problem med essentials

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
östersund
Registrerad
Sep 2010

problem med essentials

prövade precis ställa in lite i config filen och fick då meddelandet när jag startade: essentials protect is in emergency mode. check your log for errors.

så jag har skrivit någonting fel i config filen, dock orkar jag inte resetta den igen eftersom jag redan gjort det några gånger. så undrar om man kan på ett smidigt sätt felsöka filen eller om någon skulle orka kolla igenom den själv. är även helt ny till essentials och mörkte att man inte kunde placera ut block om man inte var OP, vart ställer man in det? på groups har alla rätt att bygga.

http://pastebin.com/pJH35zy3

om någon vänlig skulle vilja hjälpa mig kan jag även ge ut hamachi id (:

chassi: cooler master stryker.RAM: 16GB.CPU: i7 2600knätagg: corsair AX750W.GPU: R) 390X. HDD:4TB + 120GB SSD

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2011

Man ska kunna placera ut blocks även fast man inte är op med essentials.
Vad har du för några andra plugins? Använder du PermissionsEx?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Maj 2011

Är inte configfilen i yml format? Klistrade in din config i yaml online parser och fick denna error:

ERROR:

mapping values are not allowed here
in "<unicode string>", line 318, column 14:
placement: 10,11,46,327,333
^

Det verkar alltså vara den raden som något är knas på. Har inte kollat igenom configen för essentials något så jag vet inte, hoppas det hjälper i alla fall

MacBook Pro
www.mcgaraget.org
Citera för garanterat svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Apr 2009

ymal Supportar inte Speciella tecken, Vilket, Du får EJ ha tabbar i filen, Då fungerar inte den.