit värre de senaste 3 åren. Kan inte stoppa mig själv blir rasande :/, är 19 år nu.

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem

Jag kan erkänna att jag blir oproportionerligt förbannad ibland (ofta) när jag lirar.

Att förlora Rush (attacker) efter Rush (attacker) är så oerhört förgrymmande att jag borde bara stänga av.

Hur kan det komma sig att mitt lag nästan 9 gånger av 10 består av folk som (helt uppenbart) aldrig spelat Rush i vare sig BFBC2 eller BF3?

Smoke and rush, smoke and rush, smoke and rush!!!!

Nej då.. "Hej! Jag ser dig där nere bland moståndarens M-COMS. Lycka till! Åh nej... Du dog! Herp herp to da derp derp!"

Permalänk
Medlem

KDR är för ungar som hävdar sig, att ha kul är för riktiga män.

Visa signatur

Youtube | Steam | PSN
Fractal Design R3 | Asus P8P67 Pro Rev 3 | Asus GTX580 DirectCUII
Intel i7 2600K 4.0GHz | Antec KÜHLER H2O 620 | 8GB RAM | 2TB HDD | 120GB SSD
iPhone 6 | PlayStation 4

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av zhrooms:

Sett den där förut, efter att folk hade sagt att dom var dom extremt bra, jag facepalmade när jag såg den för dom där är endast average, jag gör det dom gör fast solo.. pinsamt

Fast de verkar inte ha det där problemet med att bli nerskjutna av noobs hela tiden som du talade om.. de verkar t o m (gud förbjude) ha kul.

Skrivet av Lankus:

KDR är för ungar som hävdar sig, att ha kul är för riktiga män.

Säger som Oleg, "Ta en bira, börja lira".

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk

Haha! Alltså den här tråden är som en bilolycka: Vidrig, men man bara måste titta.

Visa signatur

It's not in the numbers, or in the statistics itself. It's in the method by which the numbers were collected.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av zhrooms:

I lol'd, länka någon video där du flyger annars tror jag inte på dig, att du ens säger att choppers är dåliga i detta spel motsäger att du var en av dom bästa i världen i BF2, I call bullshit.. det enda som är problemet med choppers är att det finns för många och bra motmedel, har du tur och inga i motståndarlaget försöker skjuta ner dig på 5 minuter så kan du i princip vända hela matchen och få 30-50 kills samtidigt.
Behöver absolut ingen Co-Pilot, jag flyger ofta Solo och röjer ändå, krävs bara skills.

Det var jag, låg på 30-50 plats i världen första 2 åren ungefär. Enda som höll mig från att gå högre var att jag inte ville lägga mer tid på spelet.
Låg oftast på 30-40 kills och 1-5 deaths och blev inte sällan bannad för "fusk". Hursomhelst skiter jag i om du tror mig eller inte, du tror väl du är bäst i världen på precis allt och verkar vara allmänt dryg som du uttrycker dig.

Att du skulle snitta 30-40 kills per runda i chopper som singlepilot i BF3 tycker jag låter HÖGST osannolikt. Möjligtvis kan man få det inte motståndarlaget inte använder chopper eller jets, vilket är osannolikt. Alla servrar jag vart på skjuts man ner på mindre än 5 min oavsett perfekt användning av flares som singlepilot.

Skulle dom ta bort K/D så finns det ingen mening med spelet, alla multiplayer spel är i grunden skjuta och döda, dvs Kills/Deaths.

Skrivet av zhrooms:

Och om du säger att jag campat i tanks 24/7 så borde du skaffa glasögon

Det enda jag sett dig göra är att campa, så låter inte orimligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BJORLING:

Finns det något ADHD test eller dylikt man kan göra, något prov. Misstänker mig själv nämligen då jag bubblar upp som fan varje gång jag dör oavsett spel, har blivit värre de senaste 3 åren. Kan inte stoppa mig själv blir rasande :/, är 19 år nu.

låter snarare som tourettes än adhd, men du vet säkert bäst vad du lider av

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Nej? Är hela laget passivt så är det så gott som satt i sten att ni förlorar, är 1-2/3 av laget passivt så är det större chans att vi vinner..

Skrivet av maxkill:

Det var jag, låg på 30-50 plats i världen första 2 åren ungefär. Enda som höll mig från att gå högre var att jag inte ville lägga mer tid på spelet.
Låg oftast på 30-40 kills och 1-5 deaths och blev inte sällan bannad för "fusk". Hursomhelst skiter jag i om du tror mig eller inte, du tror väl du är bäst i världen på precis allt och verkar vara allmänt dryg som du uttrycker dig.

Att du skulle snitta 30-40 kills per runda i chopper som singlepilot i BF3 tycker jag låter HÖGST osannolikt. Möjligtvis kan man få det inte motståndarlaget inte använder chopper eller jets, vilket är osannolikt. Alla servrar jag vart på skjuts man ner på mindre än 5 min oavsett perfekt användning av flares som singlepilot.

