Alla vi som vill ha tillbaka "7970 Crossfire beställt!"-tråden, natthumor!

Permalänk
Medlem

Alla vi som vill ha tillbaka "7970 Crossfire beställt!"-tråden, natthumor!

Roligaste läsningen på hela kvällen! Borde ha en "idiot"del här på forumet!

Visa signatur

Asus Prime Z390-A - Intel I7 9700KF - Corsair Vengeance 2x8GB 3200Mhz CL16 - MSI GeForce RTX 2080 SUPER 8GB Ventus XS OC - Creative Sound Blaster Z (skäms) - Corsair AX 1200i Digital 1200W 80+ Platinum - Fractal Design R6 - Sennheiser GSP 600 - Acer Predator XB271HUA

Permalänk
Medlem

Tråden var otroligt rolig och intressant!!

Sedan medans jag satt och lästa den skrev någon:
"Ska bli kul se hur tråden kommer utvecklas.
http://i.imgur.com/tCp90.gif "

Bilden stämmde in på mig så perfekt under det tillfället!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Roligaste läsningen på hela kvällen! Borde ha en "idiot"del här på forumet!

Gjorde den så folk kunde få en prisbild av korten.
Och självklart kunde jag inte låta bli att uttrycka min glädje här på sweclockers.
Ingen som förstår mig på jobbet konstigt nog

Permalänk
Medlem

Va! Vad har jag nu missat :/

Visa signatur

Gammal men bra.

Permalänk

Jag verkar också ha missat något, någon som vill förklara scenariot för oss sent ankomna?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Nästan så jag blir lite glad av att vakna med huvudverk så blev tvungen att gå upp och äta/ta en tablett och sedan får njuta av alla dessa galna natttrådar

Visa signatur
Permalänk

Kan man inte ha en officel tråd som heter natthumor!

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Vad har jag nu missat ?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

Haha. Det var en väldigt rolig tråd.

Permalänk
Medlem

övriga ämnen ligger åt det hållet
/me pekar

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*
Sånt här kan vi undvara

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor