Permalänk

Tycker själv du byggt rätt fränt bygge.

Var en skön liten läs stund och med lite ögon godis

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av racefactory:

Tycker själv du byggt rätt fränt bygge.

Var en skön liten läs stund och med lite ögon godis

Tackar ödmjukast för fin kritik!

Visa signatur

| i7 920 C0 @ 3,63| GTX 580 + EK CU| CM 690 | EK HF Acetal |Samsung 830 120+TG 120 | AX850 | Asus Rampage 3 Formula|12GB Corsair |
FoldingRig1: i5 2320, 8GB ram, Win7
FoldingRig2: i7 920, 12GB ram, Win7
http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=530039

Permalänk
Medlem

En tanke om dammskydd: Varför inte dra över hela konkarongen med sånt där tunt svart tyg som man har på högtalarfronter? Det går lätt att blåsa igenom sånt tyg (annars skulle det inte vara användbart på högtalare), men borde samtidigt stoppa dammet. Eller?

Jag har byggt högtalare och har en del tyg över nånstans (tror jag).

Permalänk
Medlem
Skrivet av gnypp45:

En tanke om dammskydd: Varför inte dra över hela konkarongen med sånt där tunt svart tyg som man har på högtalarfronter? Det går lätt att blåsa igenom sånt tyg (annars skulle det inte vara användbart på högtalare), men borde samtidigt stoppa dammet. Eller?

Jag har byggt högtalare och har en del tyg över nånstans (tror jag).

Har funderat på massa liknande lösningar men jag kommer framförallt inte på något bra sätt att fästa dom på.
Och bara för att jag skrev det nu så kom jag faktiskt på att " Aaaahaa, så går ju att göra".
Hmm Behöver ändå bort till uddevalla någon dag och köpa lite saker på inet. Då svänger jag banne mig innom biltema och köper högtalartyg också ! Tack för tips på bra material

Visa signatur

| i7 920 C0 @ 3,63| GTX 580 + EK CU| CM 690 | EK HF Acetal |Samsung 830 120+TG 120 | AX850 | Asus Rampage 3 Formula|12GB Corsair |
FoldingRig1: i5 2320, 8GB ram, Win7
FoldingRig2: i7 920, 12GB ram, Win7
http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=530039

Permalänk

Känns så härligt overkill att använda 2 rad till en processor

Visa signatur

De man inte kan de lär man...