Det enda jag sett dig göra är att campa, så låter inte orimligt.

Finns ingen topplista på hur bra pilot man är lol, och som jag sagt så får man en "bra" runda när moståndarlaget inte försöker skjuta ner någon varje sekund, låt säga en 5min lucka när ingen försöker döda dig, så kan du få 30 kills som Pilot utan Gunner, då helikopter är overpowered sålänge 32 personer inte försöker skjuta ner en.

Vet du ens vad Campa är? Och mina Stats visar motsatsen av Camping, vad babblar du om egentligen?

Visa signatur

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Det som är pinsamt är nog snarare hur du verkar ha fått storhetsvansinne, av okänd anledning. Jag kan direkt säga att en server utan zhrooms, är en server utan spam/whine i chatten. Du verkar inte förstå meningen ALLS med teamplay, utan istället så solar du allt och alla och börjar sedan grina sönder på sweclockers/vart som helst för att någon uppenbarligen dödade dig. Men vet du vad; personen som dödade dig hade nog inte tur. Antagligen så är han en teamplayer som ser att du blivit spottad, eller så ser han dig bara och skjuter dig.

Börjar bli RIKTIGT less på folk som solar/rushar utan att tänka i BF3 och sedan whinar sönder. Testa spela med kompisar och ha roligt, det höjer stämningen på servern och överallt (speciellt om du ger fan i att skriva), eller spela något som du faktiskt tycker är kul att spela. Det är väl det spel går ut på, eller har jag missuppfattat det hela?

Jag är fortfarande inte säker på om du trollar eller inte.

Mitt bidrag till tråden är alltså; ta inte spelet för seriöst, man tröttnar nog ganska lätt efter ett tag då. Men det beror ju helt på hur man är som individ.

Permalänk
Medlem
Citat:

dålig idiotisk crazy ADD psykolog skita öl grogg dör besvikelse whine äcklig värdelös fattigt barn nybörjare noobs turnoobs löjligt hatar skräp problem bryskt socialt jobba kurator irriterad promenad fan skratt undermedvetna visualiserar mentalt mentala skämmas makalöst prestationsångest psyke psykotiskt nutcase skönt tärt hjärnceller arg temperament dumstridigt diagnosen panikångestsyndrom depressioner blodtryck diabetes olagligt skadligt vrickat synsätt piss fotboll bullshit hysterisk förbannad stryk garvar skämmas kaxig energisk avsaknad flaxade trist superduperüber muskelminne självförtroende seriöst fucked skitsnack idioter drygt kaos tråkigaste less blodigt jobbigt tokig jävla ryggsköld het problem smart ogillar renodlad damer herrar flumma dirty ultimat medvetet personligheter clownen meningslöst exploitar svagheter skiljs egoistisk facepalm pinsamt vidrig hormoner logik reflekterar farmor bockar rasande herp derp lider ungar män individ gud bira bilolycka tourettes babblar storhetsvansinne

Skrivet av wasidop:

Börjar bli RIKTIGT less på folk som solar/rushar utan att tänka i BF3 och sedan whinar sönder. Testa spela med kompisar och ha roligt, det höjer stämningen på servern och överallt (speciellt om du ger fan i att skriva), eller spela något som du faktiskt tycker är kul att spela.

Skillnaden mellan mig och en noob är att när jag solor/rushar så använder jag hjärnan, dör jag av någon som inte tänker men har extrem tur, då whinar jag, eller om spelet buggar/dör bakom vägg pga netcode, spelet är kul när det fungerar som det ska, men det är inte alltid det gör det, och jag whinar inte alltid, då det inte alltid suger.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Anledningen till att jag inte kör FPS spel längre, för många tbord och möss som gick sönder.
Beror också mycket på vad det är för typ av spel, är det ett spel utan stats etc, bara på skoj så gör det inget att spela med folk som inte kan så mycket, prata på Skype etc.
Men när stats är involverat så blir jag väldigt lätt sur, slutade med FPS och började med WoW för ett 5-6 år sen men börjar bli samma med det spelet nu.

Spelar dock Skyrim nu och det är skönt att va själv, ingen som kan fucka upp och om nått går snett är det mitt eget fel, så kan jag hata på mig själv ist.

K/D är det värsta som finns i ett spel, förstör allt. Ta bort K/D och håll bara koll på Win/Loss, blir bättre teamplay för då börjar folk spela för att vinna ist, och man behöver inte plåga sig själv för att man fick skit stats men endå vann.

Så jag känner: Spelar man inte seriöst och tar det på allvar är det slöseri med tid.

