Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Medlem
Skrivet av BYATCH:

Tog bort lite utav det du skrev då jag aldrig har spelat mw och mw2.

Din killstreak som står i barracks är den längsta du fått utan några killstreaks. Du får inte en kill för att cappa en flagga, skjuta ner airsupport etc.

Det fattar jag väl!

Och något sånt har jag banne med inte sagt nånting om.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch 2 | PlayStation 5 | Xbox Series X
Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebastian R:

Det fattar jag väl!

Och något sånt har jag banne med inte sagt nånting om.

Du skrev ju att du inte visste hur ditt killstreak rekord är. Vad menade du med det då?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

MW2: grymt obalanserade vapen. Unlimted sprint + commando = jävligt mycke jobbigare än en akimbo. Noobtubes precis överallt som är så grymt OP så de ärt nästan skrämmande. Finns mer, men de räcker där.

Finns dom som säger att MW3 är ett tjejspel eftersom de är så lätt. Tror nog den tanken får valideras om.

Skrivet av segafreaks:

MW3 suger enligt mig!

Dåliga maps!
Tråkigt med sniper i MW3, spelar 90% sniper så föredrar MW2 alla dagar i veckan.

Spelade Black Ops i 5min och har inte spelat det något mer, samma med MW3!

Banorna i MW2 är väldigt bra enligt mig! Finns en del som verkligen är tråkiga men dom är i alla fall bättre än dom som finns i MW3!

Det enda man kan klaga på i MW2 är väl noobtubers och campers som aldrig kommer att försvinna. Även hackers som dyker upp lite då och då.

Tycker känslan i Cod spelen försvann efter MW2:D

Snälla sluta klaga på Quickscoping!

Det är tanken att det ska vara en utmaning att få killstreaks, ist för att på mw2 Harrier>chopper>nuke = win (?)
Mycket mer utmanande att dra t.ex en MOAB.

Jag spelar mw3 är atm på 7 prestige och har njutit hela tiden, eller ja ett tips är ju att hålla sig borta ifrån Ground war för det uppkommer det hackers kanske 1-2 ser jag per dag. Kill confirmed är ett klockrent game mod som lurkar bort alla campers ifrån sina hörn för att laget ska vinna.

Inge fel med Quickscoping, i mw2 är det simplare att snipa pga mapparna har större ytor, mw3 är bättre gjorda mappar för dom som gillar mkt action.

Nu råkade jag citera fel, men det var menat till han Mario killen.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-F / Ryzen 7 3700X @4.3 / Hyperx 16 Gig / ASUS RTX 2070 SUPER 8 gig