Jag brukar t.o.m köpa 2 av alla spel, spela seriöst på ett och med kompisar etc på ett annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Jag har slutat med BF3, funderar på att sälja hela Origin kontot, obalanserat fattigt barn nybörjarspel

Är flera gånger bättre än alla noobs, 90% av gångerna jag dör är bakifrån eller turnoobs som hoppar, skjuter och får HS första skottet från 20 meter utan att sikta.

Att säga "orka bry sig om vad andra tycker om dina stats" är så löjligt, det bevisar bara att den som säger det är en stor nybörjare som aldrig kommer bli något.

Du tar inte spelet för allvarligt, du är för bra för spelet bara, dina stats är okej förutom K/D:n som borde vara högre om du nu är en bättre spelare, saken är att spelet inte gynnar bättre spelare, till alla saker som kräver skill, finns det dubbelt så många nybörjarsaker att använda emot dom skillade.

Alla som "hatar" på stats är nybörjare.. är du en BRA spelare och gör som du ska får du automatiskt bra stats, jag kan se på någon sekund om du är en bra spelare på dina stats.

Skräpspel

Ist för att sluta spela kanske du skulle fundera på att spela på en högre nivå än o sitta på public och "äga noobs", public i all ära kan vara kul, men det som verkligen är kul imo är o köra clanmatcher där ens individuella spelande inte betyder ett skit om man inte kan samarbeta med sina lagkamrater. Förstår att du blir utråkad, kan se att du är duktig men försök o hitta någon klan som ställer upp i ESL eller MLG så ska du se att du kommer få möta på roligare motstånd än vad en fullsmackad public server med nybörjare ger

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Jag brukar t.o.m köpa 2 av alla spel, spela seriöst på ett och med kompisar etc på ett annat.

Låter som det gått lagom överstyr för dig om du köper två exemplar, ang WoW så är folk så fruktansvärt dumma i huvudet, och du är TVUNGEN att samarbeta, du kan inte gå Solo som i ett FPS, utan måste spela med idioter från jugoslavien som knappt kan engelska och måste bokstavligen veva igång strömmen till huset

Vilket spel spel..ar stor roll med K/D Ratio också, tex i CoD finns det inte mycket du kan göra åt K/D, då spelet är gjort så att du ibland/ofta inte _kan_ se din fiende, man dör oftast bakifrån, spawnar bakom någon, spawnar helt galet bara.. finns inget du kan göra, isåfall spawna, vrida din gubbe 360 grader och skjuta samtidigt på 0.5sec och hoppas på att du får ett HS.. vilket aldrig händer

Jag ligger på 1.7 K/D på CoD och dör så gott som endast bakifrån/sidan och spawndödad, 1 on 1 så tar jag dom varje gång då dom är nästan alltid är fruktansvärt dåliga, K/D hemligheten i CoD är Killstreaks, får du sista Assault upplåsningen vilket är en Ospray helikopter som DU är Gunner i, då har du fått 30 kills gratis, 0 deaths på 1-2minuter.

Samma gäller BF, där har vi Fordon, är du duktig på att köra Tank så har du i princip gratis 30 kills på en runda och kommer 1:a

CS har inga killstreaks/upplåsningar/fordon vilket gör det till det bästa FPS:et egentligen, fattas bara fler game modes och bättre grafik, tex Counter-Strike 2. Slänga alla andra MP spel åt helvetet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

OK, har börjat förstå att Zhrooms inte har några vänner att spela med och är ledsen över det. Du kanske bara behöver en kram?

Permalänk
Skrivet av Tjodd:

OK, har börjat förstå att Zhrooms inte har några vänner att spela med och är ledsen över det. Du kanske bara behöver en kram?

haha dagens bästa :), jag kan börja kraaam zhrooooom

Visa signatur

Dator: Corsair Carbide 400R | ASUS P8Z68-V PRO | i5-2500K | | Noctua NH-C12P SE14 | DDR3 1600MHz 8GB | Corsair HX 650W | Gainward GeForce GTX 570

Permalänk
Medlem
Skrivet av BJORLING:

Går du i skolan kan du vända dig till din skolsköterska.. annars vänder du dig till din vårdcentral och säger att du vill gör en utredning om ADHD.
Har flera kompisar som har det..

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Skrivet av barbafarsan:

haha dagens bästa :), jag kan börja kraaam zhrooooom

Alla slutade spela när Skyrim kom, inkl mig, för Skyrim var ungefär 13,5 gånger roligare än BF3, och ingen är det minsta taggad på BF3 nu, det är MW3 som gäller istället för BF hedanefter pga det är "Instant Action", vilket är mycket roligare än att gå in i BF3 och springa ett maraton för att sedan hoppa in i en helikopter och få 0-20 i stats för spelet är extremt obalanserat.

Den enda framtiden för mig i BF3 är ej rankade servers på Back To Karkand banor, allt upplåst, inga stats, bara BF.

Visa signatur